Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.05.2016. 10:00

Prodaja rashodovanih osnovnih sredstava: sredstva za rezervno napajanje el. energijom (AKU BATERIJE, UPS), DDF-digitalni razdjeljnik, računarske radne stanice, monitori, štampači i skener

Izvor: Glas Srpske, 18.05.2016.

TELEKOMUNIKACIJE RS, a.d

Kralja Petra I Karađorđevića 93a

BANJA LUKA

 

Na osnovu Odluke Izvršnog odbora: br. 1-02-50181/15 od 23.11.2015. godine, Rješenja o ; imenovanju komisije broj 1-01-13302/16 od 16.03.2016. godine, Komisija za licitaciju oglašava

 

JAVNU LICITACIJU

za prodaju rashodovanih osnovnih sredstava

 

PRIKUPLJANJEM ZATVORENIH PISMENIH PONUDA

Predmet javne licitacije je prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izbor najpovoljnijih ponuđača za prodaju rashodovanih osnovnih sredstava na području Banja Luka, kako slijedi:

• Sredstva za rezervno napajanje el. energijom (AKU BATERIJE, UPS)

• DDF-digitalni razdjeljnik

• Računarske radne stanice

• Monitori

• Štampači

• Skener

Ukupna početna licitaciona vrijednost sa uračunatim PDV-om je 9.722,47 KM.

 

PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja prije licitacije uplate 10% od početne licitacione vrijednosti na ime depozita kod NLB Razvojna banka, žiro-račun broj: 562-099-10000-4057-60.

 

PREGLED OSNOVNIH SREDSTAVA

1) Prodaja se vrši po principu „viđeno-kupljeno", bez naknadnih prigovora i žalbi koje se odnose na predmet prodaje.

2) Analitička specifikacija je dostupna na navedenoj lokaciji kao i pregled osnovnih sredstava, u vremenu od 12 do 14 časova od dana objave do dana licitacije.

Kontakt osobe: Milovan Balaban, tel.065/901/923, Zoran Radanović, tel.065/900-047

 

DOSTAVLJANJE PONUDA

Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za kupovinu rashodovanih osnovnih sredstava - NE OTVARAJ" do 24.05.2016. godine do 12 časova na adresu: Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka, ul. Kralja Petra I Karađorđevića 93 ili lično na protokol Društva, ul. | Vuka Karadžića br. 2.

Sve ponude koje pristignu poslije roka naznačenog u prethodnom stavu, neće se uzeti u razmatranje.

Javno otvaranje ponuda uz prisustvo zainteresovanih ponuđača održat će se 24.05.2016. godine (utorak) u 15.00 časova na adresi Dunavska 1c, Banja Luka.

Otvaranju ponuda, odnosno na javnom nadmetanju mogu učestvovati fizička lica lično ili po punomoćniku, te osoba koja je ovlaštena da zastupa pravno lice ili opunomoćnik za učešće u postupku licitacije.

 

SADRŽAJ PONUDE

1) Ponuda sadrži:

a) Podaci o fizičkom licu (ime i prezime, ime jednog roditelja, adresa i broj telefona, broj tekućeg računa, broj i naziv banke, broj identifikacionog dokumenta),

b) Podaci o pravnom licu (fotokopija rješenja o upisu u sudski registar ovjerenu od strane nadležnog organa, ime ovlaštenog lica za zastupanje u postupku licitacije, adresa, broj telefona, broj žiro računa, broj i naziv banke), i

c) Iznos ponude izražene u KM.

d) Dokaz o uplaćenom depozitu.

2) Ponuda mora biti potpisana od strane podnosioca. Ukoliko je ponuđač pravno lice mora biti i ovjerena pečatom pravnog lica.

3) Licitacija će biti punovažna i u slučaju da ponudu dostavi samo jedan ponuđač.

 

TOK LICITACIJE

1) Prije otvaranja zatvorenih pismenih ponuda, saopštavaju se pravila licitacije.

2) Ako se na poziv odazove samo jedan ponuđač i da ponudu na početnu vrijednost/cijenu ili veći iznos, predsjedavajući ga proglašava pobjednikom licitacije.

3) Ako se prijavi dva ili više ponuđača sa istom cijenom koja je i ujedno i najviša cijena ponude, a ponuđači ne žele izvršiti povećanje cijene usmenim javnim nadmetanjem, Komisija će proglasiti pobjednikom ponuđača koji je ranije dostavio ponudu po datumu i vremenu prijemnog štambilja službe protokola,

4) Nakon zaključene licitacije utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijenu iznad minimuma i konstatuje se da je imovina prodala najpovoljnijem ponuđaču.

 

OBAVEZE KUPCA

1) Ponuđač čija ponuda bude prihvaćena, odnosno kupac, dužan je pristupiti zaključenju ugovora u roku od 5 dana od dana proglašenja pobjednikom licitacije.

2) Kupac je dužan za kupljena osnovna sredstva, uplatiti puni iznos u roku od 3 dana od dana potpisivanja ugovora.

3) Kupac je dužan da kupljena osnovna sredstva, odveze sa navedene lokacije u roku od 3 dana nakon zaključenja ugovora i uplate izlicitiranog iznosa.

4) Sve poreze i troškove oko prenosa vlasništva snosi Kupac.

5) Iznos položenog depozita vratiće se onim ponuđačima koji ne budu izabrani na javnoj licitaciji najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana otvaranja ponuda, s tim da se položeni depozit neće vratiti najpovoljnijem ponuđaču koji u gore navedenom roku ne zaključi kupoprodajni ugovor sa Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka, tj. koji odustane od kupovine.

Telekomunikacije RS, a.d Banja Luka zadržavaju pravo prihvatiti ili odbiti sve ponude, obustaviti | ili poništi prodaju po ovom Oglasu u bilo kojoj fazi sve do momenta uplate Kupoprodajne cijene.

 

 

Kontakt: Milovan.Balaban@mtel.ba , tel.051/213-940

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: