Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.01.2017. 14:46

Nabavka mašinskih sklopova za Odlagač A2RsB 8500.60

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 10.01.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

663-3-1-1-3-11/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka mašinskih sklopova za Odlagač A2RsB 8500.60 za potrebe ZD Rudnici „Kreka“ d.o.o. Tuzla

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka mašinskih sklopova za Odlagač A2RsB 8500.60 za potrebe ZD Rudnici „Kreka“ d.o.o. Tuzla

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 42419800-4 Dijelovi konvejera


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Prema specifikaciji roba/usluga

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

900000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. Tuzla

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

7 (sedam) mjeseci od datuma stupanja Ugovora na snagu

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

60 dana od dana prijema fakture i zapisnika

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra).

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne zahtijeva se

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ( isporuka
originalnih mašinskih sklopova za odlagač A2 RSB 8500.60) ili slični onima koji se odnose na predloženi ugovor (isporuka
rudarskih mašina, opreme i rezervnih dijelova, a koji se koriste na površinskim kopovima) u prethodne tri godine računajući
od datuma objave tenderske dokumentacije na portalu javnih nabavki, a čija ukupna vrijednost ugovora u traženom periodu
iznosi minimalno 600.000,00 KM.
b) Ukoliko ponuđač nudi robe koje su predmet ugovora, a koje nije sam proizveo, mora biti generalni zastupnik ili ovlašteni
distributer odnosno ovlašten od strane proizvođača za nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robe koje su
definisane u tenderskoj dokumentaciji, te je obavezan da obezbijedi odgovarajuće dokumente kojim je to potvrđeno.
Ukoliko ponuđač nudi robe različitih proizvođača, ponuđač dostavlja dokumente kojim dokazuje da je ovlašten za nuđenje
robe svakog od proizvođača.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Pregovarački postupak sa objavljivanjem obavještenja o nabavci

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

10.2.2017.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 17.2.2017. 12:00:00



ANEKS A


I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-775
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name ZD Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla
UIN 4209020780003
Contact person Irma Dajdžić
Address Mije Keroševića Guje br. 1
Postal code 75000 Tuzla (bhp sa)
Municipality/City Tuzla
Telephone (035) 280-083
Fax number (035) 287-460
Email address poslovikomercijale@kreka.ba
Website address www.kreka.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Exploration and extraction of coal and other solid fuels

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement of original mechanical assemblies for the spreader A2RsB 8500.60

II 1.b. Description of the object of the contract

Procurement of original mechanical assemblies for the spreader A2RsB 8500.60

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)


Main vocabulary
Code Description
Main object 42419800-4 Parts of conveyors

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

As per Technical specification from Tender documentations

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Negotiated procedure with publication of procurement notice

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

10.2.2017.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 17.2.2017. 12:00:00
Address and place JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo,
protocol

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: