Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.03.2017. 11:42
(HR) Nabavka stroja za usitnjavanje krupnog otpada putem financijskog leasinga
Hrvatska-Rijeka: Drobilice
2017/S 057-105331
Obavijest o nadmetanju
Roba
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
KD Čistoća d. o. o. za održavanje čistoće i gospodarenje otpadom, Rijeka
06531901714
Dolac 14
Rijeka
51000
Hrvatska
Osoba za kontakt: U ime KD Čistoća d. o. o., Rijeka: Poslovni sustavi d. o. o., Rijeka, Odjel javne nabave, Voditelj Odjela javne i operativne nabave: Slavica Šćulac Strenja, dipl. oec.
Telefon: +385 51564437 / 51564423 / 51564424
E-pošta: javna_nabava@poslovni-sustavi.hr
Telefaks: +385 51564452
NUTS kod: HR031
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.cistoca-ri.hr
Adresa profila kupca: www.poslovni-sustavi.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0004984
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Stambeno i komunalno gospodarstvo i usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava stroja za usitnjavanje krupnog otpada putem financijskog leasinga.
Referentni broj: E-MV 143/17
II.1.2)Glavna CPV oznaka
43414000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Nabavlja se stroj za usitnjavanje krupnog otpada putem financijskog leasinga na razdoblje od 60 mjeseci, s učešćem od 10 %, a sve sukladno uvjetima iz Zakona o leasingu (NN br. 141/13), tehničkim obilježjima i ostalim uvjetima naznačenim u ovoj Dokumentaciji o nabavi. Predmet nabave mora biti novi i nekorišten, te mora udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj. Tehnička specifikacija predmeta leasinga (Tehničke karakteristike stroja za usitnjavanje krupnog otpada) i Troškovnik učitani su zasebno u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 300 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
43414000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR031
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Predmet leasinga isporučit će se na lokaciju KD Čistoća d. o. o. na području grada Rijeke.
II.2.4)Opis nabave:
Nabavlja se stroj za usitnjavanje krupnog otpada putem financijskog leasinga na razdoblje od 60 mjeseci, s učešćem od 10 %, a sve sukladno uvjetima iz Zakona o leasingu (NN br. 141/13), tehničkim obilježjima i ostalim uvjetima naznačenim u ovoj Dokumentaciji o nabavi. Predmet nabave mora biti novi i nekorišten te mora udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Cijena
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 300 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 63
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Navedeni u Dokumentaciji o nabavi.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 25/04/2017
Lokalno vrijeme: 09:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 25/04/2017
Lokalno vrijeme: 9:00
Mjesto:
Poslovni sustavi d. o. o., Milutina Barača 19, HR-51000 Rijeka, u prostoriji Odjela za javnu nabavu, II. kat.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
PodRokZal.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
17/03/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DRR Auto d.o.o. Kiseljak - Kralja Tomislava br.56 71250 Kiseljak
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
TTU energetik d.o.o. Tuzla - ul. 18. hrvatske brigade br. 25 75000 Tuzla
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
D.o.o Uniflex Ugljevik - Ugljevička Obrijež bb 76333 Ugljevik
-
ECO GROUP d.o.o. - Bulevar srpske vojske 17 78000 Banja Luka
-
D.O.O. STRUJA BN Bijeljina - Stefana Dečanskog 76300 Bijeljina
-
Siming d.o.o. Jesenice na Dolenjskem - Obrežje 7 D 8261 Jesenice na Dolenjskem
-
INDEX d.o.o. Gračanica - Branilaca Kule Grada bb 75320 Gračanica
-
Tehnix d.o.o. Donji Kraljevec - Braće Radića 35. 40320 Donji Kraljevec
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo