Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.06.2016. 15:57
HTZ oprema
Broj: 0103-283-22/16
Datum: 16.06.2016. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b.,člana 70. stav l.,3. i 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), člana 42. Statuta Kantonalnog javnog preduzeća za gospodarenje državnim šumama „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo, broj: OPU-IP-1376/09 od 12.11.2009. godine i Izvještaja i preporuke Staine komisije za javne nabavke u postupku javne nabavke roba broj: 0103-283-3/16 za Lot 1. HTZ oprema, Direktor KJP „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo,donio je
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Izvještaj i Preporuka Stalne Komisije za javne nabavke, broj:0103-283-21/16 od 14.06.2016. godine i ugovor za javnu nabavku roba putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda,i to:
• Lot 1. HTZ oprema
dodjeljuje se ponuđaču „Uslužnost" Društvo sa ograničenom odgovornosću za proizvodnju uniformi i modne konfekcije, trgovinu i usluge Sarajevo,kao ponuđaču koji je u predmetnom postupku javne nabavke roba dostavio ponudu u iznosu od 25.406,30 KM bez uključenih iznosa pripadajućih indirektnih poreza, odnosno PDV-a,koja zadovoljava kriterij najniže cijene,a u svemu prema Ponudi izabranog ponuđača protokolisanoj pod brojem:0103-283-17/16 od 27.05.2016.godine.
Član 2.
Prijedlog Ugovora o javnoj nabavci roba navedenih u članu l.ove Odluke, dostaviće se na potpis izabranom Ponuđaču,po proteku roka od 10 dana,računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Član 3.
Ova Odluka objaviće se na web-stranici www.sarajevo-sume.ba, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke predmetnih roba,u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14).
Član 4.
U skladu sa članom 71. Zakona o javnim nabavkama BiH ,ponuđači koji su učestvovali u postupku javne nabavke roba broj : 0103-283-3/16 - za Lot 1. HTZoprema najkasnije u roku od 7 dana bit će obaviješteni o rezultatima postupka,te će se istim uz obavještenje dostaviti i ova Odluka i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj:0103-283-20/16 od 08.06.2016. godine.
Član 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i traje do 31.12.2016 godine.
Obrazloženje
Odiukom o pokretanju postupka javne nabavke roba putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, broj:0103-283-2/16 od 17.02.2016. godine pokrenut je postupak javne nabavke roba za potrebe KJP „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo u 2016.godini putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, i to: Lot 1. HTZoprema.
Procijenjena vrijednost javne nabavke predmetnih roba u vrijeme donošenja naprijed navedene Odiuke za Lot.l HTZ oprema 25.572,30 KM bez uključenih iznosa pripadajućih indirektnih poreza,odnosno PDV-a. Postupak je proveden sa objavom Obavještenja o javnoj nabavci roba na Portalu javnih nabavki,broj:1177-7-l-35-3-29/16 od 01.04.2016.godine.
U skladu sa članom 7. naprijed navedene Odluke ,Služba za marketing i komercijalne poslove Preduzeća uputila je zahtjeve za dostavljanje ponuda,broj: 0103-283-16A/16,odnosno Tendersku dokumentaciju broj: 0103-283-16/16 ,sljedećim ponuđačima roba:
1. „Grube" doo Banja Luka,
2. „Enemon" doo Breza,
3. „Uslužnost" doo Sarajevo.
Postupak javne nabavke predmetnih roba provela je Stalna komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Direktora Preduzeća, broj:0103-152-l/16 od 15.01.2016. godine.
Nakon provedenog postupka javne nabavke predmetnih roba Stalna Komisija za javne nabavke dostavila je Direktoru IOP „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo Izvještaj i Preporuku, broj: 0103-283-21/16 od 14.06.2016. godine,te kao sastavni dio istog Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj:0103-283-20/16 od 08.06.2016. godine i Zapisnik sa javnog otvaranja ponuda za javnu nabavku roba,broj:0103-283-3/16-za Lot 1. HTZ oprema, broj:0103-283-19/16 od 27.05.2016. godine.
U postupku po Izvještaju i Preporuci,gornji broj i datum ,utvrđeno je da je Stalna komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačiniia Zapisnik sa javnog otvaranja ponuda za javnu nabavku roba, broj:0103-283-3/16-za Lot 1. HTZ oprema, broj:0103-283-19/16 od 27.05.2016. godine i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj:0103-283-20/16 od 08.06.2016. godine,te da je uvidom u naprijed navedno utvrđeno slijedeće:
Krajnji rok za dostavljanje ponuda bio je 27.05.2016.godine do 09:00 sati,a javno otvaranje ponuda zakazano je za 27.05.2016.godine sa početkom u 11:30 sati u Direkciji Preduzeća ,ul. Maršala Tita 7/II.
Dana 27.05.2016.godine u 11:30 sati Stalna komisija je pristupila javnom otvaranju ponuda za Lot 1. HTZ oprema, te je utrvđeno sljedeće:
da je do roka utvrđenog zahtjevom za dostavljanje ponuda 1 (jedan) ponuđač dostavio svoju ponudu,i to:
1. Uslužnost" doo Sarajevo
da je u postupku provjere kvalifikacija ponuđača utvrđeno da je ponuda dostavljena od strane kvalificiranog ponuđaca koji je ispunio minimum zahtjevanih kvalifikacionih uslova utvrđenih u zahtjevu za dostavljanje ponuda odnosno Tenderskoj dokumentaciji, broj: 0103-283-16/16, te da su se u skladu sa članom 88. stav 3. Zakona o javnim nabavkama BiH stekli uslovi za izbor najpovoljnijeg ponuđača čija ponuda zadovoljava kriterij najniže cijene tehnički zadovoljavajuće ponude.
U postupku donošenja ove Odluke,posebno su cijenjene činjenice da je Stalna komisija za javne nabavke pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije,broj:0103-283-16/16.
U postupku ogene provedenog postupka, Direktor Preduzeća nije našao razloge,nepravilnosti niti propuste u radu,koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Stalna komisija za javne nabavke u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH i Tenderskom dokumentacijom,broj: 0103-283-16/16.
Uvidom u priloženu dokumentaciju,nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog: najniže cijene,kako slijedi:
Naziv ponuđača |
Ukupna cijena ponude bez PDV-a |
|
1. |
Uslužnost doo Sarajevo |
25.406,30 KM |
Iz naprijed navedene tabele vidljivo je da je izabrani ponuđač „Usluznost" doo Sarajevo, ul.Branilaca Sarajeva br.39, 71000 Sarajevo izabran primjenjujući kriterij najniže cijene,koja je ponuđena u iznosu od 25.406,30 KM bez uključenih iznosa pripadajućih indirektnih poreza, odnosno PDV-a.
Imajući u vidu sve naprijed navedeno,a u skladu sa članom 64. stav 1. tačka b. Zakona o javnim nabavkama,odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba,najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.
Žalba se izjavljuje ugovornom organu KJP "Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu ul. Maršala Tita 7/II,Sarajevo.
Žalba se podnosi u dovoljnom broju primjeraka,a koji ne može biti manji od 3 (tri) primjerka.
DOSTAVUENO:
1. „Usluznost" doo Sarajevo, ul.Branilaca Sarajeva br.39, 71000 Sarajevo
2. Predsjedavajućem Komisije za javne nabavke
3. Sekretaru Komisije za javne nabavke
4. Službi za marketing i komercijalne poslove
5. Službi za opće,pravne i kadrovske poslove
6. Arhivi Preduzeća
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PURIĆ d.o.o Bijeljina - Svetozara Ćorovića 153 A 76300 Bijeljina
-
ANG d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska broj 15 78000 Banja Luka
-
GRUBIN EXPORT - IMPORT d.o.o., BRČKO DISTRIKT - Ul.Alekse Šantića br.30 76000 Brčko
-
Miltex d.o.o. Banja Luka - Ulica Knjaza Miloša bb 78000 Banja Luka
-
Zaštita BN d.o.o. Bijeljina - Gavrila Principa br.19 76300 Bijeljina
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar
-
D.O.O. TEHNIČKA ZAŠTITA Doboj - ul. Kralja Aleksandra broj 60 74000 Doboj
-
17.05.2016