Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.08.2016. 13:42
Nabavka elektrohidrauličkog bagera kašikara zapremine kašike 12-15 m3
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
967-1-1-634-3-104/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka elektrohidrauličkog bagera kašikara zapremine kašike 12-15 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj d.o.o.
Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka elektrohidrauličkog bagera kašikara zapremine kašike 12-15 m3 za potrebe Zavisnog društva RMU Kakanj d.o.o.
Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 43260000-3 | Mehaničke kašike, bageri ekskavatori i utovarivači te mašine za rudarstvo |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tehničkom dijelu tenderske dokumentacije
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5700000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
RMU Kakanj d.o.o. kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
11 mjeseci od dana stupanja ugovora na snagu
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema nacrtu ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra).
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a)Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični
onima koji se odnose na predloženi Ugovor (isporuka elektrohidrauličkih bagera ili hidrauličkih bagera) u posljednje 3 ( tri )
godine ( 2015., 2014. i 2013. ), pri čemu ukupna vrijednost uspješno izvršenih ugovora u traženom vremenskom periodu
iznosi minimalno 3.000.000,00 KM.
b)Ukoliko ponuđač nudi robe koje su predmet ugovora, a koja nije sam proizveo, mora biti generalni zastupnik ili ovlašteni
distributer odnosno ovlašten od strane proizvođača za nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robe koje su
definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je obavezan da obezbijedi odgovarajuće dokumente kojim je to potvrđeno.
Ukoliko ponuđač nudi robe različitih proizvođača, ponuđač dostavlja dokumente kojim dokazuje da je ovlašten za nuđenje
robe svakog od proizvođača.
c)Ponuđač mora imati obezbijeđen servis koji mora biti kadrovski i tehnički osposobljen za izvršenje ugovora, odnosno mora
imati na raspolaganju, minimalno 2 obučena servisera certificirana od strane proizvođača, sa potrebnim servisnim vozilima,
alatom za održavanje, testiranje i popravljanje predmeta ugovora.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
23.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00 KM ili 15,34 EUR
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.9.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo,
sala 430, IV sprat
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište
15,71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 421. (Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom). Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Irma Dajdžić, broj telefona 033 751-775.
Ponuđači koji nisu u mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske
dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati
faksom na broj 033 751-759, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: ZDR IO 02-5-11/16 IBAN
CODE:BA391601020000013652. Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi
nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj ZDR IO 02-5-11/16.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-775
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name JP EP BiH ZD RMU Kakanj
UIN 4218055050007
Contact person Irma Dajdžić
Address Alije Izetbegovića 17
Postal code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax number (032) 552-530
Email address rmu.kasper@gmail.com
Website address www.rmukakanj.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Exploration and extraction of coal and other solid fuels
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of hidraulic mining excavators, standard bucket capacity 12-15 m3 for the needs of the dependent company
RMU Kakanj
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of hidraulic mining excavators, standard bucket capacity 12-15 m3 for the needs of the dependent company
RMU Kakanj
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 43260000-3 Mechanical shovels, excavators and shovel loaders, and
mining machinery
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As per Technical specification from Tender documentations
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
23.9.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
15,34 EUR
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 30.9.2016. 12:00:00
Address and place JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo,
protocol
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Date and place of bids opening
Date: 30.09.2016.
Time: 13:00
Address and place Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, Room 430. Bidders outside Bosnia and Herzegovina will pay for tender of
Tender documentation through Vakufska banka d.d. Sarajevo BIC/SWIFT VAKUBA22, account No: 1601060000004629 in
favor of company JP EP BiH - (Tender documentation No: ZDR IO 02-5-11/16. By paying you are required to state clause "All
costs bears Orderer".
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse Bank d.d. to account No:
1990490176075902 in favor of JP EP BiH- tender documentations No:ZDR IO 02-5-11/16.
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Irma Dajdžić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-775
Fax (033) 751-759
Email address i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
TEIKOM BH d.o.o. Sarajevo - ul. Plandište br. 1 71210 Ilidža
-
EN - UNION d.o.o. Tuzla - Slavinovići-Luke, SPO 3D 75000 Tuzla
-
CENTAR DIZEL MOTORA d.o.o. Prijedor - Aleja Kozarskog odreda bb 79101 Prijedor
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
D.o.o Uniflex Ugljevik - Ugljevička Obrijež bb 76333 Ugljevik
-
D.o.o. ELKOM-KOMERC Zvornik - Braće Jugovića br.B-14 75400 Zvornik
-
Hypnex-Hidraulika i pneumatika d.o.o. Tuzla - Tomislava Ramljaka br.55 75000 Tuzla