Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.07.2015. 15:42

Nabavka damperskih guma za potrebe ZD rudnika

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 13.07.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

967-1-1-466-3-69/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Da

I 6.a. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci

R.Br. Naziv IDB/JIB
1 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA 4218055050007
"KAKANJ" D.O.O.
2 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. SARAJEVO - ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK UGLJA 4236108330005
"GRAČANICA" D.O.O.
3 ZD RUDNIK MRKOG UGLJA ''ĐURĐEVIK'' D.O.O. - ĐURĐEVIK 4209284170009

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka damperskih guma za potrebe ZD rudnika


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka damperskih guma za potrebe ZD rudnika


II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34000000-7 Oprema i pomoćni proizvodi u prevozu
Dodatni predmet(i) 34350000-5 Gume za teška i laka vozila


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Prema nacrtu ugovora

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra).

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne zahtijeva se

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

1.Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora čiji je karakter i kompleksnost isti ili sličan
onima koji se odnose na predloženi Ugovor (isporuka damperskih guma ) u prethodne 3 (tri) godine ( 2012., 2013. i 2014.), a
čija ukupna vrijednost ugovora u traženom periodu iznosi minimalno za :
LOT 1 200.000,00 KM.
LOT 2 200.000,00 KM
LOT 3 50.000,00 KM

III 8. Rezervisan ugovor

Ne


ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

24.8.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

30,00 KM ili 15,34 EUR

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 31.8.2015. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 31.8.2015. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15,71000 Sarajevo, sala 430,IV sprat.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište
15,71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 421. (Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom).
Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Irma Dajdžić, broj telefona 033 751-775.
Ponuđači koji nisu u mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske
dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati
faksom na broj 033 751-759, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: ZD R CN 02-5-51-3/15,

LOT____(Navesti predmet nabavke) IBAN
CODE:BA391601020000013652
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj ZD R CN 02-5-51/1-3/15, LOT___(Navesti predmet nabavke).



ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-775
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba




ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1- Nabavka damperskih guma za potrebe ZD RMU Kakanj

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 1- Nabavka damperskih guma za potrebe ZD RMU Kakanj

I 3. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci

R.Br. Naziv IDB/JIB
1 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA 4218055050007
"KAKANJ" D.O.O.
2 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. SARAJEVO - ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK UGLJA 4236108330005
"GRAČANICA" D.O.O.
3 ZD RUDNIK MRKOG UGLJA ''ĐURĐEVIK'' D.O.O. - ĐURĐEVIK 4209284170009

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34000000-7 Oprema i pomoćni proizvodi u prevozu
Dodatni predmet(i) 34350000-5 Gume za teška i laka vozila

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tehničkoj specifikaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

399990,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

50 dana od dana potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

ZD RMU Kakanj

VI Dodatne informacije



Otvaranje ponuda za Lot 1 će se održati dana 31.08.2015 u 13,00 sati, sala 430, IV sprat.



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2 - Nabavka damperskih guma za potrebe ZD RMU Đurđevik

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 2 - Nabavka damperskih guma za potrebe ZD RMU Đurđevik

I 3. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci

R.Br. Naziv IDB/JIB
1 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA 4218055050007
"KAKANJ" D.O.O.
2 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. SARAJEVO - ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK UGLJA 4236108330005
"GRAČANICA" D.O.O.
3 ZD RUDNIK MRKOG UGLJA ''ĐURĐEVIK'' D.O.O. - ĐURĐEVIK 4209284170009

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34000000-7 Oprema i pomoćni proizvodi u prevozu
Dodatni predmet(i) 34350000-5 Gume za teška i laka vozila

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tehničkoj specifikaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

300000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

50 dana od dana potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

ZD RMU Đurđevik

VI Dodatne informacije



Otvaranje ponuda za Lot 2 će se održati dana 31.08.2015. godine u 13,30, sala 430, IV sprat.



ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3 - Nabavka damperskih guma za potrebe ZD RU Gračanica

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

LOT 3 - Nabavka damperskih guma za potrebe ZD RU Gračanica

I 3. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci

R.Br. Naziv IDB/JIB
1 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA 4218055050007
"KAKANJ" D.O.O.
2 JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. SARAJEVO - ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK UGLJA 4236108330005
"GRAČANICA" D.O.O.
3 ZD RUDNIK MRKOG UGLJA ''ĐURĐEVIK'' D.O.O. - ĐURĐEVIK 4209284170009

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34000000-7 Oprema i pomoćni proizvodi u prevozu
Dodatni predmet(i) 34350000-5 Gume za teška i laka vozila

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tehničkoj specifikaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

75000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

50 dana od dana potpisa ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

ZD RU Gračanica

VI Dodatne informacije



Otvaranje ponuda za Lot 3 će se održati dana 31.08.2015. godine u 14,00 sati, sala 430, IV sprat.
Za lot 3 se ne zahtijeva garancija za ozbiljnost ponude, jer je vrijednost nabavke manja od 100.000,00 KM.



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name ZD RMU Kakanj
UIN 4218055050007
Contact person Irma Dajdžić
Address Alije Izetbegovića 17
Postal code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax number (032) 552-530
Email address rmu.kasper@gmail.com
Website address www.rmukakanj.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in Annex A – Address for obtaining tender documents

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Exploration and extraction of coal and other solid fuels

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement of tires for dampers

II 1.b. Description of the object of the contract



As per Technical specification from Tender documentations

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 34000000-7 Transport equipment and auxiliary products to
transportation
Additional object(s) 34350000-5 Tyres for heavy/light-duty vehicles

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

As per Technical specification from Tender documentations

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

24.8.2015.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

15,34 EUR

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 31.8.2015. 12:00:00
Address and place Vilsonovo šetalište 15,71000 Sarajevo, protocol

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bidders outside Bosnia and Herzegovina will pay for render of Tender documentation through VakufskA banka d.d
Sarajevo swift VAKUBA22, account No : 1601060000004629 in favor of company JP EP BiH - Tender documentation No:
ZDR CN 02-5-51/1-3/15, LOT____.By paying you are required to state clause “ All costs bears Orderer “
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse Bank d.d. to account No: 1990490176075902 in favor of
JP EP BiH - tender documentations ZDR CN 02-5-51/1-3/15, LOT___.
DATE AND PLACE OF BIDS OPENING
Date 31.08.2015

Time: LOT 1-13:00, LOT 2- 13:30, LOT 3-14:00
Address and place: Sarajevo , Vilsonovo šetalište 15 , Room 430



ANNEX A


I 2. Address for obtaining tender documents

Contact person Irma Dajdžić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-775
Fax (033) 751-759
Email address i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Website


 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: