Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.02.2017. 09:16
(HR) (izmjena) Nabavka uredskog pribora
Hrvatska-Zagreb: Uredske potrepštine
2017/S 034-062145
Hrvatske šume d. o. o., 69693144506, Ulica kneza Branimira 1, Služba za javnu nabavu, Na pažnju (osoba za kontakt): Borna Petek, Zagreb 10000, Hrvatska. Telefon: +385 4804178. Telefaks: +385 4828478. E-pošta: borna.petek@hrsume.hr
(Dodatak Službenom listu Europske unije, 29.9.2016, 2016/S 188-337534)
CPV:30192000
Uredske potrepštine
Umjesto:
III.3.2) Osobe odgovorne za izvršenje usluge:
—.
IV.3.3) Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije:
—.
IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:
20.2.2017 (10:00)
IV.3.8) Uvjeti za javno otvaranje ponuda:
20.2.2017 (10:00)
Glasi:III.3.2) Osobe odgovorne za izvršenje usluge:
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: Ne.
IV.3.3) Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije:
2.3.2017
IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:
2.3.2017 (10:00)
IV.3.8) Uvjeti za javno otvaranje ponuda:
2.3.2017 (10:00)
Ostali dodatni podaci
Informacije koje treba ispraviti ili dodati u odnosnoj dokumentaciji za nadmetanje.
Molimo da za dodatne informacije pogledate dokumentaciju za nadmetanje.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
Co. FARMUS-COMMERCE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
29.09.2016