Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.06.2017. 16:18
(aukcija) Nabavka i isporuka informatičke opreme (kompjuterske i komunikacijske opreme) i softvera
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
743-1-1-72-3-81/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UPRAVA ZA INDIREKTNO OPOREZIVANJE BIH
IDB/JIB 4401711930000
Kontakt osoba ERVINA SAMARDŽIĆ
Adresa Bana Lazarevića bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 335-100
Faks (051) 335-338
Elektronska pošta ervina.catak@uino.gov.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka informatičke opreme (kompjuterske i komunikacijske opreme) i softvera za potrebe Uprave za indirektno
oporezivanje Bosne i Hercegovine
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke je prikupljanje ponuda za nabavku i isporuku informatičke opreme(kompjuterske i komunikacijske
opreme) i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje BIH, podjeljeno u LOT-ove, kako slijedi:
LOT I-Nabavka i isporuka informatičke opreme-kompjuterska i komunikacijska oprema
LOT II-Nabavka i isporuka softvera
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 32000000-3 | Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema 2 / 9 |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
31.7.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 1.8.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 1.8.2017. 12:15:00
Adresa i mjesto Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, Središnji ured, Bana
Lazarevića bb, Banja luka
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
U ovom postupku će se provodit E-aukcija, u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja Eaukcije
(Službeni glasnik BiH, broj:66/16).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka informatičke opreme- kompjuterska i komunikacijska oprema
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka informatičke opreme-kompjuterska i komunikacijska i to:
- desktop računar-klasični,u količini od 20 komada,
- mini računari, u količini od 50 komada,
- monitor tip 1, u količini od 20 komada,
- monitor tip 2, u količiniod 50 komada,
- LED ekran velike dijagonale, u količini od 2 komada,
- operativni sistem za računare-radne stanice, u količini od 30 komada,
- blejd serveri za ugradnju u postojeću šasiju za blejd servere u količini od 1 kompleta,
- kućište za diskove za spajanje sa postojećim sistemom masovnog skladištenja podataka, u
količini od 2 kompleta,
- nadogradnja postojećeg sistema masovnog skladištenja podataka, u količini od 1 kompleta,
-sistem masovnog skladištenja podataka bruto kapaciteta, minimalno 72TB, u količini od 1
komada,
- dijelovi za nadogradnju postojećih servera, u količini od 1 kompleta,
- svič tip 1, u količini od 1 komada,
- svič tip 2, u količini od 26 komada,
- svič tip 3, u količini od 8 komada,
- svič tip 4, u količini od 8 komada,
- svič tip 5, u količini od 2 komada,
- ruter tip 1, u količini od 2 komada,
- ruter tip 2, u količini od 4 komada,
- mrežna barijera(firewall)tip 1 , u količini od 2 komada,
- mrežna barijera(firewall)tip 2 , u količini od 2 komada,
- optički primo-predajnici dometa 300m: SFP+moduli, u količini od 10 komada,
- programabilni SDR uređaj, u količini od 1 kompleta,
- nadogradnja postojećih optičkih SAN svičeva, u količini od 2 kompleta,
- oprema za optičku infrastrukturu u postojećim komunikacionim-serverskim ormarima , u količini od
1 kompleta,
- optički kablovi za povezivanje između server soba i postojećih komunikacionim-serverskim
ormarima, u količini od 1 kompleta,
- optički primopredajnici za 40Gb/s, u količini od 4 komada.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
398258,12
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka softvera
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka softvera i to:
- Licenca:SOClassr e-Document Server v.2.2.28 Perpetual, u količini od 130 komada po korisniku.
- Autodesk AutoCAD 2018 Commercial New Single-user ELD Annual Subscription, u količini od 1
komada.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema
Dodatni predmet(i) 48000000-8 Programski paketi i informacijski sistemi
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
16666,67
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u Tenderskoj dokumentaciji.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Indirect taxation authority of Bosnia and Herzegovina
UIN 4401711930000
Contact person ERVINA SAMARDŽIĆ
Address Bana Lazarevića bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 335-100
Fax number (051) 335-338
Email address ervina.catak@uino.gov.ba
Website address
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Country
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement and delivery of IT equipment ( communication and computer equipment) and software for ITA BIH
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement and delivery of IT equipment ( communication and computer equipment) and software for ITA BIH
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 32000000-3 Radio, television, communication, telecommunication and
related equipment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
31.7.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 1.8.2017. 12:00:00
Address and place Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, Središnji ured, Bana
Lazarevića bb, Banja Luka
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Kodeks d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 17 71000 Sarajevo
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
12.10.2017
-
05.09.2017
-
18.08.2017