Apke organizuje veliko stručno savjetovanje u oblasti javnih nabavki

20.02.2017. 10:33 / Izvor: Akta.ba
Apke organizuje veliko stručno savjetovanje u oblasti javnih nabavki

APKE - Agencija za pravni konsalting i edukaciji Sarajevo organizuje veliko stručno savjetovanje.

JAVNE NABAVKE

VELIKO STRUČNO SAVJETOVANJE

PETAK 24. 3. 2017. godine, HOTEL "EUROPE",   71000 Sarajevo

Temeljem iznesenih zahtjeva od predstavnika ugovornih organa i ponuđača, na stručnim savjetovanjima tokom 2016. i 2017. godine u organizaciji ove Agencije, a koji se odnose na primjenu Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14) kao i donesenih podzakonskih akata, ovim putem Vas pozivamo na veliko stručno savjetovanje u oblasti javnih nabavki.

PREDAVAČI: 

Ilma Mehić-Jusufbašić - član Ureda za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine

Sanja Ćubela dipl. pravnik, direktorica filijale Mostar Agencije za javne nabavke BiH;

Nedžad Hajtić dipl.ecc, viši revizor u Uredu za reviziju institucija BiH;

Almin Vehabović dipl.ing.inf.teh, ekspert za elektronske javne nabavke,  AJN BIH;

Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;

Anes Kaleta dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije;

TEME:

PROVOĐENJE E - AUKCIJE U SISTEMU JAVNIH NABAVKI DEMONSTRACIJA (pravila kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, Zakazivanje i provođenje e-Aukcije u slučaju kriterija “najniža cijena” i “ekonomski najpovoljnija ponuda”, izmjena i otkazivanje e-Aukcije; zakazivanje i provođenje e-Aukcije u postupcima koji su podijeljeni na lotove, generisanje izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, koji akti se donose u e-Aukciji, objašnjenje validacija u e-Aukciji;

UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI OD STRANE UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2016. god., primjeri kršenja Zakona, stavovi i preporuke Ureda za buduće postupke javnih nabavki);

RAD DRUGOSTEPENOG ORGANA PO ŽALBI (iskustva iz prakse i najčešće greške koje prave UO kod  pripreme tehničke specifikacije, primjeri loše prakse UO zbog kojih je urž poništavao postupke);

PRIMJERI IZ PRAKSE I STEPEN ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA I KOMISIJA U SLUČAJU NEGATIVNOG REVIZORSKOG IZVJEŠTAJA U DIJELU JAVNIH NABAVKI;

ŠTA ČLANOVI KOMISIJE MORAJU POŠTIVATI U SVOM RADU (rad komisije za javne nabavke, zamjenski članovi, mogućnosti članova komisije za nabavke u malim ugovornim organima, kvorum, odgovornost članova komisije za javne nabvake, stav revizije);

PRAVNA ZAŠTITA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE  postupak ugovornog organa po žalbi, zahtjev za uvid u dokumentaciju, sam postupak od podnošenja zahtjeva do kopiranja akata, postupak URŽ-a po žalbi, upravni spor i njegov uticaj na sam postupak nabavke, uticaj presude suda BiH kojim se tužba uvažava.

INTERESANTNA PITANJA KOJA SU POSTAVLJALI UGOVORNI ORGANI I PONUĐAČI AGENCIJI ZA JAVNE  NABAVKE (odgovori, isticanje najčešćih greški  u postupcima javnih nabavki)

POČETAK SEMINARA: Registracija od 9:00 do 9:30 početak u 9:30 h

ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE SAVJETOVANJU?!

- ZATO što ćete od ključnih osoba i referentnih predavača dobiti jasne upute oko korištenja E - aukcije uz prezentaciju svih koraka odnosno pravila kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, zakazivanje, izmjena i otkazivanje E- aukcije, te da u svom radu u toku 2017. godine i dalje, identificirate i spriječite  potencijalne greške;

- ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnik Ureda za reviziju, također ukazati na uočene nepravilnosti u 2016. godini te dati stavove i preporuke za buduće postupke javnih nabavki u cilju izbjegavanja kršenja normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskih provedbenih propisa

- ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnici Agencije za javne nabavke BiH i Ureda za razmatranje žalbi  ukazati na dosad uočene greške u postupcima kao i kršenje normi uz isticanje i navođenje jasnih primjera iz monitoringa i postupanja po žalbama;

- ZATO što će predavači kao lica iz prakse, istaknuti sve dobre i loše primjere iz prakse i dati prijedloge.

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE: Po učesniku 185,00 KM, za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta kotizacija iznosi 165,00 KM po učesniku. U cijenu kotizacije uključen je PDV.

KOTIZACIJA UKLJUČUJE: Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o učešću na savjetovanju. Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) modeli svih akata neophodnih za postupke javnih nabavki, Interne procedure za složene/velike ugovorne organe i Interne procedure za jednostavne/male ugovorne organe.

Pozivamo vas na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

Program savjetovanja i obrazac za „online“  prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba  ili upitima na e-mail: info@apke.ba  Za više informacija pozovite info telefon 033/472-317, 061/849-330.

NAPOMENA: Za učesnike smo obezbijedili na cesijama između predavanja kafe pauze sa predavačima na kojim možete iznijeti svoje probleme i dileme.

PLAN I PROGRAM

Svrha obuke :

 

JAVNE NABAVKE 24.3. 2017. godine,

Učesnici:

Državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima

Organizator:

APKE - Agencija za pravni konsalting i edukaciji Sarajevo

Izvođači:

Interni i eksterni treneri Agencije

Mjesto održavanja:

Sarajevo, HOTEL: EUROPE Ul. Vladislava Skarića 5, Općina Stari Grad,  71000 Sarajevo

Datum održavanja:

PETAK 24.3. 2017. godine,

 

DNEVNI RED OBUKE 

 početak 9:30 h

 

VRIJEME:

GLAVNI SADRŽAJI

9:00 -9:30

DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;

9:30- 11:00

PRVI BLOK NASTAVE:

•          Pozdravne riječi i uvodni dio seminara

Tema po pozivu  - eksterni trener Agencije (REVIZORI)

11:00-11:55

PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE

11:15-12:45

DRUGI BLOK NASTAVE:

•          Tema po pozivu - interni trener Agencije i eksterni trener Agencije (REVIZORI)

12:45-13:45

PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE- RUČAK

13:45-15:15

TREĆI BLOK NASTAVE:

•          Tema po pozivu -eksterni trener Agencije i interni trener Agencije (POMOĆNIK DIREKTORA AJN, INTERNI TRENERI)

•          Bitnosti

 

15:15- 15:30

SUMIRANJE POSTIGNUTIH REZULTATA

 

15:30

ZAKLJUČCI

 

PREUZMI DOKUMENT:
Prijavni_obrazac.doc

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave