Ekrem Nurović: Razvio platformu za vršnjačku razmjenu znanja

30.03.2016. 15:25 / Izvor: Akta.ba
Ekrem Nurović: Razvio platformu za vršnjačku razmjenu znanja

Ekrem Nurović Knowllead pobjednik je ovogodišnjeg BURCH Start Up takmičenja. Njegova Knowllead je društvena platforma za vršnjačku razmjenu znanja, vještina i iskustava između Bosne i Hercegovine i Tuske.

Ekrem Nurović Knowllead pobjednik je ovogodišnjeg BURCH Start Up takmičenja. Njegova Knowllead je društvena platforma za vršnjačku razmjenu znanja, vještina i iskustava između Bosne i Hercegovine i Turske.

Ekrema je u ideji podržao i Burč Univerzitet te mu je pripala kao prvoplasiranom nagrada od 40.000 KM.

Ideja za pokretanjem jednog ovakvog projekta počela se razrađivati njegovim dolaskom na Internacionalni Burč Univerzitet. Kaže kako je bio jako zainteresovan da nauči turski jezik.

Upisao se na kurs turskog jezika, međutim bio je nezadovoljan usvojenim gradivom, te mu je bilo jako dosadno.

"Znao sam da je najbolji način da naučite jedan jezik zapravo komunikacija sa ljudima kojima je taj jezik maternji. Stoga pitao sam nekoliko kolega iz Turske da me podučavaju iako to nije išlo onako kako sam planirao. Obično su bili zauzeti, kad su me trebali podučavati. Počeo sam razmišljati o tome da ako želim nešto od njih, morao bih im i dati nešto za uzvrat. U tom periodu moj engleski jezik je bio dobar, tako da sam se ponudio njima da ih podučavam engleskom jeziku a da u zamjenu oni mene uče turskom jeziku. Rezultati su bili fantastični. Više sam naučio za tri nedelje konverzacije nego za tri mjeseca na kurs. Tu sam vidio veliku priliku, da kreiram društvenu mrežu za razmjenu znanja, gdje će ljudi širom svijeta, besplatno, biti u mogućnosti preko interneta da razmjene svoje znanje, vještine i iskustvo. Tako je nastao Knowllead", kaže za poslovni portal Akta.ba Nurović.

Nakon što je njihova ideja proglašena najboljom, mogu ići dalje. Cilj je postati globalna kompanija koja će imati potencijala da se nadmeće sa najvećim kompanijama u ovoj oblasti na svijetskom nivou.

Nurović je svjestan da u ovoj industriji ima puno kompanija koja nude elektronsko učenje. Vjeruje da su drugačiji i da će biti u mogućnosti da se kao takvi dobro pozicioniraju na tržištu.

"Ova grana raste 9.2 posto godišnje, a samo 2010. godine je bilo utrošeno oko 32.1 milijarde dolara, dok je 2015. godine 107 milijardi utrošeno za elektronsko učenje na svjetskom nivou. Naš fokus na samom početku će biti usmjeren na srednjoškolce i studente sa područija Balkana, Amerike i Turske. Već smo dokazali da ima interesovanja za ovom idejom i projektom", kaže on, potvrđujući kako na njihovoj web stranici www.knowllead.org za samo nedelju dana imali 3.846 ljudi koji su zainteresovani za ovaj projekat i koji su ostavili svoj kontakt adresu kako bi u narednom periodu mogli učestvovati u prvim koracima ovoga projekta.

"Nadamo se da ćemo do kraja oktobra imati prvu beta verziju proizvoda i prve zadovoljne korisnike", dodaje dvadesetdvogodišnji Pazarac, student Burča Fakulteta za ekonomiju i društvene nauke.

Iako je još uvijek mlad, Ekrem je savladao prve korake poduzetništa koje uspoređuje sa umjetnošću gdje imate mogućnost da kreirate nešto novo ili u obliku u kojem ga ljudi prije nisu vidjeli.

Takođe, smatra kako veliki izazov predstavlja kada si direktno odgovoran za svoje uspjehe i neuspjehe.

„Najvažnije za mene na putu kreiranja sopstvene kompanije jeste da puno učim, upoznajem nove ljude te mi to postaje način života. Upravo ta mogućost i sloboda probudila je u meni želju da uđem u polje poduzetništva jer znam da sam tu bez granica i da mogu pružiti svoj maksimum zajednici u kojoj se nalazim.“

Kao i svaki mladi čovjek Ekrem pronalazi inspiraciju u ljudima. Inspirišu ga ljudi poput: Larry Page, Sergey Brin, Jeff Bezos, Mark Zuckerberg, Salman Khan iz razloga što su upjeli da kreiraju globalnu i jako uspješnu kompaniju putem interneta.

"Činjenica je da su krenuli sa jako malo resursa, ili što bi u Bosni u žargonu rekli 'od nule' i da su promjenili način na koji svijet funkcionira je velika inspiracija i izazov svim poduzetnicima koji se žele nadmetati na svjetskom nivou. Takođe vjera mi je veliki pokretač i izvor energije na ovom putu. Tu crpim ustrajnost, nesebičnost i želju da radim i doprinesem drugim ljudima i cjelokupnoj zajednici", dodaje Ekrem Nurović.

Velika podrška u onome što radi su njegovi prijatelji i suosnivači Knowllead-a Ahmed Karić i Haris Botić. "Oni su izuzetno značajan dio ovog projekta. Zajedno sačinjavamo motor kompanije koja najprije za cilj ima iznjedriti ovaj projekat kao jedan uspješan i potencijalan na tržištu. Također, želim spomenuti i profesora Internacionalnog Burč univerziteta, Malcolma Dueroda, kojem dugujem veliku zahvalu na svim savjetima koje mi je uputio od samog pokretanja ovog projekta. S druge strane, porodica mi predstavlja veliku podršku, prije svega moji roditelji Malik i Muzafera Nurović koji poržavaju moj rad, napredak, i koji su moja velika motivacija u svemu što radim."

Vjeruje da je jako važno sarađivati sa kvalitetnim timom ljudi, te da iza projekta poput ovog ne može stajati samo jedna osoba.

Mladim ljudima koji su u potrazi za poslom poručuje: "Budite promjena koju želite da vidite u svojoj zajednici. Ne čekajte da vam neko da posao, sami ga kreirajte!"

N.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti