Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.06.2017. 16:18

(aukcija) Nabavka i isporuka informatičke opreme (kompjuterske i komunikacijske opreme) i softvera

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 19.06.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

743-1-1-72-3-81/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv UPRAVA ZA INDIREKTNO OPOREZIVANJE BIH
IDB/JIB 4401711930000
Kontakt osoba ERVINA SAMARDŽIĆ
Adresa Bana Lazarevića bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 335-100
Faks (051) 335-338
Elektronska pošta ervina.catak@uino.gov.ba
Internet adresa

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Državni nivo

I 5.c. Djelatnost


Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Više lotova

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka i isporuka informatičke opreme (kompjuterske i komunikacijske opreme) i softvera za potrebe Uprave za indirektno
oporezivanje Bosne i Hercegovine

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet nabavke je prikupljanje ponuda za nabavku i isporuku informatičke opreme(kompjuterske i komunikacijske
opreme) i softvera za potrebe Uprave za indirektno oporezivanje BIH, podjeljeno u LOT-ove, kako slijedi:
LOT I-Nabavka i isporuka informatičke opreme-kompjuterska i komunikacijska oprema
LOT II-Nabavka i isporuka softvera

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema 2 / 9


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

31.7.2017.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 1.8.2017. 12:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 1.8.2017. 12:15:00
Adresa i mjesto Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, Središnji ured, Bana
Lazarevića bb, Banja luka

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

U ovom postupku će se provodit E-aukcija, u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja Eaukcije
(Službeni glasnik BiH, broj:66/16).


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka i isporuka informatičke opreme- kompjuterska i komunikacijska oprema

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka i isporuka informatičke opreme-kompjuterska i komunikacijska i to:
- desktop računar-klasični,u količini od 20 komada,
- mini računari, u količini od 50 komada,
- monitor tip 1, u količini od 20 komada,
- monitor tip 2, u količiniod 50 komada,
- LED ekran velike dijagonale, u količini od 2 komada,
- operativni sistem za računare-radne stanice, u količini od 30 komada,
- blejd serveri za ugradnju u postojeću šasiju za blejd servere u količini od 1 kompleta,
- kućište za diskove za spajanje sa postojećim sistemom masovnog skladištenja podataka, u
količini od 2 kompleta,
- nadogradnja postojećeg sistema masovnog skladištenja podataka, u količini od 1 kompleta,
-sistem masovnog skladištenja podataka bruto kapaciteta, minimalno 72TB, u količini od 1
komada,
- dijelovi za nadogradnju postojećih servera, u količini od 1 kompleta,
- svič tip 1, u količini od 1 komada,
- svič tip 2, u količini od 26 komada,
- svič tip 3, u količini od 8 komada,
- svič tip 4, u količini od 8 komada,
- svič tip 5, u količini od 2 komada,
- ruter tip 1, u količini od 2 komada,
- ruter tip 2, u količini od 4 komada,
- mrežna barijera(firewall)tip 1 , u količini od 2 komada,
- mrežna barijera(firewall)tip 2 , u količini od 2 komada,
- optički primo-predajnici dometa 300m: SFP+moduli, u količini od 10 komada,
- programabilni SDR uređaj, u količini od 1 kompleta,
- nadogradnja postojećih optičkih SAN svičeva, u količini od 2 kompleta,
- oprema za optičku infrastrukturu u postojećim komunikacionim-serverskim ormarima , u količini od
1 kompleta,
- optički kablovi za povezivanje između server soba i postojećih komunikacionim-serverskim
ormarima, u količini od 1 kompleta,
- optički primopredajnici za 40Gb/s, u količini od 4 komada.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema

III Ukupna količina ili obim ugovora

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

398258,12


III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka i isporuka softvera

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka i isporuka softvera i to:
- Licenca:SOClassr e-Document Server v.2.2.28 Perpetual, u količini od 130 komada po korisniku.
- Autodesk AutoCAD 2018 Commercial New Single-user ELD Annual Subscription, u količini od 1
komada.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema
Dodatni predmet(i) 48000000-8 Programski paketi i informacijski sistemi

III Ukupna količina ili obim ugovora

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

16666,67

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kao u Tenderskoj dokumentaciji.



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Indirect taxation authority of Bosnia and Herzegovina
UIN 4401711930000
Contact person ERVINA SAMARDŽIĆ
Address Bana Lazarevića bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 335-100
Fax number (051) 335-338
Email address ervina.catak@uino.gov.ba
Website address

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Country

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement and delivery of IT equipment ( communication and computer equipment) and software for ITA BIH

II 1.b. Description of the object of the contract

Procurement and delivery of IT equipment ( communication and computer equipment) and software for ITA BIH

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)



Main vocabulary
Code Description
Main object 32000000-3 Radio, television, communication, telecommunication and
related equipment

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

As in Tender documentation

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

31.7.2017.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 1.8.2017. 12:00:00
Address and place Uprava za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, Središnji ured, Bana
Lazarevića bb, Banja Luka

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: