Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 06.01.2017. 09:59

(HR) Nabavka plovila za obilježavanje vodnog puta

Izvor: Official Journal of the European Union, 06.01.2017.

Hrvatska-Vukovar: Brodovi

2017/S 004-005602

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Agencija za vodne putove
24329099782
Parobrodarska 5
Služba(e) za kontakt: Sektor razvoja i pripreme
Na pažnju (osoba za kontakt): Ljiljana Klasanović
32000 Vukovar
Hrvatska
Telefon: +385 32445049
E-pošta: javna.nabava@vodniputovi.hr
Telefaks: +385 32450653

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0030236

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Drugo: uslužne djelatnosti u vezi s vodenim prijevozom
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Nabava 1 plovila za obilježavanje vodnog puta.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Vukovar, slobodan od bilo kakvih tereta ponuditelja, bilo koje vrste, čist i u plovnom stanju, spreman za normalan rad u svakom pogledu, u potpunosti opremljen.

NUTS kod HR026

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Nabava 1 plovila za obilježavanje vodnog puta.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34510000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave je točna i u cijelosti je iskazana u Troškovniku.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 840 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
1. Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 292 000 HRK ili 38 635,65 EUR, prema srednjem tečaju za EUR Hrvatske narodne banke u primjeni na dan 31.12.2016 godine (1 EUR = 7,557787 HRK), odnosno na dan početka postupka javne nabave. Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi, nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bankovne garancije. Jamstvo mora glasiti na naručitelja, te mora biti bezuvjetno, bez prigovora, neopozivo i naplativo na 1. poziv i s rokom valjanosti, koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Napomena: U tekstu bankarske garancije obavezno je taksativno navesti svih prethodno naznačenih 5 slučajeva za koja se ponuditelju izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti;
2. dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi;
3. nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona;
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi;
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ukoliko se, iz bilo kojeg razloga, pomiče rok za dostavu ponuda potrebno je sukladno tome uskladiti i važenje bankarske garancije, jer rok valjanosti bankarske garancije ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti izdano u korist Agencije za vodne putove, Vukovar, Parobrodarska 5, OIB: 24329099782.
Ako jamstvo za ozbiljnost ponude ne bude naplaćeno, naručitelj će ga vratiti ponuditelju neposredno nakon završetka postupka javne nabave.
Ponuditelj može umjesto dostavljanja bankarske garancije dati novčani polog u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu uplaćuje:
a) tuzemni ponuditelji:
— u korist računa Državnog proračuna RH, broj: HR 12 1001 0051 8630 0016 0, model 64, poziv na broj: 9725-41538-OIB ponuditelja,
— svrha plaćanja: jamstvu za ozbiljnost ponude EVV-01/16/JN.
b) inozemni ponuditelji za novčani polog u EUR-ima ili kunama:
— na račun u Privrednoj banci Zagreb d. d.: BIC: PBZGHR2X,
— IBAN: HR37 2340 0091 5102 9577 1,
— vlasnik računa: Ministarstvo financija, Katančićeva 5, Zagreb,
— polje 70 Remittance Information: 41538, 9725,EVV-01/16/JN.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu. U slučaju zajednice ponuditelja, jamstvo za ozbiljnost ponude prilaže nositelj/član ponude ili svi članovi zajednice solidarno, na ukupan iznos;
2. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Odabrani ponuditelj s kojim će biti sklopljen ugovor dužan je dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u iznosu od 10 % od ugovorene vrijednosti sa pripadajućim PDV-om bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno članku 29. stavku 2. Zakona o obveznim odnosima.
Navedeno jamstvo odabrani ponuditelj dužan je dostaviti u roku od 15 dana od dana potpisa ugovora. Jamstvo mora pokrivati sve vrijeme važenja ugovora, odnosno jamstvo se vraća nakon uredno izvršene primopredaje plovila i dostave jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi podnosi se u obliku neopozive i bezuvjetne bankarske garancije na „1. poziv” i „bez prigovora”. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora naplatit će se u slučaju povrede bilo koje ugovorne obveze od strane odabranog ponuditelja te ukoliko ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Ako je odabrani ponuditelj zajednica ponuditelja, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u cijelosti, može dostaviti bilo koji član zajednice;
3. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Odabrani je ponuditelj dužan, najkasnije prije isplate naručitelja sukladno točki 15. ove Dokumentacije za nadmetanje, a po 5. fazi plaćanja, dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u obliku novčanog pologa u visini od 5 % od ukupne vrijednosti ugovora sa PDV-om. Jamstvo se uplaćuje u korist Državnog proračuna.
Ako je odabrani ponuditelj zajednica ponuditelja, jamstvo, u cijelosti, može dostaviti bilo koji član zajednice.
Napomena: S obzirom da je sukladno točki 16.3. ove Dokumentacije za nadmetanje, duljina jamstvenog roka jedan od kriterija ekonomski najpovoljnije ponude, jamstvo se dostavlja na rok na koji se odabrani ponuditelj obvezao sukladno Izjavi o jamstvu – Prilog VII.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Plaćanje će se vršiti na žiro-račun odabranog ponuditelja na temelju izdanog računa ovjerenog od strane predstavnika naručitelja u fazama kako slijedi:
1. faza 15 % ugovornog iznosa po predaji dokumentacije ovlaštenom klasifikacijskom društvu;
2. faza 40 % ugovornog iznosa po odobrenju nacrta i klasi ovlaštenog klasifikacijskog društva;
3. faza 20 % ugovornog iznosa po završetku gradnje trupa;
4. faza 15 % ugovornog iznosa po završetku opremanja plovila;
5. faza 10 % ugovornog iznosa po uredno izvršenoj primopredaji plovila.
Naručitelj će račune ovjeriti ili osporiti te ovjereni i neprijeporni dio isplatiti u roku do 45 dana od dana zaprimanja računa za uredno izvršenje usluge doznakom ponuditelju/članu zajednice ponuditelja.
Predujam isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja od strane naručitelja.
Na zakašnjele uplate, odabrani ponuditelj ima pravo obračunati zakonsku zateznu kamatu. U slučaju slanja opomena, odabrani ponuditelj nema pravo na naplatu troškova opomene.
Sukladno članku 86. stavku 9. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14 – OUSRH), zbog razloga vezanih za specifične uvjete izvršenja ugovora (ugovor se sufinancira sredstvima EU te se na njega primjenjuje Uredba (EU, Euratom) br. 966/2012 Europskog parlamenta i Vijeća od 25.10.2012 o financijskim pravilima koja se primjenjuju na opći proračun Unije i o stavljanju izvan snage Uredbe Vijeća (EZ, Euratom) br. 1605/2002), naručitelj nema obvezu neposrednog plaćanja podizvoditelju.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 1. Naručitelj je obavezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
1.1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12) odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji sam državljanin;
c) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari, terorističkim kaznenim djelima ili kaznenim djelima povezanim s terorističkim aktivnostima, pranju novca ili financiranja terorizma, upotrebi dječjeg rada i drugim oblicima trgovanja ljudima propisano člankom 57. stavku 1. Direktive 2014/24/EU.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 6.1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava o nekažnjavanju koju sastavlja ovlaštena osoba popunjava se i potpisuje prema Prilogu I. Dokumentacije za nadmetanje, a popunjena i potpisana izjava mora sadržajno u potpunosti odgovarati tekstu navedenom u Prilogu I. Dokumentacije za nadmetanje.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz točke 1.1. od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu radi provjere okolnosti iz točke 1.1., naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
a) dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
b) jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije naveden u točki a); ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz naprijed navedene točke a) i b) ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz točke 1.1. a) i b) Dokumentacije.
1.2. Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 1.2. gospodarski subjekt je dužan u ponudi dostaviti:
a) potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda Porezne uprave o stanju duga iz točke a); ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda Porezne uprave iz točke a) ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta iz točke b).
1.3. Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno člancima 67. do 75. Zakona o javnoj nabavi.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje ponuditelj dostavi, naručitelj će radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenta i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točke 1. utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno. Stoga ponudi zajednice ponuditelja moraju biti priloženi traženi dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje za sve članove zajednice ponuditelja.
Ukoliko gospodarski subjekt za izvršenje predmeta nabave angažira 1 ili više podizvoditelja, okolnosti iz točke 1., utvrđuju se i za podizvoditelje.
Napomena: Sukladno članku 63. Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća od 26.2.2014 o javnoj nabavi i o stavljanju izvan snage Direktive 2004/18/EZ, a u svezi s kriterijima koji su vezani uz obrazovne i stručne kvalifikacije kako je određeno u dijelu II. Prilogu XII. točki (f) ili na relevantno stručno iskustvo, gospodarski subjekti mogu se, međutim,osloniti samo na sposobnosti drugih subjekata ako će oni obaviti radove ili pružiti usluge kod kojih se traže te sposobnosti. Ako se gospodarski subjekt želi osloniti na sposobnosti drugih subjekata, mora dokazati javnom naručitelju da ima na raspolaganju potrebne resurse, na primjer, dostavljanjem obveze tih subjekata u tu svrhu. Javni naručitelj dužan je, u skladu s člancima 59., 60. i 61. Direktive (primjena ESPD obrasca), provjeriti ispunjavaju li subjekti čije sposobnosti namjerava iskoristiti gospodarski subjekt relevantne kriterije za odabir te postoje li osnove za isključenje sukladno članku 57. Direktive (primjena članka 67. Zakona o javnoj nabavi). Javni naručitelj zahtijeva da gospodarski subjekt zamijeni subjekt koji ne zadovoljava relevantni kriterij za odabir ili za koji postoji obvezujuća osnova za isključenje. Javni naručitelj može zahtijevati ili država članica može zahtijevati od njega da zahtijeva da gospodarski subjekt zamijeni subjekt za koji postoji neobvezujuća osnova za isključenje;
2. Naručitelj će isključiti iz postupka javne nabave ponuditelja:
2.1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
2.2. ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupka likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točaka 2.1. i 2.2. gospodarski subjekt je dužan u ponudi dostaviti:
a) izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke a) ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti; ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke a) ili dokument iz točke b) ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje okolnosti iz točke 9.2.1. ove Dokumentacije za nadmetanje.
Napomena: S obzirom da sukladno odredbama Zakona o sudskom registru (Narodne novine br. 1/95, 57/96, 1/98, 30/99, 45/99, 54/05, 40/07, 91/10, 90/11 i 148/13) i Stečajnom zakonu (Narodne novine br. 44/96, 29/99, 129/00, 123/03, 197/03,0 187/04, 82/06, 116/10, 25/12, 133/12 i 45/13) izvod iz sudskog registra ne sadrži sve potrebne podatke za utvrđivanje okolnosti ostalih razloga isključenja, ponuditelji iz Republike Hrvatske obvezni su dostaviti izjavu u Prilogu II. Dokumentacije za nadmetanje;
2.3. ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust u smislu točke 2.3. je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, ako je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi koji naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
U slučaju da naručitelj raspolaže dokazima je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati, naručitelj će ga isključiti iz postupka javne nabave te navesti razloge isključenja i dokumentirati ih u zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda i Odluci o odabiru odnosno odluci o poništenju postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja, dokazi se dostavljaju i utvrđuju okolnosti iz točke 2. za sve članove zajednice ponuditelja (gospodarske subjekte) pojedinačno. Stoga ponudi zajednice ponuditelja moraju biti priloženi traženi dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje za sve članove zajednice ponuditelja.
Ukoliko gospodarski subjekt za izvršenje predmeta nabave angažira 1 ili više podizvoditelja, okolnosti iz točke 2., utvrđuju se i za podizvoditelje.
3. Gospodarski subjekt mora dokazati svoju pravnu i poslovnu sposobnost prema slijedećim dokazima koji se prilažu uz ponudu:
3.1. Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava kojom se dokazuje upis u registar ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 1. Dokument izdan od bankarskih i drugih financijskih institucija (npr: BON-2, SOL-2 ili sl.) kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta.
Procjena je naručitelja da blokada računa ponuditelja može ugroziti njegovu sposobnost pravodobnog podmirivanja svih obveza koje nastaju kao rezultat poslovnih procesa, a pretpostavka su za pravodobno izvršenje predmeta nabave, što posljedično može dovesti do nemogućnosti izvršavanja ugovora prema naručitelju sukladno Dokumentaciji za nadmetanje i ponudi.
Podaci o solventnosti gospodarskog subjekta u predmetnom dokazu sposobnosti obavezno trebaju obuhvatiti razdoblje u posljednjih 6 mjeseci bilo koji datum nakon početka postupka javne nabave uključujući i sam datum početka postupka.
Dokaz kojim ponuditelj dokazuje sposobnost je obrazac izdan od banke (SOL-2 ili BON 2 ili slično), kod koje natjecatelj ima račun. Naručitelj će smatrati prikladnim dokumentom izjavu zakonom ovlaštene osobe za zastupanje subjekta. U slučaju dostavljanja Izjave, subjekt mora navesti razlog radi kojeg nije u mogućnosti dostaviti BON 2, odnosno odgovarajući dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija. Odnosno, ako iz opravdanog razloga gospodarski subjekt nije u mogućnosti dostaviti dokument o financijskoj sposobnosti koji je naručitelj tražio, on može dokazati financijsku sposobnost i bilo kojim drugim dokumentom, kojeg naručitelj smatra prikladnim, a ima istu dokaznu snagu kao i traženi. S tim u vezi, može za vrijeme roka za dostavu ponuda, primjenjujući odredbe dokumentacije za nadmetanje koje se odnose na objašnjenja vezana uz dokumentaciju, dostaviti upit naručitelju o prihvatljivosti dokaza sposobnosti kojeg namjerava dostaviti umjesto traženog dokaza sposobnosti.
Sposobnost iz ove točke ponuditelj/članovi zajednice ponuditelja (u slučaju zajednice ponuditelja) i podizvoditelji (ako se samostalni ponuditelj ili zajednica ponuditelja oslanja na financijsku sposobnost podizvoditelja) dokazuju zajednički (kumulativno). U slučaju da ponuditelj dostavlja dokazne dokumente u kojima je iznos izražen u EUR ili drugoj stranoj valuti, primjenjuje se srednji tečaj Hrvatske narodne banke na dan početka postupka javne nabave;
2. Izjava o ukupnom prometu gospodarskog subjekta za razdoblje od 3 posljednje dostupne financijske godine, ovisno o datumu osnivanja ili početku obavljanja djelatnosti.
Ogledni obrazac Izjave nalazi se u Prilogu III. Dokumentacije za nadmetanje.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva: Traženim dokumentom ponuditelj mora dokazati da mu račun u posljednjih 6 mjeseci nije bio u blokadi više od 7 dana te da u istom razdoblju nije imao evidentiranih obveza za čije podmirenje nema pokriće na računu. Ponuditelj mora dokazati da mu je ukupni promet za svaku pojedinu godinu iznosio minimalno 5 000 000 HRK.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
1. Popis ugovora o isporuci robe u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave (2016.) i tijekom 10 godina (2006. – 2015.) koje prethode toj godini.
Radi osiguranja odgovarajuće razine natjecanja, naručitelj je odredio dulje razdoblje od Zakonom o javnoj nabavi propisanih 3 godine, iz razloga što situacija na tržištu brodogradnje posljednjih godina nije bila u porastu te naručitelj želi omogućiti većem broju ponuditelja da dokazuju sposobnost i sudjeluju u ovom postupku nabave. Isto tako, kako se radi o izrazito složenom i zahtjevnom projektu to je neophodno osigurati veću razinu sposobnosti i otvoriti tržišno natjecanje.
Popis ugovora sadrži:
— iznos,
— datum isporuke robe, i
— naziv druge ugovorne strane.
Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Potvrde moraju sadržavati slijedeće podatke:
— naziv i sjedište ugovornih strana,
— predmet ugovora,
— vrijednost isporučene robe,
— datum i mjesto izvršenja,
— navod o uredno izvršenoj isporuci.
Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde. U slučaju da ponuditelj raspolaže dokumentima kojima dokazuje minimalnu razinu tehničke i stručne sposobnosti izraženim u valuti različitoj od HRK, prilikom računanja protuvrijednosti koristiti će se tečaj Hrvatske narodne banke utvrđen na dan početka postupka javne nabave;
2. Odobrenje izdano od Hrvatskog registra brodova (nadalje: HRB) ili drugog ovlaštenog klasifikacijskog društva, koje kao jednakovrijedno mora prihvatiti HRB, za djelatnost obavljanja radova zavarivanja čeličnih brodskih konstrukcija, čime se utvrđuje da je tehnički sposoban izraditi i isporučiti proizvode koji udovoljavaju zahtjevima HRB-a glede kakvoće, identifikacije i tehničke dokumentacije te da postupci proizvodnje ponuditelja omogućuju dobivanje proizvoda ravnomjerne kakvoće u skladu sa zahtjevima Pravilima. To Odobrenje potvrđuje i udovoljenje zahtjeva norme EN ISO 384-2 ili EN ISO 3834-3 te obuhvaća sve postupke zavarivanja koji će se primjenjivati tijekom gradnje, što se odnosi i na sve podizvoditelje ponuditelja ukoliko isti budu izvodili radove na zavarivanju čeličnih brodskih konstrukcija;
3. Odobrenja izdano od Hrvatskog registra brodova (nadalje: HRB) ili drugog ovlaštenog klasifikacijskog društva,koje kao jednakovrijedno mora prihvatiti HRB, za uslužne tvrtke i ispitne institucije koje pružaju usluge ponuditelju, kao što su mjerenja, ispitivanja i održavanje sigurnosnih sustava i opreme, odnosno usluge ispitivanja materijala ili proizvoda, ili usluge umjeravanja uređaja i opreme, a čije rezultate tijekom gradnje koristi ponuditelj ili HRB;
4. Odobrenja izdano od Hrvatskog registra brodova (nadalje: HRB) ili drugog ovlaštenog klasifikacijskog društva, koje kao jednakovrijedno mora prihvatiti HRB, za mjesto izvođenja radova i to pojedinačne potvrde o odobrenju proizvođača HRB-a za mjesto izvođenja radova za faze polaganja kobilice tj. prve grupe sekcije i za fazu montaža trupa na ležaju/navozu;
5. Izjava o prihvaćanju kontrole i odobrenja od strane naručitelja i Hrvatskog registra brodova (nadalje: HRB) ili druge priznate organizacije koju kao jednakovrijednu mora prihvatiti HRB u svrhu dodjele klase i izdavanja statutarnih isprava u odnosu na proizvodne kapacitete gospodarskog subjekta, nadzor nad gradnjom, provjeru tijekom projektiranja i gradnje broda, te ugradnje strojeva, uređaja i opreme u brod kako bi se osiguralo da je isti izgrađen u skladu sa zahtjevima važećih propisa uključujući i izmjene i dopune istih.
Ogledni obrazac Izjave nalazi se u Prilogu V. ove Dokumentacije za nadmetanje;
6. Navod o tehničkim stručnjacima ili tehničkim odjelima koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu, a posebice o osobama odgovornima za kontrolu kvalitete.
Za potrebe dokazivanja da će imati na raspolaganju tražene stručnjake ponuditelj u ponudi dostavlja:
— Popis stručnjaka s kojima raspolaže. Popis mora biti ovjeren od strane gospodarskog subjekta (potpis osobe ovlaštene na zastupanje i pečat). Ogledni obrazac popis nalazi se u Prilogu VI. ove Dokumentacije za nadmetanje,
— životopise, vlastoručno potpisane od stručnjaka,
— preslike diploma stručnih osoba koje će sudjelovati u izvršenju ugovora, iz kojih je vidljiva minimalna razina tražene stručne spreme i obrazovanja,
— ovjerene potvrde druge ugovorne strane (pod drugom ugovornom stranom podrazumijeva se korisnik odnosno naručitelj), iz kojih je vidljivo da je:
— stručnjak 1 sudjelovao u koordinaciji najmanje 1 cjelokupnog projekta za izgradnju plovila minimalne duljine 12 metara i realizaciji ugovora, provedbi kontrole kvalitete izrade cjelokupne dokumentacije te za njezin pravovremeni dovršetak,
— stručnjak 2 sudjelovao u izradi najmanje 1 glavnog projekta za izgradnju plovila minimalne duljine 12 m u što spada izrada klasifikacijske i radioničke dokumentacije a prema podacima navedenim u životopisu.
Osobe koje ponuditelj navede u Popisu obvezno sudjeluju kao stručne osobe u izvršenju ugovora. Ukoliko ponuditelj neće imati na raspolaganju stručnjaka kojeg je naveo u ponudi, može odrediti nekog drugog stručnjaka, uz prethodnu suglasnost naručitelja, za sudjelovanje u izvršenju ugovora, ako taj drugi stručnjak ima sve kvalifikacije, spremu, struku i iskustvo kao i prvotno određeni stručnjak.
Sukladno članku 63. Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća od 26.2.2014 o javnoj nabavi i o stavljanju izvan snage Direktive 2004/18/EZ, a u svezi s kriterijima koji su vezani uz obrazovne i stručne kvalifikacije kako je određeno u dijelu II. Prilogu XII. točki (f) ili na relevantno stručno iskustvo, gospodarski subjekti mogu se, međutim, osloniti samo na sposobnosti drugih subjekata ako će oni obaviti radove ili pružiti usluge kod kojih se traže te sposobnosti. Ako se gospodarski subjekt želi osloniti na sposobnosti drugih subjekata, mora dokazati javnom naručitelju da ima na raspolaganju potrebne resurse, na primjer, dostavljanjem obveze tih subjekata u tu svrhu. Javni naručitelj dužan je, u skladu s člancima 59., 60. i 61. Direktive (primjena ESPD obrasca), provjeriti ispunjavaju li subjekti čije sposobnosti namjerava iskoristiti gospodarski subjekt relevantne kriterije za odabir te postoje li osnove za isključenje sukladno članku 57. Direktive (primjena članka 67. Zakona o javnoj nabavi). Javni naručitelj zahtijeva da gospodarski subjekt zamijeni subjekt koji ne zadovoljava relevantni kriterij za odabir ili za koji postoji obvezujuća osnova za isključenje. Javni naručitelj može zahtijevati ili država članica može zahtijevati od njega da zahtijeva da gospodarski subjekt zamijeni subjekt za koji postoji neobvezujuća osnova za isključenje.
Oslanjanje na tehničku i stručnu sposobnost drugih gospodarskih subjekata sukladno članku 72. stavku 6. Zakona o javnoj nabavi
Ponuditelj, može se, po potrebi, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobnog odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu.
Kao dokaz služi izjava o ustupanju resursa za dokazivanje tehničke sposobnosti izdana od gospodarskog subjekta koji ustupa svoje resurse.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
Popisu se kao dokaz prilažu potvrde druge ugovorne strane o urednom izvršenju najmanje jednog (1), a najviše tri (3) ugovora, kojima ponuditelj kumulativno dokazuje da je:
— izradio projektnu dokumentaciju za samohodni brod minimalne duljine 12 metara, i
— izgradio samohodni brod minimalne duljine 12 metara,
A čiji je zbrojeni iznos (bez PDV-a) minimalno iznosi 3 500 000 HRK.
Ogledni obrazac Popisa nalazi se u Prilogu IV. Dokumentacije za nadmetanje.
Ponuditelj je obvezan za cijelo vrijeme trajanja ugovora imati na raspolaganju slijedeće stručnjake:
Stručnjak 1: Koordinator.
Stručnjak 1 će biti zadužen za koordinaciju cjelokupnog projekta i realizaciju ugovora, za provedbu kontrole kvalitete izrade cjelokupne dokumentacije te za njezin pravovremeni dovršetak. On je općenito odgovoran za stalnu komunikaciju s naručiteljem. Stručnjak 1 mora minimalno ispunjavati sljedeće uvjete u pogledu kvalifikacija, vještina te općenitog stručnog iskustva:
— visoku stručnu spremu odnosno završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij znanstvenog područja brodogradnje,
— najmanje 2 godina radnog iskustva na poslovima vođenja projekata,
— da je bio u funkciji koordinatora/voditelja projekta najmanje 1 cjelokupnog projekta za izgradnju plovila minimalne duljine 12 m, a koja obuhvaća upravljanje izvršenjem ugovora od izrade projektne dokumentacije do završetka gradnje plovila.
Stručnjak 2: Glavni projektant broda
Stručnjak 2 će biti zadužen za izradu glavnog projekta, u što spada izrada klasifikacijske i radioničke dokumentacije.
Stručnjak 2 mora minimalno ispunjavati sljedeće uvjete u pogledu kvalifikacija, vještina te općenitog stručnog iskustva:
— visoku stručnu spremu odnosno završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij znanstvenog područja brodogradnje,
— najmanje 5 godina radnog iskustva na poslovima projektiranja brodova,
— da je bio u funkciji glavnog projektanta u izradi najmanje glavnog projekta za izgradnju plovila minimalne duljine 12 m u što spada izrada klasifikacijske i radioničke dokumentacije.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Ekonomski najpovoljnija ponuda u odnosu na kriterije niže navedene

1. 1. Sastav i ocjenjivanje odabira sukladno kriteriju cijena ponude. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može ostvariti prema ovom kriteriju je 60. Ponuditelj koji dostavi ponudu sa najnižom cijenom smatra se najpovoljnijim. Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema slijedećoj formuli: Najniža ponuđena cijena; Broj bodova= ------------------------------------ x 60; Cijena ponude. Značaj 60

2. 2. Sastav i ocjenjivanje odabira sukladno kriteriju ekonomičnosti Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može ostvariti po ovom kriteriju je 30. U Tehničkim specifikacijama u točki 05 navedeno je da: Puno opremljeno plovilo mora postići brzinu od barem 18 km/h, na prosječnoj dubini vode od 5 m, prosječnoj brzini rijeke od 4 km/h te stanju vjetra i valova koji ne prelaze 2 Beaufort-a s 80 % snage motora. Bodovna vrijednost prema ovom kriteriju izračunava se prema slijedećoj formuli: Najniža vrijednost potrošnje plovila ostalih ponuda, Broj bodova= --------------------------------------------------------------------------- x 30. Potrošnja plovila. Potrošnja plovila prosječna je vrijednost potrošnje pri brzini od: 10 km/h, 14 km/h, 18 km/h. Potrošnja plovila koja se vrednuje po ovom kriteriju je ukupan zbroj dobivenih vrijednosti za prosječnu potrošnju pri traženim brzinama podijeljena sa brojem 3. Podatke o potrošnji ponuditelj će dostaviti u obliku grafičkog i numeričkog prikaza za tražene režime rada (brzine). U svrhu dokazivanja dobivene vrijednosti potrošnje, ponuditelj je obvezan dostaviti: 1. Tehnički opis broda s popisom glavne opreme i nazivom proizvođača iste; 2. Opći plan broda; 3. Preliminarni proračun stabiliteta; 4. Preliminarni proračun otpora, snage i brzine broda, pri čemu je potrebno uzeti u utjecaj plitke vode na otpor broda; 5. Proračun potrošnje broda u litrama po kilometru (l/km) uzevši u obzir tehničke podatke o potrošnji motora, iskazane koeficijente iskoristivosti prijenosa i proračun otpora. Pri proračunu potrošnje potrebno je iskazati sve jedinice i koeficijente koji ulaze u matematički izraz te poveznicu na njihove vrijednosti u vidu proračunatih vrijednosti ili deklaracije proizvođača (npr. katalog, tehnička specifikacija). Značaj 30

3. 3. Sastav i ocjenjivanje odabira sukladno kriteriju za kvalitetu: duljina jamstvenog roka. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može dobiti po ovom kriteriju je 10. Svaki je ponuditelj obvezan ponuditi minimalni jamstveni rok za cijelo plovilo u trajanju od 2 godine od dana potpisa primopredajnog zapisnika. Ponuditelji koji ne ponude minimalni jamstveni rok, neće biti uzeti u daljnje razmatranje te će njihova ponuda biti odbijena sukladno članku 93. stavku 1. točki 4. Zakona o javnoj nabavi. Jamstveni rok se odnosi na funkcioniranje plovila u cjelini, te ne uključuje jamstveni rok za pojedinu opremu koji pojedinačno daje proizvođač opreme. Sva oprema koja nije pokrivena jamstvom proizvođača biti će pokrivena jamstvenim rokom koji daje ponuditelj. U jamstveni rok ne spadaju potrošni i zamjenski dijelovi predviđeni redovnim radom plovila. Ponuditelj je u tu svrhu, uz ponudu dužan priložiti ispunjenu, potpisanu i ovjerenu Izjavu o jamstvu – Prilog VII. Ponuditelji koji ponude minimalni ili dulji rok od minimalnog bodovat će se prema sljedećoj tablici. Bodovanje – jamstveni rok: Duljina jamstvenog roka Bodovi 2 godine 1 3 godine 2 4 godine 3 5 godina 5 6 godina 7 7 godina i više 10. Značaj 10

 

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
EVV-01/16/JN
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
13.2.2017 - 09:30
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 13.2.2017 - 9:30

Mjesto:

Sjedište naručitelja.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Uputa na projekt(e) i/ili program(e): CEF 2014.-2020.- FAIRway Danube.
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Pravo na žalbu ima svaka fizička osoba, pravna osoba i zajednica fizičkih i/ili pravnih osoba koja ima ili je imala pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koja je pretrpjela ili bi mogla pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za sustav javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se podnosi u roku 10 dana od dana:
1. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
2. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
4. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, u pisanom obliku, neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu. Žalba mora sadržavati najmanje podatke navedene u članku 159. Zakona o javnoj nabavi. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska

VI.5)Datum slanja ove objave:
31.12.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: