Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.02.2017. 15:04

(HR) Nabavla oprme za obnovu i zamjenu kućnih agregata HE Dubrovnik

Izvor: Official Journal of the European Union, 31.12.2016.

Hrvatska-Zagreb: Generatorski agregati

2016/S 253-466835

Poziv na nadmetanje – sektorska nabava

Roba

Direktiva 2004/17/EZ

Odjeljak I.: Naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

HEP – Proizvodnja d. o. o.
09518585079
Ulica grada Vukovara 37
Služba(e) za kontakt: Sektor za HE Pogon HE Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 7, 20000 Dubrovnik
Na pažnju (osoba za kontakt): Maro Kalinić, dipl. ing.
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 20468600
E-pošta: maro.kalinic@hep.hr

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0029428

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Glavna djelatnost
Električna energija
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
Obnova i zamjena kućnih agregata HE Dubrovnik.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto isporuke robe je Pogon HE Dubrovnik, Plat.

NUTS kod HR037

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
Predmet nabave ovog postupka nabave je Obnova i zamjena kućnih agregata HE Dubrovnik, u skladu s Tehničkom specifikacijom iz Knjige 2., Knjige 3., Knjige 4. i Knjige 5. ovog DZN-a, troškovniku iz dijela B. DZN-a i ponudbenim listom (obrazac EOJN-a) u kojima su naznačeni naziv, količina te ostali uvjeti potrebni za kompletiranje ponude.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

31121000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave je definirana Troškovnikom iz dijela B. DZN-a koji je sastavni dio dokumentacije za nadmetanje. Količina predmeta nabave je točna.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 15 000 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Nije predviđeno plaćanje predujma.
Račune je moguće ispostavljati u skladu s realizacijom, a po obostranom potpisu Zapisnika o faznoj gotovosti ili Zapisnika o primopredaji i okončanom obračunu.
Račune će naručitelj platiti u roku 60 dana od dana primitka računa uplatom na IBAN br. odabranog ponuditelja, odnosno podizvoditelja, ako mu je dio ugovora dan u podugovor. Za plaćanje nakon roka od 60 dana, odabrani ponuditelj, odnosno podizvoditelj, ima pravo obračunati ugovornu zateznu kamatu u iznosu od 6 % godišnje za razdoblje od 61. dana.
Ponuditelj s kojim će se potpisati ugovor o javnoj nabavi mora biti suglasan, da vjerovnik ne može prenositi, ustupati, upućivati ili prodati svoju tražbinu i prava proistekla iz te tražbine trećoj osobi (novom vjerovniku) bez prethodne pisane suglasnosti druge ugovorne strane.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Razlozi isključenja ponuditelja i dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz ove točke utvrđuju se za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno te se dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje moraju dostaviti za svakog člana zajednice ponuditelja.
Obvezni razlozi isključenja
Nekažnjavanje
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
c) kazneno djelo terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima kako je definirano u članku 3. Okvirne odluke Vijeća 2002/475/PUP (36) ili poticanje, pomaganje, potpora ili pokušaj počinjenja kaznenog djela, kako je navedeno u članku 4. te Okvirne odluke (članak 57. stavak 1. točka d) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća);
d) dječji rad i drugi oblici trgovanja ljudima kako je određeno člankom 2. Direktive 2011/36/EU Europskog parlamenta i Vijeća (38) (članak 57. stavak 1. točka f) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća).
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti Izjavu. Izjavu daje odnosno potpisuje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta te ovjerava pečatom gospodarskog subjekta (ako je primjenjivo). Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Predložak Izjave sastavni je dio ovog DZN-a kao obrazac D. DZN-a.
Naručitelj zadržava pravo tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz točke 3.1.1. DZN-a od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu, radi provjere okolnosti iz točke 3.1.1. DZN-a, naručitelj može ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
1. dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
2. jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz točke 1.; ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz točaka 1. i 2. ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz točke 3.1.1 DZN-a.
Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Za potrebe dokazivanja ovih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda pod a); ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka ili jednakovrijedni dokument iz točke 2. ovoga stavka.
Lažni podaci
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata navedenih u t. 3. i 4. dijela A. DZN-a. U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje su ponuditelji dostavili, naručitelj može radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili obratiti se izdavatelju dokumenta i/ili nadležnim tijelima.
Ostali razlozi isključenja
U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, okolnosti iz ove točke utvrđuju se za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno te se dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje moraju dostaviti za svakog člana zajednice ponuditelja.
Stečaj, likvidacija, upravljanje od strane osobe postavljene od strane nadležnog suda, nagodba s vjerovnicima ili obustava poslovne djelatnosti
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke a) ovoga stavka ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti; ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke a) ovoga stavka ili dokument iz točke b) ovoga stavka ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Prethodni postupak
Naručitelj može ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke a) ovoga stavka ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti; ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke a) ovoga stavka ili dokument iz točke b) ovoga stavka ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Težak profesionalni propust
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma koji javni naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje javni naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
Odredbe o sposobnosti ponuditelja
Pravna i poslovna sposobnost
Ponuditelj u ovom postupku nabave mora dokazati sljedeće:
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar zemlje sjedišta
Ponuditelj mora dokazati da je u sudskom, obrtnom, strukovnom ili drugom odgovarajućem registru zemlje sjedišta registriran za obavljanje djelatnosti u svezi s predmetom nabave te u tu svrhu dostaviti:
a) odgovarajući izvod; ili
b) ako se dokument pod a) ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta Izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju nuđenja zajedničke ponude, članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost iz članka 70. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi sukladno točki 4.1.1. DZN-a, pri čemu svaki član zajednice ponuditelja dokazuje da je registriran za obavljanje djelatnosti za onaj dio predmeta nabave za koji je u Ponudi naznačio da će izvršavati.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Ako iz opravdanog razloga gospodarski subjekt nije u mogućnosti dostaviti dokument o financijskoj sposobnosti koji je naručitelj tražio ovom točkom, može dokazati financijsku sposobnost bilo kojim drugim dokumentom.
Gospodarski subjekt može se, po potrebi, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju nužne resurse za izvršenje ugovornih obveza, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata u tu svrhu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
U svrhu dokazivanja financijske sposobnosti ponuditelji trebaju dostaviti sljedeće:
Izjavu o ukupnom prometu gospodarskog subjekta
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da mu je ukupni promet u prethodnoj godini, ovisno o datumu osnivanja ili početka obavljanja djelatnosti gospodarskog subjekta, jednak ili veći od 30 000 000 HRK. Izjava o ukupnom prometu mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
U slučaju ponude zajednice ponuditelja visina ukupnog prometa može se dokazivati kumulativno, zbrajanjem prometa pojedinih članova zajednice ponuditelja, do potrebne minimalne visine prometa određene ovom točkom.
BON 2 ili SOL 2 odnosno odgovarajući dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da mu u 3 mjeseca do objave Poziva na nadmetanje u Elektronički oglasnik javne nabave račun nije bio blokiran više od 7 dana neprekidno, a ukupno više od 10 dana. Budući da izvršenje predmeta nabave podrazumijeva korištenje sredstava ponuditelja koja će naručitelj podmiriti tek 60 dana nakon računa, ovim dokazom ponuditelj dokazuje da je solventan te da će pravovremeno podmirivati sve obveze koje će imati zbog ove nabave.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Gospodarski subjekt može se, po potrebi, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora o javnoj nabavi, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
U svrhu dokazivanja tehničke i stručne sposobnosti ponuditelji trebaju dostaviti sljedeće:
Popis značajnih ugovora o isporuci robe
Ponuditelj mora dostaviti popis ugovora o isporuci robe u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini s iznosom i datumom završetka ugovora te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu ZJN-a ili privatnog subjekta. Primjer popisa ugovora dan je u dijelu E. DZN-a. Popis značajnih ugovora u privitku mora sadržavati:
a) potvrdu o ispunjenom ugovoru, izdanu ili potpisanu od naručitelja, ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ZJN-a; ili
b) potvrdu o ispunjenom ugovoru izdanu od privatnog subjekta; ili
c) u nedostatku dokumenta pod b) izjavu gospodarskog subjekta o uredno ispunjenom ugovoru uz dokaz da je potvrda zatražena.
Ovim dokazom sposobnosti ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio ugovore na instaliranju slijedećih tehnoloških cjelina:
1) instalaciju sustava uzbude s digitalnim regulatorom napona i električnim kočenjem sinkronog generatora snage veće ili jednake 2MVA;
Ovim dokazom sposobnosti ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio najmanje 1 ugovor za izvršene radove na zamjeni sustava uzbude sinkronih generatora s digitalnim regulatorom napona s električkim kočenjem snage veće ili jednake 2MVA;
2) Instalaciju, ispitivanja i puštanja u pogon opreme upravljanja (sustavi USZMR i PROCIS- a) u hidroelektranama;
Ovim dokazom sposobnosti ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio najmanje 1 ugovor za izvršene radove na instalaciju, ispitivanja i puštanja u pogon opreme upravljanja (sustavi USZMR i PROCIS- a) u hidroelektranama čija je ukupna vrijednost jednaka ili veća od 4 000 000 HRK;
3) Instalacija, ispitivanja i puštanja u pogon opreme:
a) Instalacija, ispitivanja i puštanja u pogon sinkronog generatora;
b) Instalacija, ispitivanja i puštanja u pogon turbine s pripadajućom opremom;
c) Integrirani sustav naponske i turbinske regulacije upravljanja zaštita i mjerenja na hidroelektrani.
Ovim dokazom sposobnosti ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio najmanje 1 ugovor koji obuhvaća sve 3 navedene tehnološke cjeline za izvršene radove na instalacija, ispitivanja i puštanja u pogon opreme u hidroelektranama čija je ukupna snaga veća ili jednaka 500 kVA.
Obrazloženje:
Naručitelj traži dokaze u svrhu utvrđivanja sposobnosti urednog izvršenja obveza gospodarskog subjekta prema drugoj ugovornoj strani, jer želi sklopiti ugovor sa iskusnim i pouzdanim ponuditeljem koji je između ostalog radove istovjetne ili slične predmetu nabave izvršio i u postrojenjima od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku (hidroelektrane). S obzirom na važnost i značaj opreme u hidroelektrani, nekvalitetno i nestručno izvršavanje ili neizvršavanje preuzetih obveza može naručitelju stvoriti velike štete i gubitke. Zbog specifičnosti postrojenja HE Dubrovnik te postojeće izvedbe kućnih agregata i sustava USZMR i PROCIS, naručitelj smatra da ponuditelj mora dokazati tehničku i stručnu sposobnost u izvršenju sličnih ugovora vezanih uz predmet nabave.
Naručitelj može zatražiti provjeru istinitosti potvrde izravno od druge ugovorne strane.
Navod o tehničkim stručnjacima ili tehničkim odjelima koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu, a posebice o osobama odgovornima za kontrolu kvalitete
Ponuditelj mora dokazati da posjeduje službu ili tehnički odjel odgovoran za provođenje sustava upravljanja kvalitetom i da raspolaže mjerama za osiguranje kvalitete za poslove iz predmeta nabave.
U tu svrhu treba dostaviti:
— shemu interne organizacije sustava upravljanja kvalitetom koji zadovoljava odgovarajuće norme (kao sustav upravljanja kvalitetom u skladu sa ISO 9001:2008 ili jednakovrijedno).
Popis stručnjaka odgovornih za kontrolu kvalitete ovjeren i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
Obrazloženje:
Zbog iznimne složenosti projekta „Zamjene i obnove kućnih agregata u HE Dubrovnik” koji sadrži više različitih funkcijskih cjelina koje se integriraju u postojeću opremu u HE Dubrovnik nužno je postupati po standardnim procedurama koje jamče kvalitetu ugrađene opreme i izvedenih radova. Stoga je nužno da ponuditelj posjeduje odgovarajuće odjele i stručnjake zadužene za sustav upravljanja kvalitetom.
Obrazovne i stručne kvalifikacije dobavljača i/ili osoba njegova voditeljskog kadra, a posebice osobe ili osoba odgovornih za poslove postavljanja i instalacije robe
Ponuditelj ovim popisom mora dokazati da raspolaže osobama koje ispunjavaju uvjete stručne osposobljenosti za struke koje sudjeluju u predmetnim radovima i s obzirom na kvalifikacijsku struku i stručnu osposobljenost mogu u potpunosti, sukladno propisima i zadanim zahtjevima za predmetnu građevinu obavljati radove za koje se ponuda podnosi.
Naručitelj traži ove dokaze u svrhu utvrđivanja strukovne sposobnosti ponuditelja, nužne za kvalitetno izvođenje predmetnih radova u ugovorenom vremenskom roku i zahtijevanoj kvaliteti jer je izvršenje predmeta nabave vezano za napajanje vlastite potrošnje elektrane u 1 od najvećih hidroelektrana u Hrvatskoj. Svako neplanirano produžavanje izvođenja predmetnih radova, uzrokovano nestručnošću ili nedovoljnom pripremljenošću ponuditelja, znači potencijalnu opasnost u opskrbi električnom energijom vlastite potrošnje HE Dubrovnik, što za posljedicu može imati neproizvodnju ili manju proizvodnju električne energije, te štetu naručitelju.
4.3.3.1. Ponuditelj izrađuje, potpisuje (ovlaštena osoba za zastupanje) i pečatom ovjerava popis i reference stručnih kadrova s obrazovnim i stručnim kvalifikacijama koji će sudjelovati na radovima predmeta nabave, koji ispunjava uvjete za glavnog inženjera gradilišta prema Zakonu o gradnji (NN br. 153/13) i Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) i koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo za izvođenje radova istih ili sličnih predmetu nabave (minimalno 3 reference za pojedino područje) i to minimalno:
1. 1 diplomiranim inženjerom strojarstva koji ispunjava uvjete za glavnog inženjera gradilišta prema Zakonu o gradnji (NN br. 153/13) i Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15);
2. 1 diplomiranim inženjerom elektrotehnike koji ispunjava uvjete za glavnog inženjera gradilišta prema Zakonu o gradnji (NN br. 153/13) i Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Ponuditelj izrađuje, potpisuje (ovlaštena osoba za zastupanje) i pečatom ovjerava popis i reference stručnih kadrova s obrazovnim i stručnim kvalifikacijama koji će sudjelovati na radovima predmeta nabave, koji ispunjava minimalno sljedeće uvjete:
3. 1 diplomirani inženjer ili inženjer elektrotehnike s referencama na području montaže, ispitivanja i puštanja u pogon energetskih sinkronih strojeva u hidroelektranama;
4. 2 diplomirana inženjera ili inženjera elektrotehnike sa radnim iskustvom na poslovima sličnim predmetu nabave, za tvorničko ispitivanje novih sustava uzbude, montažu novih ormara sustava uzbude na terenu, ispitivanje ožičenja i spajanje kabelskih veza, funkcionalno ispitivanje i puštanje u pogon novih sustava uzbude s digitalnim regulatorom napona – dostaviti potvrdu o položenom stručnom ispitu;
5. 1 diplomirani inženjer ili inženjer elektrotehnike s referencama na području ispitivanja i puštanja u pogon opreme upravljanja (sustavi USZMR i PROCIS- a) u hidroelektranama;
6. 1 diplomirani inženjer ili inženjer elektrotehnike sa radnim iskustvom na poslovima sličnim predmetu nabave, za integraciju novih sustava uzbude u PROCIS elektrane (izrada ekranskih prikaza na postojećoj SCADI elektrane). Osoba mora posjedovati certifikat (diplomu ili svjedodžbu) izdanu od tvornice proizvođača postojeće opreme PROCIS-a elektrane ili od ovlaštenog predstavnika predmetne tvrtke da je osposobljen konfigurirati, parametrirati, programirati, ispitivati, puštati u pogon te rukovati s predmetnom opremom. Ponuditelj mora dostaviti dokaze o osposobljenosti za gore navedenu osobu, tj. dostaviti certifikat sa nazivom službenog tečaja održanog u obučnom centru tvornice isporučitelja;
7. 5 radnika – elektromontera SSS ili KV sa radnim iskustvom na poslovima sličnim predmetu nabave za demontažu postojećih ormara, odspajanje i izvlačenje kabela koji se ne zadržavaju, montažu novih ormara, polaganje novih kabela, ispitivanje ožičenja i spajanje kabelskih veza;
8. 1 radnika – bravara SSS ili KV sa radnim iskustvom na poslovima sličnim predmetu nabave za pripremu podloge za montažu novih ormara;
9. 1 diplomiranog inženjera ili inženjera strojarstva s referencama na području montaže i puštanja u pogon turbinske opreme u hidroelektranama;
10. 1 diplomiranog inženjera ili inženjera strojarstva s referencama na području montaže hidromehaničke opreme u hidroelektranama;
11. 1 diplomiranog inženjera ili inženjera strojarstva ili elektrotehnihe s referencama na montaži turbinske regulacije u hidroelektranama;
12. 1 osobu strojarske struke s položenim EWE/IWE certifikatom, navedena osoba može biti iz točaka 1., 9., 10. ili 11.;
13. 2 iskusna zavarivača osposobljena prema EN ISO 9606-1;
14. 3 radnika – montera SSS ili KV s radnim iskustvom montaže turbinske opreme u hidroelektranama;
15. 3 radnika – montera SSS ili KV s radnim iskustvom montaže hidromehaničke opreme u hidroelektranama.
Akademski nazivi i stupnjevi tehničkih stručnjaka po ovom članku DZN-a trebaju odgovarati „Zakonu o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju”, NN br. 107/07, 108/12. Za navedene tehničke stručnjake potrebno je priložiti životopis iz kojeg je vidljivo iskustvo u obavljanju poslova iz predmeta nabave (projektiranje, ispitivanje i puštanje u pogon postrojenja u hidroelektranama ili termoelektranama), te odgovarajuće dokumente kojima se dokazuje obrazovanje i usavršavanje, potvrda o položenom stručnom ispitu, certifikati.
Obrazloženje:
Zbog veličine i važnosti HE Dubrovnik u EES-u Republike Hrvatske nužno je dobiti Izvoditelja koji ima stručno i osposobljeno osoblje s potrebnim kvalifikacijama, iskustvom i znanjem.
Predmetni posao zahtjeva iskusne stručnjake koji će na terenu obavljati složene radove uključujući i njihovu integraciju u postojeće sustave USZMR agregata i PROCIS elektrane uz minimalne obustave pogona elektrane te njene raspoloživosti EES-u. Radi toga je potrebna visoka strukovna sposobnost izvoditelja.
Naručitelj mora biti siguran da ponuditelj raspolaže sa dovoljnim brojem osoba, koje imaju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo, u svrhu urednog i kvalitetnog izvršenja ugovora.
Ponuditelj mora dostaviti Izjavu da će za izvođenje predmetnih radova raspolagati s osobama koje posjeduju obrazovne i stručna kvalifikacije te radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu. U Izjavi treba naznačiti imena i prezimena osoba odgovornih za izvođenje radova, te osoba osposobljenih za specijalističke radove. Izjavi treba priložiti isprave kojima se dokazuje obrazovanje osoba odgovornih za izvođenje radova te isprave kojima se dokazuje osposobljenost za specijalističke radove. U Izjavi navodi da su svi izvođači radova osposobljeni za rad na siguran način i zaštitu od požara i da imaju uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
2204-V-2/16-2
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije(osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
9.2.2017 - 12:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
danima: 90 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 9.2.2017 - 12:00

Mjesto

Upravna zgrada Pogona HE Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 7, Dubrovnik.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Pravo na žalbu ima svaka fizička osoba, pravna osoba i zajednica fizičkih i/ili pravnih osoba koja ima ili je imala pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi i koja je pretrpjela ili bi mogla pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava, kao i središnje tijelo državne uprave nadležno za sustav javne nabave i nadležno državno odvjetništvo. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, na adresu Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, Republika Hrvatska. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku, a dostavlja se neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način. Žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:
2. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
3. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
5. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
28.12.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: