Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.11.2016. 10:40
Prodaja kancelarijske opreme i namještaja: stolovi, stolice, police, tabla za pisanje, fiskalna kasa, mobilni telefoni, laptop, računari, štampač, građevinskog alata i materijala: sječka za beton, nove vibro igle, nivelir sprava...
"ARKADA" DOO LUKAVAC, U STEČAJU
SARAJEVSKA BB, 75300 LUKAVAC
BROJ: 174/2016
DATUM: 22.11.2016.
Na osnovu članova 101. i 103. Zakona o stečajnom postupku (Službene novine FBiH broj 29/03 i 32/04), saglasnosti stečajnog sudije Općinskog sudauTuzli i Odluke vijeća povjerilaca donesene danaod 01.11.2016. godine o prodaji imovine stečajnog dužnika i procjene stalnog sudskog vještaka, stečajni upravnik,
OGLAŠAVA
DRUGU PRODAJU PO SISTEMU SLOBODNE POGODBE POKRETNE IMOVINE U VLASNIŠTVU STEČAJNOG DUŽNIKA "ARKADA" DOO LUKAVAC, U STEČAJU
I - POPIS I POČETNA CIJENA PREDMETA PRODAJE
Predmet oglasa je prodaja pokretne imovine stečajnog dužnika:
• LOT 1: kancelarijska oprema i namještaj: stolovi, stolice, police, tabla za pisanje, fiskalna kasa, mobilni telefoni, laptop, računari, štampač, fax i itd. Početna cijena: 2.329,07 KM
• LOT 2: građevinski alat i materijal: sječka za beton, 4 nove vibro igle, nivelir sprava, vibratori za beton, kotlovi, 58 komada umivaonika 50 cm, 15 komada kada za kupatilo, bojleri, sobna vrata, 16 komada vrata masiv, 6 staklenih vrata, prozori, lajsne i slično. Početna cijena za LOT 2 je: 6.878,84 KM
• Lista artikala za prodaju za oba LOT-a može se preuzeti u elektronskom obliku od stečajnog upravnika.
II - NAČIN I TERMIN PRODAJE
• Prodaja imovine će se obaviti kao cjelina po lotovima, u zatečenom stanju na dan prodaje, po sistemu viđeno - kupljeno, bez naknadnih reklamacija vezanih za predmet prodaje;
• Ponudena cijena će biti početna cijena nadmetanja, utvrđena Odlukom vijeća povjerilaca;
• Termin prodaje javnim nadmetanjem se određuje za dan 09.12.2016. godine (petak) sa početkom u 10 sati na adresi Sarajevska bb u Lukavcu.
III - USLOVI PRODAJE
• Javno nadmetanje održat će se i ako na njemu učestvuje samo jedan učesnik koji ispunjava uslove propisane ovim oglasom;
• Pravo na učešće u nadmetanju imaju sva pravna i fizička lica, koja prije održavanja prodaje dostave dokaz o uplati novčanih sredstava na račun "ARKADA" d.o.o. Lukavac, u stečaju broj 140-401-11200297-83 u iznosu od 50,00 KM; Prijave u zatvorenoj koverti sa ponudom o kupovini predmeta prodaje sa jasno naznačenim LOT-om za koji se ponuda daje, dokazom o uplati depozita i punim nazivom, adresom i brojem telefona podnosioca prijave, se predaju stečajnom upravniku neposredno prije održavanja prodaje imovine;
Kupcu će uplaćeni depozit biti uračunat u cijenu, a ponuđačima koji budu prisutni i ne ponude najvišu cijenu, depozit će se vratiti najkasnije narednog radnog dana; Najpovoljniji ponuđač je dužan da zaključi kupoprodaj- ni ugovor i uplati cjelokupni iznos kupljene imovine u roku od 5 dana počev od dana prodaje; Ako najbolji ponuđač u navedenom roku ne uplati ukupan iznos licitirane imovine, smatra seda je odustao, te gubi pravo na povrat depozita, a kupcem se proglašava sljedeći najbolji ponuđač koji je učestvovao u postupku prodaje; Kupac može preuzeti robu - imovinu tek nakon uplate cjelokupnog iznosa po kupoprodajnom ugovoru; Sve troškove vezane za utovar, prevoz i druge troškove snosi kupac;
Lista artikala koji predstavljaju imovinu društva može se preuzeti u elektronskom obliku od stečajnog upravnika;
Zainteresovani ponuđači mogu pregledati imovinu iz predmeta ovog oglasa 2 sata prije početka javnog nadmetanja; Sve informacije i obavještenja u vezi kupovine i pregleda imovine iz ovog Oglasa mogu se dobiti direktno od stečajnog upravnika na broj + 387 61 285 064.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
WINTEC d.o.o. Sarajevo - ul. Blagovac I broj 192 71320 Vogošća
-
VIVEX TRADING d.o.o. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 50-lokal 1 78101 Banja Luka
-
MMCC d.o.o. Sarajevo - ul. Džavida Haverića br. 7b 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
Telekom Srpske a.d. Banja Luka Mtel a.d. Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 2 78000 Banja Luka
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
Sony & Computers d.o.o. Bijeljina - Filipa Višnjića 67 76301 Bijeljina
-
TEAM CONSULTING d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 71210 Ilidža
-
DISTI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 2 71000 Sarajevo