Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.07.2015. 14:23

Nabavka jamske građe (rudno drvo četinara)

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 08.07.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

967-1-1-460-3-65/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Aida Alijagić
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka jamske građe (rudno drvo četinara)


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka jamske građe (rudno drvo četinara)

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 03419200-2 Rudarsko drvo


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Količina prema specifikaciji iz tenderske dokumentacije


II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

250000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj, Centralno skladište

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do realizacije isporuke, ali ne duže od dvanaest mjeseci od dana potpisa ugovora

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora


Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

30.7.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

35,10 KM sa PDV-om

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 30.7.2015. 10:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 30.7.2015. 11:00:00
Adresa i mjesto Ul. Rudarska bb, 72240 Kakanj

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte.
Tendersku dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske dokumentacije i dostave
dokaza o uplati naknade za izdavanje tenderske dokumentacije.
Zahtjev za izdavanje tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt
telefonima, e-mail-om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na
e – portalu Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.
Za tendersku dokumentaciju se plaća naknada u iznosu od – 35,10 KM sa PDV-om.
Novčana naknada za otkup tenderske dokumentacije se može uplatiti na žiro račun broj:
- IK BANKA d.d. Zenica 1340200000009427
- UNIKREDIT BANK d.d. Sarajevo 3389002208041953
sa naznakom: ZA OTKUP TENDERSKE DOKUMENTACIJE OP - 19/15
Dokaz o uplati novčane naknade za otkup tenderske dokumentacije obavezno poslati kao prilog Zahtjevu za otkup tenderske
dokumentacije.



ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Aida Alijagić
Adresa Rudarska bb.
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rudnikaida@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: