Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.09.2015. 09:48

Nabavka rezervnih dijelova za Caterpillar opremu

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 25.09.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

967-3-1-648-3-104/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Edin Kasper
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

3820000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka rezervnih dijelova za Caterpillar opremu


II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka rezervnih dijelova za Caterpillar opremu

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34913000-0 Razni rezervni dijelovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Predviđeno je zaključivanje okvirnog sporazuma na period od tri godine od dana obostranog potpisivanja. Količine predmeta
nabavke ne mogu se tačno i precizno odrediti. Vrijednost predmeta nabavke neće preći iznos obezbjeđenih sredstava,
odnosno vrijednost okvirnog sporazuma.

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja „KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Kao u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Pregovarački postupak sa objavljivanjem obavještenja o nabavci

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

27.10.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 27.10.2015. 10:00:00


ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju lično u prostorijama Ugovornog organa na adresi Ul. Rudarska bb, 72 240
Kakanj, ili ista može biti dostavljena na e-mail ponuđača ili poslana na adresu ponuđača putem pošte.
Tendersku dokumentaciju je moguće preuzeti po dostavljanju zahtjeva za izdavanje tenderske. Zahtjev za izdavanje
tenderske dokumentacije mora sadržavati slijedeće podatke: Tačan naziv i adresu ponuđača, sa kontakt telefonima, e-mail-
om i navođenjem kontakt osobe ponuđača, tačan naziv predmeta nabavke, broj nabavke, broj objave na e – portalu
Agencije za javne nabavke i način na koji će ugovorni organ dostaviti tendersku dokumetaciju.


ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Edin Kasper
Adresa Rudarska bb
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name JP ELEKTROPRIVREDA BiH d.d. -Sarajevo Zavisno Društvo Rudnik mrkog uglja
„KAKANJ“ d.o.o. –Kakanj
UIN 4218055050007
Contact person Edin Kasper
Address Alije Izetbegovića 17
Postal code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax number (032) 552-530
Email address rmu.kasper@gmail.com
Website address www.rmukakanj.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in Annex A – Address for obtaining tender documents

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Exploration and extraction of coal and other solid fuels

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Provision of spare parts for Caterpillar equipment


II 1.b. Description of the object of the contract

Provision of spare parts for Caterpillar equipment

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 34913000-0 Miscellaneous spare parts

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

We plan to conclude a framework contract for a period of three years. The precise quantities can not be determined at this
time. The value of the procurement shall not exceed the funds provided i.e. the value of the framework agreement.

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Negotiated procedure with publication of procurement notice

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

27.10.2015.

III 2.c. The fee for the tender documents

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 27.10.2015. 10:00:00
Address and place

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

The Bidding documents can be taken at the Contracting authority headquarters, Rudarska bb, 72 240 Kakanj or e-
mailed/mailed to a bidder.
The Bidding documents can be taken upon submission of a Request for issuance of the Bidding documents, which should
contain the following information: bidder's name and address, phone number, e-mail and contact person, object of
procurement, number of Procurement notice at the web page of the Public procurement agency and desired method of
delivery of the Bidding documents.



ANNEX A


I 2. Address for obtaining tender documents

Contact person Edin Kasper
Address Rudarska bb
Postal code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax (032) 552-530
Email address rmu.kasper@gmail.com
Website

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: