Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.09.2016. 15:51
Nabavka kontejnera 1,3 m3 i 3,2 m3 za odlaganje otpada
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-7-1-276-3-210/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Željka Morača
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kontejnera 1,3 m3 i 3,2 m3 za odlaganje otpada
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kontejnera 1,3 m3 i 3,2 m3 za odlaganje otpada
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34000000-7 | Oprema i pomoćni proizvodi u prevozu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
50.000,00 KM bez PDV-a
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
područje grada Banjaluka, krug komunalnog preduzeća "Čistoća" a.d. Banjaluka, ulica Braće Podgornika 2.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana od dana zaključenja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
u skladu sa predviđenim nacrtom ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je ponuđač na propisan način registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
pozitivno poslovanje u 2015. godini
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
bez uslova
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
4.10.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 4.10.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 4.10.2016. 11:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SACOM d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Luka broj 1 (naselje Luka) 71380 Ilijaš
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
KARE d.o.o. Sarajevo - Ul. Trg Heroja bb 71000 Novo Sarajevo
-
A.S.auto-centar d.o.o. Zenica - Crkvice do broja 66 72000 Zenica
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški
-
DRR Auto d.o.o. Kiseljak - Kralja Tomislava br.56 71250 Kiseljak
-
ASA PVA d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 16 71000 Sarajevo
-
ASA PSS d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva broj 24 71000 Sarajevo
-
BES COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 4 71320 Vogošća
-
Autocentar Beganović d.o.o. Zenica - Vrandučka br. 57 72000 Zenica
-
CONNECTA d.o.o. Sarajevo - ul. Osik br. 6, Osijek 71210 Ilidža
-
FIM - Društvo za export-import, d.o.o. Sarajevo - Buća potok broj 2, Objekat niz III 71000 Sarajevo