Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.10.2015. 13:20

Nabavka usluga redovnog i investicionog održavanja javne rasvjete

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 01.10.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

320-1-2-224-3-203/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Biljana Đurić
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Grad,Banja Luka

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

4 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

1060000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Redovno i investiciono održavanje javne rasvjete


II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Redovno i investiciono održavanje javne rasvjete

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

1.060.000,00 KM bez PDV-a (za period okvirnog sporazuma)

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Grad Banjaluka

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Način plaćanja: na osnovu ispostavljenih i ovjerenih mjesečnih računa

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da je ponuđač registrovan na propisan način za obavljanje predmetne djelatnosti

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Pozitivno poslovanje u 2014.godini

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

- A) da je ponuđač imao uspješno iskustvo u realizaciji 1 (jednog) ugovora sa predmetom izgradnje ili
rekonstrukcije javne rasvjete, ili izgradnje ili rekonstrukcije elektro-energetskih objekata, u zadnje tri godine u
vrijednosti od najmanje 250.000,00 KM, ili da je imao uspješno iskustvo u realizaciji najviše 2 (dva) ugovora sa
navedenim predmetom, u zadnje 3 godine, u ukupnoj vrijednosti od najmanje 250.000,00 KM,
- B) da ponuđač posjeduje vozilo sa „korpom“ za montažu elektro instalacija,
- V) da ponuđač posjeduje kamion sa dizalicom, minimalne nosivosti 1400 kg.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

18.11.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

15,00 KM

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 18.11.2015. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 18.11.2015. 12:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1, kancelarija 119

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

- uplata za tenderku dokumentaciju iznosi 15,00 KM na račun javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60,
vrsta prihoda 729-124, opština 002, budžetska organizacija 9999999, poziv na broj 2002173 sa naznakom \\Za nabavku
broj 20-404-294/15\\
- za tehnički dio (specifikacija usluga) kontaktirati stručne članove komisije Maju Hrvaćanin, 051/244-444, lok
775 i Slavišu Popovića, 051/244-444, lok 778


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name City of Banjaluka
UIN 4401012920007
Contact person Biljana Đurić
Address Trg Srpskih vladara 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 244-476
Fax number (051) 244-576
Email address javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Website address www.banjaluka.rs.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in I 1.

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

City,Banja Luka

I 3.c. Main activity of contracting authority

Executive Branch

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Other services

II 1.a. Title of the object of the contract

Regular and investment-oriented maintenance of public lighting

II 1.b. Description of the object of the contract


Regular and investment-oriented maintenance of public lighting

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 50000000-5 Repair and maintenance services

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

1.060.000,00 KM excluding VAT for a period of the framework agreement

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

18.11.2015.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 18.11.2015. 12:00:00
Address and place City Hall, Trg srpskih vladara 1, office no. 14

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: