Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.08.2017. 11:01
(HR) Nabavka i zamjena kotlovnica i pripadajuće opreme za potrebe Ministarstva financija, Porezne uprave
Hrvatska-Zagreb: Kotlovi za centralno grijanje
2017/S 152-314430
Obavijest o nadmetanju
Roba
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Ministarstvo financija – Porezna uprava
18683136487
Boškovićeva 5
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Silvije Tokić
Telefon: +385 14809922
E-pošta: javna.nabava@porezna-uprava.hr
Telefaks: +385 14809941
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: http://www.porezna-uprava.hr
Adresa profila kupca: http://www.porezna-uprava.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0016493
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Ministarstvo ili drugo državno ili federalno tijelo, uključujući njihove regionalne ili lokalne jedinice
I.5)Glavna djelatnost
Gospodarstvo i financije
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava i zamjena kotlovnica i pripadajuće opreme za potrebe Ministarstva financija, Porezne uprave.
Referentni broj: 16/17
II.1.2)Glavna CPV oznaka
44621220
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Nabava i zamjena kotlovnica i pripadajuće opreme za potrebe Ministarstva financija, Porezne uprave.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
44621220
39715200
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Mjesta isporuke predmeta nabave navedena su u Troškovnicima, koji se daju kao poseban prilog Dokumentacije o nabavi.
II.2.4)Opis nabave:
Nabava i zamjena kotlovnica i pripadajuće opreme za potrebe Ministarstva financija, Porezne uprave.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok prema formuli: UP = IP - JR gdje je: UP = usklađena ponuda IP = iznos cijene ponude ponuditelja JR = jamstveni rok / Ponder: Min 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena / Ponder: Max 90 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 48
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke Dokumentacije o nabavi, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— ispunjeni ESPD obrazac – Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1. za sve gospodarske subjekte u ponudi.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti iz ove točke Dokumentacije o nabavi se dokazuje sljedećim dokazom:
— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 15/09/2017
Lokalno vrijeme: 11:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 15/09/2017
Lokalno vrijeme: 11:00
Mjesto:
Boškovićeva 5, Zagreb.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Zakon o javnoj nabavi (NN br. 120/16).
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
100000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:http://www.dkom.hr/
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
08/08/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IZOTERM d.o.o. Tuzla - Bukinje, ul. 21. Aprila br. 4 75000 Tuzla
-
Bijelić - Gradnja d.o.o. Brčko - Omerbegovača 188 76000 Brčko Distrikt
-
E+E+E-ENERGY d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 71210 Sarajevo
-
INSTALATER d.o.o. - Đenerala Dragoljuba Draže Mihailovića 1B 71123 Istočno Novo Sarajevo
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
BNT HOLDING D.D. Novi Travnik - Mehmeda Spahe 1 72290 Novi Travnik
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
TREASURE d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona Zenica I 72000 Zenica
-
Solar d.o.o. Bosanska Krupa - 5.Korpusa bb 77240 Bosanska Krupa
-
VRHPOLJE - PROMET Sanski Most d.o.o. - Bulevar VII Korpusa L- 2E 79260 Sanski Most
-
ENERGOTEHNIKA d.o.o. Doboj - ul.Nikole Tesle br.6 74000 Doboj