Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.06.2016. 11:48
Nabavka bagera zapremina kašike min 2,0 m3 za potrebe Zavisnog društva Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla i bagera zapremina kašike min 2,4 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj d.o.o. Kakanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-1-1315-3-235/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Da
I 6.a. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci
R.Br. | Naziv ugovornog organa i nivo kojem pripada | IDB/JIB |
---|---|---|
1 | ZD RUDNICI KREKA D.O.O. - TUZLA | 4209020780003 |
2 | JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA "KAKANJ" D.O.O. | 4218055050007 |
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender broj: ZDR IO 02-5-20/1-2/16 – Lot 1 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,0 m3 za potrebe Zavisnog društva
Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla i Lot 2 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,4 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj
d.o.o. Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Tender broj: ZDR IO 02-5-20/1-2/16 – Lot 1 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,0 m3 za potrebe Zavisnog društva
Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla i Lot 2 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,4 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj
d.o.o. Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 43000000-3 | Mašine za rudarstvo, kamenolome, oprema za građevinarstvo |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema Nacrtu ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra).
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Za Lot 1:
a)Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični
onima koji se odnose na predloženi Ugovor ( isporuka bagera ili rovokopača gusjeničara ) u posljednje 3 ( tri ) godine ( 2015.,
2014. i 2013. ), pri čemu ukupna vrijednost uspješno izvršenih ugovora u traženom vremenskom periodu iznosi :
LOT 1 - minimalno 250.000,00 KM.
b)Ukoliko ponuđač nudi robe koje su predmet ugovora, a koja nije sam proizveo, mora biti generalni zastupnik ili ovlašteni
distributer odnosno ovlašten od strane proizvođača za nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robe koje su
definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je obavezan da obezbijedi odgovarajuće dokumente kojim je to potvrđeno.
Ukoliko ponuđač nudi robe različitih proizvođača, ponuđač dostavlja dokumente kojim dokazuje da je ovlašten za nuđenje
robe svakog od proizvođača.
c)Ponuđač mora imati obezbijeđen servis koji mora biti kadrovski i tehnički osposobljen za izvršenje ugovora, odnosno mora
imati na raspolaganju, minimalno 2 obučena servisera certificirana od strane proizvođača, sa potrebnim servisnim vozilima,
alatom za održavanje, testiranje i popravljanje predmeta ugovora.
Za Lot 2:
a)Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični
onima koji se odnose na predloženi Ugovor ( isporuka bagera ili rovokopača gusjeničara ) u posljednje 3 ( tri ) godine ( 2015.,
2014. i 2013. ), pri čemu ukupna vrijednost uspješno izvršenih ugovora u traženom vremenskom periodu iznosi :
LOT 2 - minimalno 250.000,00 KM.
b)Ukoliko ponuđač nudi robe koje su predmet ugovora, a koja nije sam proizveo, mora biti generalni zastupnik ili ovlašteni
distributer odnosno ovlašten od strane proizvođača za nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robe koje su
definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je obavezan da obezbijedi odgovarajuće dokumente kojim je to potvrđeno.
Ukoliko ponuđač nudi robe različitih proizvođača, ponuđač dostavlja dokumente kojim dokazuje da je ovlašten za nuđenje
robe svakog od proizvođača.
c)Ponuđač mora imati obezbijeđen servis koji mora biti kadrovski i tehnički osposobljen za izvršenje ugovora, odnosno mora
imati na raspolaganju, minimalno 2 obučena servisera certificirana od strane proizvođača, sa potrebnim servisnim vozilima,
alatom za održavanje, testiranje i popravljanje predmeta ugovora.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.8.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00 KM ili 15,34 EUR po lot-u
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.8.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 22.8.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, sala 430, IV sprat.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište
15,71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 421. (Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom). Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Irma Dajdžić, broj telefona 033 751-775. Ponuđači koji nisu u
mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa
navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati faksom na broj 033
751-759, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: ZDR IO 02-5-20/1-2/16 IBAN
CODE:BA391601020000013652. Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi
nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj ZDR IO 02-5-20/1-2/16.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-775
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,0 m3 za potrebe Zavisnog društva Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 1 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,0 m3 za potrebe Zavisnog društva Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla
I 3. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci
R.Br. Naziv IDB/JIB
1 ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA 4209020780003
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 43260000-3 Mehaničke kašike, bageri ekskavatori i utovarivači te mašine
za rudarstvo
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tehničkoj specifikaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
500000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 mjeseci od dana potpisa ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZD Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla
VI Dodatne informacije
Otvaranje ponuda za Lot 1 će se održati dana 22.08.2016. godine u 13,00 sati, sala 430, IV sprat.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,4 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj d.o.o. Kakanj
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 2 - Nabavka bagera zapremina kašike min 2,4 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj d.o.o. Kakanj
I 3. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci
R.Br. Naziv IDB/JIB
1 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA 4218055050007
"KAKANJ" D.O.O.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 43260000-3 Mehaničke kašike, bageri ekskavatori i utovarivači te mašine
za rudarstvo
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tehničkoj specifikaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
500000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 mjeseci od dana potpisa ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZD RMU Kakanj d.o.o. Kakanj
VI Dodatne informacije
Otvaranje ponuda za Lot 2 će se održati dana 22.08.2016. godine u 13,30 sati, sala 430, IV sprat.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name ZD Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla
UIN 4209020780003
Contact person Irma Dajdžić
Address Mije Keroševića Guje br. 1
Postal code 75000 Tuzla (bhp sa)
Municipality/City Tuzla
Telephone (035) 280-083
Fax number (035) 287-460
Email address poslovikomercijale@kreka.ba
Website address www.kreka.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Exploration and extraction of coal and other solid fuels
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
ZD R IO 02-5-20/1-2/16, LOT 1- Procurement of excavator spoon capacity minimally 2m3 for the dependent companies
mines Kreka, LOT 2- Procurement of excavator spoon capacity minimally 2,4m3 for the dependent company mines Kakanj
II 1.b. Description of the object of the contract
ZD R IO 02-5-20/1-2/16, LOT 1- Procurement of excavator spoon capacity minimally 2m3 for the dependent companies
mines Kreka, LOT 2- Procurement of excavator spoon capacity minimally 2,4m3 for the dependent company mines Kakanj
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 43000000-3 Machinery for mining, quarrying, construction equipment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As per Technical specification from Tender documentations
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
15.8.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
15,34 EUR per lot
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 22.8.2016. 12:00:00
Address and place Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protocol
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Date and place of bids opening
Date: 22.08.2016.
Time: LOT 1 – 13:00
LOT 2 – 13:30
Address and place Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, Room 430.
Bidders outside Bosnia and Herzegovina will pay for tender of Tender documentation through Vakufska banka d.d. Sarajevo
BIC/SWIFT VAKUBA22, account No: 1601060000004629 in favor of company JP EP BiH - (Tender documentation No: ZD R IO
02-5-20/1-2/16 LOT ____ (write number of LOT)). By paying you are required to state clause "All costs bears Orderer".
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse Bank d.d. to account No:
1990490176075902 in favor of JP EP BiH- tender documentations No:
ZD R IO 02-5-20/1-2/16 LOT ___________ (write number of LOT).
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Irma Dajdžić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-775
Fax (033) 751-759
Email address i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Parts d.o.o. Široki Brijeg - Ulica pobijenih franjevaca 8A 88220 Široki Brijeg
-
Aswin d.o.o. Sarajevo - ul. Velešići broj 55A 71000 Sarajevo
-
EUROMODUS d.o.o. Laktaši - Svetosavska broj 221 78250 Laktaši
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
F-AC d.o.o. - ul. Džemala Bijedića broj 175 a 71000 Sarajevo
-
AUTO MERTZ SASA d.o.o. Brčko - Ul. Vjekoslava Klaića broj 1 76000 Brčko Distrikt
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
COSMOS-COMMERCE d.o.o Tuzla - ul.Drage Karamana broj 22 75000 Tuzla
-
DJEEM-TRANS d.o.o. Sarajevo - ul. Drinska br. 144 71000 Sarajevo
-
MARKETAUTO d.o.o. Laktaši - Svetosavska ulica broj 221 78250 Laktaši
-
AUTO LIJANOVIĆI d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. 88000 Mostar
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
29.07.2016
-
20.10.2016
-
26.10.2016
-
03.11.2016