Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.11.2016. 12:57
(MNE) Javni poziv za učešće na tenderu radi prodaje 51% kapitala izraženog kroz 1.703.458 akcija kompanije Montecargo ad Podgorica
VLADA CRNE GORE
SAVJET ZA PRIVATIZACIJU I KAPITALNE PROJEKTE
Tenderska komisija za privatizaciju objavljuje:
JAVNI POZIV
za učešće na tenderu („Tender") radi prodaje 51% kapitala izraženog kroz 1.703.458 akcija kompanije i za dodjelu prava na upis novih akcija putem dokapitalizacije i na kupovinu preostalih akcija u vlasništvu Države Crne Gore i državnih institucija u skladu sa uslovima Tendera
AKCIONARSKO DRUŠTVO "MONTECARGO" PODGORICA
1. Predmet ovog Tendera je prodaja 1.703.458 (milion sedamstotinatri hiljade četiristotinepedesetosam) akcija privrednog društva AD Montecargo Podgorica („Društvo" ili „AD Montecargo"), u vlasništvu Države Crne Gore, odnosno 51,00% akcijskog kapitala Društva i dodjela prava upis novih akcija putem dokapitalizacije i prava na kupovinu preostalih akcija u vlasništvu Države Crne Gore i državnih institucija iz stava 2. ove tačke 1. u skladu sa uslovima Tendera, izabranom kvalifikovanom investitoru na ovom Tenderu ("Izabrani investitor") uz obavezu Izabranog investitora da predloži i realizuje obavezni Investicioni plan i Socijalni program.
Izabrani investitor može steći pravo da poslije 3 (tri) godine, pod uslovom nedvosmislenog ispunjenja indikatora uspjeha koji će biti definisani kroz ispunjenje obaveza iz Investionog plana i obaveza iz Socijalnog programa utvrđenih u kupoprodajnom ugovoru, stekne i upiše nove akcije u Društvu, u visini realizovanih obaveza iz Investionog plana putem dokapitalizacije. Takođe, Vlada će nakon isteka perioda od 3 (tri) godine, pod uslovom nedvosmislenog ispunjenja indikatora uspjeha koji će biti utvrđeni kao investicione obaveze i obaveze iz socijalnog programa u kupoprodajnom ugovoru, ponuditi Izabranom investitoru da kupi dodatne preostale akcije u Društvu u vlasništvu Države Crne Gore, Investiciono-razvojnog fonda Crne Gore AD, Fonda penzijskog i invalidskog osiguranja Crne Gore i Zavoda za zapošljavanje Crne Gore (ukupno 1.223.679 preostalih postojećih akcija odnosno 87,6358% postojećeg kapitala), po cijeni po akciji ostvarenoj na Tenderu.
2. Podaci o Društvu
Društvo je akcionarsko društvo koje je osnovano i postoji u skladu sa zakonima Crne Gore, upisano u Centralni registar privrednih subjekata pod registarskim brojem 40385650, sa ukupnim registrovanim kapitalom u nominalnom iznosu od EUR 17.463.786,05 (sedamnaest miliona četiristotinešezdesettri hiljade šeststotinasšezdesetosam eura i pet centi), podijeljenim na 3.340.114 (trimiliona tristotinečetrdeset hiljada stotinučetrnaest) akcija. Nominalna vrijednost svake akcije iznosi EUR 5,2285.
Matični broj Društva je 02758628.
Šifra osnovne djelatnosti Društva je 4920 - djelatnost željeznicki prevoz tereta.
Detaljni podaci u vezi Društva dati su u Tenderskoj dokumentaciji i biće dostupni učesnicima na Tenderu nakon potpisivanja Izjave o povjerljivosti i kupovine Tenderske dokumentacije.
3. Učešće na Tenderu biće omogućeno zainteresovanim licima (uključujući i konzorcijume) koja su otkupila Tendersku dokumentaciju i potpisala Izjavu o povjerljivosti, u skladu sa tačkama 6. i 7. ovog Javnog poziva ("Učesnik na Tenderu").
4. Ponudu na Tenderu može podnijeti Učesnik na Tenderu, ako dokaže u skladu sa uslovima Tendera da ispunjava sljedeće uslove:
(i) ponuđač mora da dokaže na način propisan u Tenderskoj dokumentaciji da je registrovan i da posjeduje iskustvo u oblasti djelatnosti želježničkog prvoza roba u trajanju od najmanje tri (3) posljednje godine koje prethode Javnom pozivu;i
(ii) ponuđač mora da dokaže na način propisan u Tenderskoj dokumentaciji da je, u posljednjoj poslovnoj godini koja prethodi Javnom pozivu, ostvario ukupan promet roba po osnovu prevoza roba u željezničkom saobraćaju u obimu tereta od najmanje tri (3) miliona tona, i
(iii) ponuđač mora da dokaže na način propisan u Tenderskoj dokumentaciji da je, u posljednjoj poslovnoj godini koja prethodi Javnom pozivu ostvario prihod od najmanje EUR 25 miliona (dvadesetpet miliona eura) isključivo po osnovu prevoza roba u željezničkom saobraćaju;
uslovi (i) i (ii) i (iii) iz ove tačke 4. (zajedno „Kvalifikacioni uslovi") moraju biti ispunjeni kumulativno.
Pravo na podnošenje ponude ima i Učesnik na Tenderu koji je u direktnom vlasništvu (sa 100 % učešća) lica koje ispunjava Kvalifikacione uslove.
Ispunjenost Kvalifikacionih uslova ocjenjivaće se nakon prijema i otvaranja paketa sa ponudama.
Dokumentacija koja se podnosi radi ocjene ispunjenosti Kvalifikacionih uslova biće propisana u Tenderskoj dokumentaciji, koja će Učesnicima na Tenderu biti dostavljena u skladu sa tačkama 7. i 8.
5. Učesnik na Tenderu može formirati konzorcijum sa drugim licima prije ili poslije kupovine tenderske dokumentacije i takav konzorcijum može podnijeti ponudu pod slijedećim uslovima:
a) Član konzorcijuma sa većinskim učešćem u konzorcijumu samostalno ispunjava Kvalifikacione uslove u skladu sa tačkom 4. Javnog poziva; i
b) da svi članovi konzorcijuma u okviru Ponude dostave ovjerenu izjavu kojom prihvataju neograničenu solidarnu i pojedinačnu odgovornost članova konzorcijuma za obaveze iz Tendera i privatizacionog ugovora.
6. Učesnik na tenderu podnosi Ponudu u skladu sa propisima i procedurom predviđenom Instrukcijama ponuđačima, koje se nalaze u Tenderskoj dokumentaciji.
7. Tenderska komisija za privatizaciju („Tenderska komisija"), ovim putem poziva zainteresovana lica da podnesu pisani zahtjev za otkup Tenderske dokumentacije ("Zahtjev"), sa jasnom naznakom "Zahtjev za otkup Tenderske dokumentacije" najkasnije do 25. novembra 2016. godine u 15:00 časova (po lokalnom vremenu).
8. Nakon prijema Zahtjeva, Sekretar Tenderske komisije će zainteresovanim licima dostaviti poštom, e- mailom ili faksom, instrukcije za plaćanje naknade za tendersku dokumentaciju u iznosu od EUR 10.000 ("Naknada za Tendersku dokumentaciju"), kao i Izjavu o povjerljivosti. Učesnici na Tenderu, bez odlaganja, dostavljaju Tenderskoj komisiji i Savjetniku potpisanu Izjavu o povjerljivosti i vrše uplatu Naknade za tendersku dokumentaciju. Izjava o povjerljivosti mora se dostaviti Tenderskoj komisiji, a Naknada za Tendersku dokumentaciju mora biti uplaćena na račun Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte („Savjet"), najkasnije do 30. novembra 2016. godine.
Neposredno nakon prijema potpisane Izjave o povjerljivosti i potvrde Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte o uplati Naknade za Tendersku dokumentaciju, Savjetnik dostavlja tendersku dokumentaciju Učesnicima na Tenderu e-mailom. Učesnik na Tenderu dužan je Sekretaru Tenderske komisije dostaviti pismenu potvrdu o prijemu Tenderske dokumentacije.
9. Učesniku na Tenderu biće omogućen obilazak Društva i pristup sobi sa podacima u periodu od 24.10. 2016. godine do 25.11. 2016. godine, a po dogovoru sa Savjetnikom.
10. Ponuda na Tenderu se podnosi u skladu sa propisima i procedurom predviđenom u Tenderskoj dokumentaciji, a ista mora pristići na adresu Tenderske komisije zaključno sa 8. decembrom 2016. godine u 12.00 časova (po lokalnom vremenu). Tenderska komisija zadržava pravo da ovaj rok, po potrebi, izmijeni.
11. Uz ponudu, ponuđač uplaćuje depozit ili dostavlja garanciju za ponudu u korist Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte, u iznosu od EUR 200.000 (dvijestotine hiljada eura) i to u formi bezuslovne bankarske garancije, naplative na prvi poziv, izdate od strane banke koja ima kreditni rejting najmanje
BBB prema Standard and Poor agenciji ili banke koju Tenderska komisija, prema svojoj diskreciji, odobri na osnovu unaprijed dostavljenog zahtjeva od strane Učesnika na Tenderu.
12. Ponuđač sa kojim se potpiše ugovor o prodaji će biti obavezan da iznos kupoprodajne cijene uplati u novcu, u roku određenom u Ugovoru o prodaji.
13. Tenderska komisija za privatizaciju zadržava pravo da izmijeni pojedine odredbe ovog Javnog poziva, uključujući i odredbe kojima su propisani određeni rokovi.
14. Za sva pitanja u vezi sa ovim Javnim pozivom, zainteresovana lica mogu kontaktirati Tendersku komisiju i Savjetnika na navedene adrese:
TENDERSKA KOMISIJA |
SAVJETNIK |
Tenderska komisija za privatizaciju Branko Vujovic, Predsjednik Moskovska 17/A, M/C1 81000 Podgorica, Crna Gora tel: +382 20 235 565 fax: +382 20 513 503 Ivana Šaranović Jovićević, Sekretar Tenderske komisije e-mail: ivana.saranovic@ano.co.me |
Advokatska kancelarija Zorica Đukanović Moskovska 13, III/23 81000 Podgorica, Crna Gora Tel. +382 20 205 540 Fax: +382 20 205 541; Advokat Zorica Đukanović, Savjetnik Tenderske komisije e-mail: ak-zorica.diukanovic@t-com.me |
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
Advantis Broker a.d. Banja Luka - Ulica Krajiških brigada broj 113 78000 Banja Luka
-
REGISTAR VRIJEDNOSNIH PAPIRA d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 62/II 71000 Centar
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
EUROBROKER a.d. Banja Luka - Kralja Alfonsa XIII 26 78000 Banja Luka
-
Monet Broker a.d. Banja Luka - Ulica Jovana Dučića broj 25 78000 Banja Luka
-
Raiffeisen Capital a.d. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 2 78102 Banja Luka
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka