Apriori seminar: Unapređenje prodaje – Merchandising

07.06.2017. 13:20 / Izvor: Akta.ba
Apriori seminar: Unapređenje prodaje – Merchandising

U današnjoj trgovini nezaobilazni su vlastiti, odnosno puno češće dobavljačevi unapređivači prodaje.

Apriori BH organizuje jednodnevni seminar: 

Unapređenje prodaje – Merchandising | 27.06.2017. Banja Luka

Unapređenje prodaje – Merchandising | 28.06.2017. Sarajevo

Unapređenje prodaje – Merchandising | 29.06.2017. Mostar

O TRENINGU

Kupci u dućanima često nisu svjesni nesmiljene borbe koja se odvija na policama s artiklima. Početni napori za bolji smještaj i uočljivost robe razvili su cijeli splet aktivnosti kojima potičemo kupnju. Sada i ovdje. Kupcu ne ostavljamo mogućnost da odgovara uobičajenim „drugi put“. Pozicioniranje robe, isticanje proizvoda i sve aktivnosti kojima potrošaču dajemo poticaj za kupnju rezultirali su osuvremenjivanjem zanimanja unapređivača prodaje.

U današnjoj trgovini nezaobilazni su vlastiti, odnosno puno češće dobavljačevi unapređivači prodaje. Njihovim angažmanom gube se klasični odnosi na relaciji dobavljač – trgovac, a stvara se novi: partner – partner. Koristi od unapređivača prodaje imaju oba partnera: dobavljač ima pod kontrolom smještaj svojih brandova, brine o zalihama i popunjenosti polica, urednosti i čistoći robe, o rokovima upotrebe proizvoda te o izloženosti cijena i promo materijala, kao i o promotivnim akcijama. Trgovac štedi svoje resurse, ima veću kontrolnu, a manju izvršnu ulogu. Oboje uživaju posljedice povećanog obrtaja robe.

Merchandiseri su često u dilemi koje su pozicije u dućanu najbolje za njihovu robu i kako je vizualno istaknuti među ostalim artiklima. Pozicioniranjem će odrediti gdje i kako će ta roba biti izložena, odnosno definirat će mjesto izlaganja u prostoru i na policama. Stoga bi trebali znati smjer kretanja kupaca u različito uređenim prostorima. Također, potrebno je složiti robu na funkcionalan i dopadljiv način.

Na treningu će biti obrađeno više tipova i veličina dućana različitog prodajnog asortimana te prilagođeni načini pozicioniranja i prezentiranja proizvoda prostoru, osvjetljenju te ostalim postojećim uvjetima.

 

Tokom seminara polaznici će imati priliku saznati sve o:

✔️ Space Managementu - Vrsta i izgled trgovina, kako iskoristiti kretanje kupaca kroz trgovinu, pozicija i označavanje cijena;

✔️ Visual merchandisingu - Koju poruku šaljemo smještajem proizvoda na police, vitrine ili displeje, izrada i korištenje planograma, borba za police – dobri i prljavi trikovi i dr.

CILJ TRENINGA

Polaznici će naučiti prepoznati najbolja mjesta za pozicioniranje svoje robe te postaviti robu na atraktivan način. Znat će komunicirati s poslovođama te dogovoriti optimalne mikrolokacije, kao i iskoristiti postojeće uvjete u dućanu za prezentaciju robe kupcima.

CILJNA SKUPINA

– Voditeljima unapređivača prodaje;

– Unapređivačima prodaje;

– Voditeljima prodaje;

– Voditeljima marketinga;

– Poslovođama maloprodaje;

– Svima uključenima u pozicioniranje i prezentiranje robe u maloprodaji.

OPIS TEMA PO OBLASTIMA

Uvodni dio

– Pojam unapređenja prodaje, odnosno merchandisinga;

– Ciljevi i sredstva unapređenja prodaje prema krajnjim korisnicima i trgovinama na malo.

Space Management

– Vrste i izgled trgovina;

– Supermarketi, hipermarketi, klasične prodavaonice, sportski dućani, butici;

– Smjer kretanja kupaca u trgovinama;

– Smještajem polica dućani određuju smjer kretanja kupaca;

– Pravila kretanja kupaca od ulaza do blagajni;

– Kako iskoristiti kretanje kupaca kroz trgovinu;

– Vrste izlaganja robe u trgovini (makropozicija);

– Na kojim sve pozicijama možemo izlagati robu;

– Pravila postavljanja robe od ulaza do blagajni;

– Načini izlaganja robe na policama i displayu (mikropozicija);

– Horizontalna slaganja;

– Blok izgled;

– Odabir najboljih lokacija u trgovini za proizvode;

– Prilagođavanje mikrolokacije vrsti proizvoda;

– Elementi displeja i njegovo postavljanje;

– Prednosti displeja;

– Najbolje lokacije za postavljanje displeja;

– Pozicija cijene artikla;

– Označavanje cijena;

– Naglašavanje cijena;

– Stoperi i ostali promocijski materijali.

Visual merchandising

– Police, vitrine i displeji;

– Koju poruku šaljemo smještajem proizvoda na police, vitrine ili displeje;

– Izrada i korištenje planograma;

– Borba za police – dobri i prljavi trikovi;

– Boje, mirisi, zvukovi;

– Reklamacije kao alat unapređenja prodaje;

– Plan rada i izvještaj unapređivača.

METODA RADA

Predavanje uz Powerpoint prezentaciju, vježbe i stalno aktivno učešće svakog polaznika. Razgovori i diskusije, grupne vježbe i konsultacije iz prakse. Voditelj u kratkim teoretskim blokovima tumači ključne koncepte, kontinuirano usmjerava i facilitira individualno i grupno učenje, te daje stručnu povratnu informaciju polaznicima na razinu znanja i vještina demonstriranu u vježbama. Broj polaznika u grupi je ograničen.

Svaki polaznik po završetku radionice primit će certifikat.

VODITELJ SEMINARA

BORIS VULIĆ

KOTIZACIJA

230,00 KM s uključenim PDV-om

Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 23,00 KM.

Na rane uplate do petka 09.06.2017. odobravamo 10% popusta.

ODJAVA

U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 16.06.2017. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 23.06.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.

Program, prijava i detalji na www.apriori.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave