Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.12.2015. 14:35

Izvođenje radova na izgradnji dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE Dabar

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 03.12.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

392-1-3-11-3-12/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv HIDROELEKTRANA DABAR D.O.O. TREBINJE
IDB/JIB 4403306660006
Kontakt osoba Radivoje Bratić, dr.građ.nauka; Vedran Furtula, dipl.inž.građ.; tel. +387
59 261 571, e-mail: estavela5"@gmail.com
Adresa Obala Luke Vukalovića 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 261-571
Faks (059) 261-019
Elektronska pošta zzubac@het.ba; estavela5@gmail.com
Internet adresa www.hedabar.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja vodoprivrednih objekata

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Jedan lot

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izgradnja dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE "Dabar"


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

IZGRADNJA DOVODNOG TUNELA, ULAZNE GRAĐEVINE I PRISTUPNIH TUNELA HE DABAR:
U sklopu izgradnje dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE Dabar i istražno-projektantskih
radova u toku izgradnje (LOT 1), predviđen je iskop tunela ukupne dužine 12125 m (od čega se prvih 1140 m izvodi u
otvorenom iskopu, a preostala dionica je tunelska), kružnog oblika poprečnog presjeka iskopa prečnika 5,2 m
(svijetlog otvora prečnika 4,6 m). Dovodni tunel će se graditi primjenom NATM (nova austrijska tunelska metoda),
iz četiri pravca napredovanja (tri napadne tačke: portal ulazne građevine, pristupni tunel Straževica - dva
pravca napredovanja, i nizvodni pristupni tunel). Tunel Straževica je pravolinijski, dužine 652 m,
potkovičastog oblika poprečnog presjeka visine 5 m. Nizvodni pristupni tunel (vodostan) dužine je 91 m.
Konstrukcija dovodnog tunela sastoji se od primarne i sekundarne obloge (debljine betonske obloge u otvorenom
iskopu je 60 cm, a tunelske deonice 30 cm). Ulazna građevina je masivna betonska konstrukcija u koju će biti
ugrađena odgovarajuća hidromehanička oprema (rešetka, zatvarač itd.). U toku izgradnje previđeno je
kontinuiarano tehničko osmatranje, kao i izvođenje svih neophodnih istražno-projektantskih radova (IG
kartiranje, ispitivanje na uzorcima, geofizičko refrakciono ispitivanje, razvoj geotehničkog modela, izrada
izvođačkih projekata itd.). Predmetni radovi će se izvoditi na teritoriji opština Nevesinje, Bileća, Berkovići
u RS/BiH; Predviđen je i Stručni nadzor na izgradnji dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE
Dabar, koji se izvodi u cilju kontrole svih građevinskih i istražno-projektantskih radova u toku izgradnje (LOT
2), u svemu u skladu sa važećim Zakonom o uređenju prostora i građenja RS, Pravilnikom o vršenju stručnog
nadzora RS i usvojenim FIDIC ugovornim uslovima za ovu vrstu usluga.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

19.1.2016.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

100,00 KM ili 51,13 eura

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 26.1.2016. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 26.1.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Obala Luke Vukalovića br. 2, 89101 Trebinje, RS/BiH, mali amfiteatar
HET-a

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se može preuzeti od 03.12.2015. godine.
Tenderska dokumentacija se otprema najkasnije u roku od 3 (tri) dana, računajući od dana prijema pismenog
zahtjeva ponuđača za preuzimanje tenderske dokumentacije, uz navođenje predmeta i broja nabavke, kao i dokaza o
uplati za preuzimanje tenderske dokumentacije, na jedan od načina koje zahtijeva ponuđač:
- Lično kod ugovornog organa u kancelariji broj 106,
- Putem pošte,
- Putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije se plaća iznos od 100,00 KM. Ovaj iznos pokriva samo stvarne troškove
papira, štampanja, umnožavanja, za nosač podataka i slanja tenderske dokumentacije ponuđačima.
Uplate vršiti na žiro račun Ugovornog organa Hidroelektrana Dabar d.o.o. broj 571-080-00000672-50;
Komercijalna Banka; Filijala Trebinje. Za ponuđače iz inostranstva: Intermediary Bank; KOMERCIJALNA BANKA AD
BEOGRAD OR DEUTDEFF DEUTSCHE BANK AG F/M OR COBADEFF COMMERZBANK AG/FM ACCOUNT WITH: KOBBBA22
KOMERCIJALNA BANKA AD BANJA LUKA; BENEFICIARY CUSTOMER: BA395710070700017492 HE DABAR DOO; OBALA LUKE
VUKALOVICA BR. 2; 89101 TREBINJE RS/Bosnia and Herzegovina. Iznos uplate je 51,13EUR.
Zainteresovani ponuđači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije nego što je otkupe. Uvid će se
omogućiti svakom ponuđaču koji podnese pismeni zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji zahtijeva ponuđač:
- U prostorijama ugovornog organa, kancelarija broj 106,
- Dostavljanjem putem preporučene pošiljke sa povratnicom i
- Dostavljanjem putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Dostavljanje tenderske dokumentacije na uvid ne znači da je ponuđač otkupio tendersku dokumentaciju za učešće u
predmetnom postupku nabavke, te se neće smatrati učesnikom u postupku dok istu ne otkupi.


ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Vanja Vujović
Adresa Obala Luke Vukalovića br. 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 261-571
Faks (059) 261-019
Elektronska pošta vvujovic@het.ba
Internet adresa www.hedabar.ba



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Izgradnja dovodnog tunela, ulazne građevine i dovodnih tunela HE "Dabar" i izvođenje istražno-projektantskih
radova u toku izgradnje

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

U sklopu izgradnje dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE Dabar i istražno-projektantskih
radova u toku izgradnje, predviđen je iskop tunela ukupne dužine 12125 m (od čega se prvih 1140 m izvodi u
otvorenom iskopu, a preostala dionica je tunelska), kružnog oblika poprečnog presjeka iskopa prečnika 5,2 m
(svijetlog otvora prečnika 4,6 m). Dovodni tunel će se graditi primjenom NATM (nova austrijska tunelska metoda),
iz četiri pravca napredovanja (tri napadne tačke: portal ulazne građevine, pristupni tunel Straževica - dva
pravca napredovanja, i nizvodni pristupni tunel). Tunel Straževica je pravolinijski, dužine 652 m,
potkovičastog oblika poprečnog presjeka visine 5 m. Nizvodni pristupni tunel (vodostan) dužine je 91 m.
Konstrukcija dovodnog tunela sastoji se od primarne i sekundarne obloge (debljine betonske obloge u otvorenom
iskopu je 60 cm, a tunelske deonice 30 cm). Ulazna građevina je masivna betonska konstrukcija u koju će biti
ugrađena odgovarajuća hidromehanička oprema (rešetka, zatvarač itd.). U toku izgradnje previđeno je
kontinuiarano tehničko osmatranje, kao i izvođenje svih neophodnih istražno-projektantskih radova (IG
kartiranje, ispitivanje na uzorcima, geofizičko refrakciono ispitivanje, razvoj geotehničkog modela, izrada
izvođačkih projekata itd.). Predmetni radovi će se izvoditi na teritoriji opština Nevesinje, Bileća, Berkovići
u RS/BiH. Predviđeni rok za izgradnju svih radova na izgradnji tunela je 54 mjeseca.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45221247-5 Radovi na probijanju tunela

III Ukupna količina ili obim ugovora

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

115260000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

54 mjeseca

IV Podkriterijumi

R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Cijena 90,00 %


V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Nevesinje, RS/BiH

VI Dodatne informacije

Tenderska dokumentacija se može preuzeti od 03.12.2015. godine.
Tenderska dokumentacija se otprema najkasnije u roku od 3 (tri) dana, računajući od dana prijema pismenog
zahtjeva ponuđača za preuzimanje tenderske dokumentacije, uz navođenje predmeta i broja nabavke, kao i dokaza o
uplati za preuzimanje tenderske dokumentacije, na jedan od načina koje zahtijeva ponuđač:
- Lično kod ugovornog organa u kancelariji broj 106,
- Putem pošte,
- Putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije se plaća iznos od 100,00 KM. Ovaj iznos pokriva samo stvarne troškove
papira, štampanja, umnožavanja, za nosač podataka i slanja tenderske dokumentacije ponuđačima.
Uplate vršiti na žiro račun Ugovornog organa Hidroelektrana Dabar d.o.o. broj 571-080-00000672-50;
Komercijalna Banka; Filijala Trebinje. Za ponuđače iz inostranstva: Intermediary Bank; KOMERCIJALNA BANKA AD
BEOGRAD OR DEUTDEFF DEUTSCHE BANK AG F/M OR COBADEFF COMMERZBANK AG/FM ACCOUNT WITH: KOBBBA22
KOMERCIJALNA BANKA AD BANJA LUKA; BENEFICIARY CUSTOMER: BA395710070700017492 HE DABAR DOO; OBALA LUKE
VUKALOVICA BR. 2; 89101 TREBINJE RS/Bosnia and Herzegovina. Iznos uplate je 51,13EUR.
Zainteresovani ponuđači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije nego što je otkupe. Uvid će se
omogućiti svakom ponuđaču koji podnese pismeni zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji zahtijeva ponuđač:
- U prostorijama ugovornog organa, kancelarija broj 106,
- Dostavljanjem putem preporučene pošiljke sa povratnicom i
- Dostavljanjem putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Dostavljanje tenderske dokumentacije na uvid ne znači da je ponuđač otkupio tendersku dokumentaciju za učešće u
predmetnom postupku nabavke, te se neće smatrati učesnikom u postupku dok istu ne otkupi.


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Stručni nadzor na izgradnji dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE "Dabar" i izvođenju
istražno-projektantskih radova u toku izgradnje

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Stručni nadzor na izgradnji dovodnog tunela, ulazne građevine i pristupnih tunela HE Dabar, izvodi se u cilju
kontrole svih građevinskih i istražno-projektantskih radova u toku izgradnje, u svemu u skladu sa važećim
Zakonom o uređenju prostora i građenja RS, Pravilnikom o vršenju stručnog nadzora RS i usvojenim FIDIC
ugovornim uslovima za ovu vrstu usluga. Ukupna dužina dovodnog tunela je 12125 m (od čega se prvih 1140 m izvodi
u otvorenom iskopu, a preostala dionica je tunelska), kružnog oblika poprečnog presjeka iskopa prečnika 5,2 m
(svijetlog otvora prečnika 4,6 m). Dovodni tunel će se graditi primjenom NATM (nova austrijska tunelska metoda),
iz četiri pravca napredovanja (tri napadne tačke: portal ulazne građevine, pristupni tunel Straževica - dva
pravca napredovanja, i nizvodni pristupni tunel). Tunel Straževica je pravolinijski, dužine 652 m,
potkovičastog oblika poprečnog presjeka visine 5 m. Nizvodni pristupni tunel (vodostan) dužine je 91 m.
Konstrukcija dovodnog tunela sastoji se od primarne i sekundarne obloge (debljine betonske obloge u iskopu je 60
cm, a tunelske deonice 30 cm). Ulazna građevina je masivna betonska konstrukcija u koju će biti ugrađena
odgovarajuća hidromehanička oprema (rešetka, zatvarač itd.). U toku izgradnje previđeno je kontinuiarano
tehničko osmatranje, kao i izvođenje svih neophodnih istražno-projektantskih radova (IG kartiranje, ispitivanje
na uzorcima, geofizičko refrakciono ispitivanje, razvoj geotehničkog modela, izrada izvođačkih projekata itd.).
Predmetni radovi će se izvoditi na teritoriji opština Nevesinje, Bileća, Berkovići u RS/BiH. Predviđeni rok
za izvršenje usluga stručnog nadzora je 79 mjeseci (56 u punom i 23 mjeseca u manjem kapacitetu).

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45221247-5 Radovi na probijanju tunela

III Ukupna količina ili obim ugovora

Navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

3452000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

79 mjeseci

IV Podkriterijumi


R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Cijena 90,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Nevesinje, RS/BiH

VI Dodatne informacije

Tenderska dokumentacija se može preuzeti od 03.12.2015. godine.
Tenderska dokumentacija se otprema najkasnije u roku od 3 (tri) dana, računajući od dana prijema pismenog
zahtjeva ponuđača za preuzimanje tenderske dokumentacije, uz navođenje predmeta i broja nabavke, kao i dokaza o
uplati za preuzimanje tenderske dokumentacije, na jedan od načina koje zahtijeva ponuđač:
- Lično kod ugovornog organa u kancelariji broj 106,
- Putem pošte,
- Putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije se plaća iznos od 100,00 KM. Ovaj iznos pokriva samo stvarne troškove
papira, štampanja, umnožavanja, za nosač podataka i slanja tenderske dokumentacije ponuđačima.
Uplate vršiti na žiro račun Ugovornog organa Hidroelektrana Dabar d.o.o. broj 571-080-00000672-50;
Komercijalna Banka; Filijala Trebinje. Za ponuđače iz inostranstva: Intermediary Bank; KOMERCIJALNA BANKA AD
BEOGRAD OR DEUTDEFF DEUTSCHE BANK AG F/M OR COBADEFF COMMERZBANK AG/FM ACCOUNT WITH: KOBBBA22
KOMERCIJALNA BANKA AD BANJA LUKA; BENEFICIARY CUSTOMER: BA395710070700017492 HE DABAR DOO; OBALA LUKE
VUKALOVICA BR. 2; 89101 TREBINJE RS/Bosnia and Herzegovina. Iznos uplate je 51,13EUR.
Zainteresovani ponuđači imaju pravo uvida u tendersku dokumentaciju, prije nego što je otkupe. Uvid će se
omogućiti svakom ponuđaču koji podnese pismeni zahtjev, na jedan od sljedećih načina koji zahtijeva ponuđač:
- U prostorijama ugovornog organa, kancelarija broj 106,
- Dostavljanjem putem preporučene pošiljke sa povratnicom i
- Dostavljanjem putem elektronske pošte u zaštićenom, nepromjenjivom obliku.
Dostavljanje tenderske dokumentacije na uvid ne znači da je ponuđač otkupio tendersku dokumentaciju za učešće u
predmetnom postupku nabavke, te se neće smatrati učesnikom u postupku dok istu ne otkupi.


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Hydro power plant "Dabar" LLC Trebinje
UIN 4403306660006
Contact person Vedran Furtula; e-mail:estavela5@gmail.com
Address Obala Luke Vukalovića 2
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje
Telephone (059) 261-571
Fax number (059) 261-019
Email address zzubac@het.ba; estavela5@gmail.com
Website address www.hedabar.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in Annex A – Address for obtaining tender documents

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Electricity

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, Construction of water projects

II 1.a. Title of the object of the contract

The construction of Supply tunnel, Intake structure and Access tunnels - HPP "Dabar"

II 1.b. Description of the object of the contract


CONSTRUCTION OF SUPPLY TUNNEL, INTAKE STRUCTURE AND ACCESS TUNNELS OF HPP DABAR includes: Construction of
Supply Tunnel, Intake Structure and Access Tunnels of HPP Dabar, and investigation-design works during construction
period (LOT 1), includes excavation of a tunnel of 12.125 m length (the first section in length of 1.140 m will be performed in
the open excavation, while the remaining section will be underground excavation, i.e. in tunnel). The cross-section of the
excavation will be of round shape, diameter 5.2m (light hole diameter - 4.6m). The Supply Tunnel will be built by application
of NATM (new Austrian tunnel drilling method), with four directions of drilling progress (three points of attack: portal of
Intake Structure, Access Tunnel Strazevica – two directions of drilling progress, and downstream Access Tunnel). Strazevica
tunnel is linear, 652 m long, with horseshoe cross-section, 5m high. The downstream Access Tunnel (surge tank) is 91m
long. The construction of Access Tunnel includes primary and secondary lining (thickness of the concrete lining is 60cm in
the open excavation and 30 cm in the tunnel section). The Intake Structure is a massive concrete construction into which
hydro mechanical equipment will be embedded (grid, gate etc.). Continuous technical monitoring is planned during
construction, along with all necessary site investigation and design works (EG mapping, sample inspection, geophysical
refractional analysis, development of geotechnical model, elaboration of detailed designs etc.). Specified works will be
carried out within the area of the following municipalities in the Republic of Srpska/Bosnia and Herzegovina: Nevesinje,
Bileca, Berkovici; Professional supervision over the construction of Supply Tunnel, Intake Structure and Access Tunnels of
HPP Dabar is foreseen, which is to be performed with an aim to control all construction and site investigation works during
construction period (LOT 2), completely in accordance with the valid Republic of Srpska Law on Planning and Construction,
Republic of Srpska, Rulebook on performing professional supervision and applied FIDIC contractual conditions for this type
of services.

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 45000000-7 Construction work

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

Specified in tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

19.1.2016.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

51,13 EUR

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 26.1.2016. 12:00:00
Address and place Obala Luke Vukalovića br. 2, 89101 Trebinje, RS/BiH

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Tender documents may be obtained beginning from December 03, 2015. Tender documents may be obtained three days
after HPP Dabar receives the demand to delivering tender documentation.
Fee for tender documents reads: BAM 100,00
For payments from abroad
EUR 51,13
INTERMEDIARY BANK:
KOBBRSBG
KOMERCIJALNA BANKA AD BEOGRAD
OR
DEUTDEFF
DEUTSCHE BANK AG F/M
OR
COBADEFF
COMMERZBANK AG F/M
ACCOUNT WITH:
KOBBBA22
KOMERCIJALNA BANKA AD BANJA LUKA
BENEFICIARY CUSTOMER:
BA395710070700017492
HE DABAR DOO
OBALA LUKE VUKALOVIĆA BR.
2
89101 TREBINJE, RS, BIH
The concerned Suppliers have right to take an insight into the tender documentation before buying it off.


ANNEX A


I 2. Address for obtaining tender documents

Contact person Vanja Vujović
Address Obala Luke Vukalovića br. 2
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje (Trebinje)
Telephone (059) 261-571
Fax (059) 261-019
Email address vvujovic@het.ba
Website

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: