Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.08.2017. 10:17
(HR) Nabavka usluga osiguranja od odgovornosti i osiguranja vozila
Hrvatska-Zagreb: Osigurateljne usluge
2017/S 154-319653
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Hrvatske šume d. o. o.
69693144506
Ulica kneza Branimira 1
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Ljubica Garaj, Vanja Ignac
Telefon: +385 251713
E-pošta: ljubica.garaj@hrsume.hr
Telefaks: +385 251757
NUTS kod: HR041
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hrsume.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0016638
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Okoliš
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Osiguranje od odgovornosti i osiguranje vozila.
Referentni broj: DIR-2017-091 - dio
II.1.2)Glavna CPV oznaka
66510000
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Usluge osiguranja od odgovornosti i osiguranje vozila.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 8 500 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
66510000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Sukladno Dokumentaciji o nabavi.
II.2.4)Opis nabave:
Usluge osiguranja od odgovornosti i osiguranje vozila.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Sukladno DON-u / Ponder: Sukladno DON-u
Kriterij troška - Naziv: Sukladno DON-u / Ponder: Sukladno DON-u
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 8 500 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
17. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
1. Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, odjeljak za ponuditelja i člana zajednice gospodarskih subjekata).
Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje uvjete sposobnosti:
— izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Sukladno DON-u.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 12/09/2017
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 12/12/2017
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 12/09/2017
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:
HŠ d. o. o, Zgb, Ulica kneza Branimira 1.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Sukladno DON-u.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Služba za javnu nabavu
Ulica kneza Branimira 1
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 31251713
E-pošta: ljubica.garaj@hrsume.hr
Telefaks: +385 251757
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
10/08/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DD za osiguranje VGT Visoko - Sarajevo - ul. Trg solidarnosti broj 2 71000 Sarajevo
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
Sarajevo-osiguranje d.d. Sarajevo - Podružnica Sarajevo - Maršala Tita 29 71000 Sarajevo
-
UNIQA Osiguranje d.d. Sarajevo - ul. Obala Kulina bana br. 19 71000 Stari Grad
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
CROATIA OSIGURANJE d.d. - Kardinala Stepinca bb. 88000 Mostar
-
SARAJEVO OSIGURANJE d.d. Sarajevo Podružnica Mostar - Alekse Šantića 11/II 88000 Mostar
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
d.d BRČKO-GAS OSIGURANJE Brčko Podružnica BRČKO-GAS OSIGURANJE Tuzla - Stupine B 9/VI 75000 Tuzla
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Atos osiguranje a.d. Bijeljina - Ulica Filipa Višnjića broj 118 76300 Bijeljina
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Sarajevo - Azize Šaćirbegovića 10 71000 Sarajevo
-
DUNAV OSIGURANJE a.d. Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 28 78000 Banja Luka
-
VGT Osiguranje d.d. Visoko Filijala Sarajevo - Put života 14 71000 Sarajevo