Ključne vještine - organizacija modernog poslovanja u administraciji

17.08.2017. 09:42 / Izvor: Akta.ba
Ključne vještine - organizacija modernog poslovanja u administraciji

Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla na svom radnom mjestu.

KLJUČNE VJEŠTINE - ORGANIZACIJA MODERNOG POSLOVANJA U ADMINISTRACIJI

Neum, 13. - 15.09.2017. godine

HOTEL SUNCE

Seminar namijenjen:

Rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa, poslovnim sekretarima/cama, administrativnim asistentima/cama, šalterskim zaposlenicima, kao i za sve djelatnike koji žele usavršiti svoje vještine, te postaviti zlatne temelje za uspješan poslovni i lični razvoj.

Ciljevi seminara:

  • Unapređenje kvalitete rada i organizacije poslovanja u savremenom radnom okruženju
  • Povećanje produktivnosti i motivacije u kriznim situacijama
  • Usavršavanje modernih poslovnih vještina za uspješno obavljanje svakodnevnih zadataka
  • Primjena stečenog znanja u svakodnevnom radu                          

Korist za organizaciju:

Ovim seminarom učesnici će steći praktična znanja i vještine potrebne za uspješno obavljanje posla na svom radnom mjestu. Primjenom naučenog u svakodnevnim poslovnim aktivnostima rezultirati će eliminacijom nedostataka u performansama zaposlenih i povećanjem produktivnosti rada organizacije.

Korist za učesnika:

Sticanjem i primjenom savremenih poslovnih vještina na radnom mjestu i u životu, rezultirat će izgradnjom i osnaživanjem samopouzdanja u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, što će dovesti do unapređenja profesionalnosti u radu i uspješnijeg snalaženja u problemskim i zahtjevnim situacijama.

Sposobnost organizacije da kontinuirano stiče nova znanja i brzo provede stečena znanja u akciju, jeste jedina vrhunska poslovna prednost u modernom poslovanju.   

Sadržaj seminara:

  • Organizacija poslovanja i pedantnost u radu
  • Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja
  • Važnost timskog rada u svakodnevnim aktivnostima
  • Etika i poslovni bonton
  • Kvalitetna interna i eksterna komunikacija:
  • Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Pisana, telefonska i internet komunikacija
  • Uspješna komunikacija sa kolegama i klijentima
  • Kako prepoznati zahtjevnog/ teškog saradnika ili klijenta i kako se prilagoditi takvoj situaciji?
  • Samostalnost, donošenje odluka i proaktivnost u rješavanju problema
  • Savremeno upravljanje vremenom na radnom mjestu i životu
  • Personalni menadžment: Emocionalna inteligencija, motivacija, konflikti i stres

Raspored seminara:

Registracija učesnika   09:30 - 10:00

10:00 - 16:00  srijeda       13.09.2017.

09:30 - 16:00  četvrtak     14.09.2017.

09:00 - 11:15  petak              15.09.2017.

Metodologija rada:

Naši  seminari  su  visoko  interaktivni  i dizajnirani prema  zakonitostima  učenja  odraslih.  Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

Predavač: Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Preuzmite prospekt seminara sa svim potrebnim informacijma preko sljedećeg linka:  PDF PROSPEKT

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 06.09.2017.

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268  Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave