Manager promjena - novo nezaobilazno zanimanje u tvrtkama
Promjene mogu biti uspješne samo ako se kod uvođenja i upravljanja promjenama denira model djelovanja i time isključi svaka improvizacija.
Manager promjena je preduvjet za uspjeh u poduzetništvu i osiguranje kontinuirane konkurentske prednosti. Bez kontinuiranih i sustavnih promjena danas je nemoguće biti uspješan i održavati konkurentsku prednost, piše poslovni savjetnik.
Treba razlikovati dvije faze promjena:
1. Uvođenje promjena
Upravljanje s prošlim događajima. To su početne aktivnosti na pokretanju promjena. Uklanjaju se negativna stanja koja su posljedica neodgovarajućih odgovora na prošle događaje.
2. Upravljanje promjenama.
Upravljanje sa sadašnjim i budućim događajima - uklanjanje negativnih stanja tijekom uvođenja promjena, unapređenja i razvoj.
Promjene mogu biti uspješne samo ako se kod uvođenja i upravljanja promjenama denira model djelovanja i time isključi svaka improvizacija. Jedan od brojnih modela uvođenja promjena je Model univerzalne izvrsnosti - MUI.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.