Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.08.2017. 12:42

Nabavka usluga održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete: Hadžići, Trnovo, Ilijaš, Vogošća, Stari Grad, Ilidža

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 16.08.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

5500-1-2-4-3-3/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv Ministarstvo komunalne privrede i infrastrukture Kantona Sarsjevo
IDB/JIB 4202081120001
Kontakt osoba Emina Haljković
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-086
Faks (033) 562-177
Elektronska pošta mki@mki.ks.gov.ba
Internet adresa http://mki.ks.gov.ba/

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge održavanja i popravki

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

6

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Pružanje usluge održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete na području Kantona sarajevo


II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Finansiranje će se vršiti iz budžeta Kantona Sarajevo za 2017/2018 godinu.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti
koja je predmet javne nabavke.
U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem
profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog
organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.
Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili
ovjerene kopije od strane nadležnih institucija ( općine ili notari ), ne starije od tri mjeseca. U slučaju da se dostavljaju
ovjerene kopije dokumenata, neophodno je da orginalni dokument na osnovu kojeg je napravljena kopija ne smije biti stariji
od 3 (tri) mjeseca, računajući od krajnjeg roka za dostavu ponuda.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Što se tiče ekonomskog i finansijskog stanja, u skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako dobavljač ne
ispuni slijedeće minimalne kriterije:
- da je ponuđač solventan
Ocjena ekonomskog i finansijskog stanja dobavljača će se izvršiti na osnovu slijedeće izjave i dokumenata:
-izjava po članu 47. Zakona o javnim nabavkama ovjerena od strane ponuđača,
- potvrda centralne banke o solventnosti.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, dobavljači trebaju ispuniti slijedeće minimalne uslove:
- lista ugovora koji su sklopljeni u prethodne 2 godine, a koji su u direktnoj vezi sa predmetnom nabavkom, sa priloženim
potvrdama i vrijednostima izvršenih ugovora od čega bar jedan ne smije biti manji od 100.000,00 KM.
- opremljenost slijedećim tehničkim objektima i opremom koji će biti na raspolaganju za izvršenje ugovora:
1. 2 (dvije) auto dizalica sa korpom (u vlasništvu ili ugovor o najmu od min.jedne godine
ovjeren od strane nadležne ustanove),
2. teretno vozilo nosivosti od 4,5-7 t,
3. 2. rovokopača,
4. agregat,
5. kompresor,
6. prostor rezervisan za smještaj priručnog skladišta nove i demontirane opreme za
javnu rasvjetu - magacinski prostor 100 m2 zatvorenog prostora +500 m2 otvorenog prostora rezervisan za smještaj
priručnog skladišta nove i demontirane opreme za javnu rasvjetu na području Kanton Sarajevo. Sva oprema i skladišnji
prostor neophodni za realizaciju poslova po ovom tenderu ne moraju biti vlasništvo ponuđaća, te u svrhu dokazivanja
ispunjenja ovog uslova dovoljno je dostaviti Ugovor o najmu tražene opreme.
Angažovano najmanje 15 lica na izvršenju poslova koji su predmet ove javne nabavke,Ocjena tehničko – profesionalne
osposobljenosti ponuđača će se izvršiti na osnovu slijedećih izjava i dokumenata koje
dostave ponuđači:
a) listu usluga koji su izvedeni tokom posljednjih 2 (dvije) godina, sa potvrdama o uspješno izvršenim glavnim radovima i
uslugama; potvrda mora sadržavati slijedeće podatke:
a) naziv i sjedište ugovorenih strana ili privrednih subjekata.
b) predmet Ugovora;
c) vrijednost Ugovora;
d) vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora;
Ugovorni organ zadržava pravo provjere navoda iz dostavljenih ponuda.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

17.10.2017.

IV 3.c. Novčana naknada

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 17.10.2017. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 17.10.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto Kao u Aneksu A-

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Sa ponuđačima se neće obavljati nikakvi pregovori u vezi sa ponudama. Međutim, ugovorni organ može od ponuđača tražiti
pismenim putem, da u roku od tri dana pojasne dokumente koje su dostavili u skladu sa članom 45. do 51. Zakona ili da
dostave originalne dokumente radi poređenja sa kopijama, koje su dostavljene uz ponudu, a s ciljem otklanjanja formalnog
nedostatka dokumenta.


ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Nihad Kozlić
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-086
Faks (033) 562-177
Elektronska pošta mki@mki.ks.gov.ba
Internet adresa http://mki.ks.gov.ba/

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kontakt osoba Nihad Kozlić
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-086
Faks (033) 562-177
Elektronska pošta mki@mki.ks.gov.ba
Internet adresa http://mki.ks.gov.ba/

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Nihad Kozlić
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-086
Faks (033) 562-177
Elektronska pošta mki@mki.ks.gov.ba
Internet adresa http://mki.ks.gov.ba/



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1-Hadžići

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Pružanje usluga održavanja i rekonstrukcije sistema javne rasvjete na području općine Hadžići.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50232100-1 Usluge održavanja ulične rasvjete

III Ukupna količina ili obim ugovora

100.000,00 KM

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Hadžići



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT-2 Trnovo

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Pružanje usluga održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete na području općine Trnovo.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50232100-1 Usluge održavanja ulične rasvjete

III Ukupna količina ili obim ugovora

100.000,00 KM

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Trnovo



ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3 Ilijaš

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Pružanje usluga održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete na području općine Ilijaš.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50232100-1 Usluge održavanja ulične rasvjete

III Ukupna količina ili obim ugovora

100.000,00 KM III 1. Procijenjena ukupna

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Ilijaš



ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 4 -Vogošća

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Pružanje usluga održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete na području općine Vogošća.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50232100-1 Usluge održavanja ulične rasvjete

III Ukupna količina ili obim ugovora

100.000,00 KM

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Vogošća



ANEKS B


Broj lota

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 5 Stari Grad

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Pružanje usluga održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete na području općine Stari Grad.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50232100-1 Usluge održavanja ulične rasvjete

III Ukupna količina ili obim ugovora

100.000,00 KM

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Stari Grad



ANEKS B


Broj lota

6


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 6 Ilidža

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Pružanje usluga održavanja i rekonstrukcije javne rasvjete na području Općine Ilidža

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50232100-1 Usluge održavanja ulične rasvjete

III Ukupna količina ili obim ugovora

100.000,00 KM

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 godina

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Ilidža



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name 4202081120001
UIN 4202081120001
Contact person Ministry of Communal Economy and Infrastructure Canton Sarajevo
Address Reisa Džemaludina Čauševića 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 562-086
Fax number (033) 562-177
Email address mki@mki.ks.gov.ba
Website address http://mki.ks.gov.ba/

I 2. Address for obtaining tender documents

As in Annex A – Address for obtaining tender documents

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Canton level,Sarajevo Canton

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Maintenance and repair services

II 1.a. Title of the object of the contract

Nihad Kozlić

II 1.b. Description of the object of the contract



Reisa Džemaludina Čauševića 1

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 50000000-5 Repair and maintenance services

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

71000 Sarajevo (bhp)

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

17.10.2017.

III 2.c. The fee for the tender documents

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 17.10.2017. 12:00:00
Address and place Sarajevo Centar (Sarajevo)

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL


ANNEX A


I 2. Address for obtaining tender documents

Contact person Nihad Kozlić
Address Reisa Džemaludina Čauševića 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 562-086
Fax (033) 562-177
Email address mki@mki.ks.gov.ba
Website

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: