Marketinška 7. EMAC regionalna konferencija po prvi put u BiH

13.09.2016. 11:03 / Izvor: Akta.ba
Marketinška 7. EMAC regionalna konferencija po prvi put u BiH

EMAC Regional 2016 jedna je od dvije godišnje konferencije Evropske marketinške akademije.

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu će biti održan najveći akademski događaj u Regiji iz oblasti marketinga – 7. EMAC Regional 2016 konferencija. EMAC Regional 2016 jedna je od dvije godišnje konferencije Evropske marketinške akademije (European Marketing Academy – EMAC), a po prvi put u Bosni i Hercegovini će biti održana od 14. do 16. septembra 2016. godine, u organizaciji Ekonomskog fakulteta u Univerziteta u Sarajevu!

Konferenciji će prisustvovati neki od najcitiranijih i najpoznatijih marketinških profesora u svijetu kao što su: Roland Rust (University of Maryland, USA, bivši urednik Journal of Marketing), Nick Lee (Warwick Business School, UK; urednik European Journal of Marketing), Koen Pauwels (Ozyegin University, Istanbul, Tuska i Tuck School of Business, Dartmouth, SAD) i Claude Obadia (ESCE, Paris, Francuska) i drugi. Također, Konferenciju su prepoznali i govornici iz prakse, kao što su: Emil Tedeschi (Atlantic Grupa), Luka Zevnik (BlackBox), te Ismir Omeragić (Valicon). 

Marketinška 7. EMAC Regional konferencija će okupiti učesnike različitih profila: akademsku zajednicu (profesori i istraživači) iz Regije ali i šire (EU, US, Indija, Australija ), poslovnu  zajednicu iz BiH i te najbolje studente Ekonomskog fakulteta u Univerziteta u Sarajevu. Naime, za učešće na Konferenciji apliciralo je 77 naučno-istraživačkih timova, te je na bazi dvostruke recenzije odabrano 46 najboljih istraživačkih projekata koji će biti prezentirani na EMAC Regional konferenciji. Tako će u okviru programa prvog dana Konferencije, nakon svečanog otvaranja na kojem će se prisutnima obratiti Claude Obadia i Emil Tedeschi, uslijedit će 11 različitih sesija iz oblasti upravljanja brendom, ponašanja potrošača, strateškog marketinga, online marketinga itd. 

Drugi dan, planirane su četiri sesije od kojih je izdvojena sesija posvećena neuromarketingu. U okviru završne sesije, svoja promišljanja će predstaviti profesori Adamantios Diamantopoulos i Koen Pauwels. Tako će 7. EMAC Regional 2016 oblikovati smjernice za buduća marketinška istražiavnja te saradnju istraživača iz Regije sa kolegama iz svijeta. 

Posebno smo ponosni na činjenicu, da su BH kompanije MS&WOOD, Klas d.d. Sarajevo, Inside - Furniture & Interior Design / Ećo Company te Megamix, većinom članovi Poslovnog savjeta Ekonomskog fakulteta u Sarajevu podržale ovu akademsku i nekomercijalnu konferenciju te omogućili njeno održavanje u Bosni i Hercegovini, ističu organizatori.

Sesije za koje smatramo da bi mogle biti od posebnog interesa široj javnosti:

15. septembar u 8:30h (Otvorenje): Where Business Meets Academia (Claude Obadia i Emil Tedeschi)

15. septembar u 12:15h (specijalna panel sesija na bosanskom jeziku): Where success business stories meet: Doing Business in the Region (Muhamed Pilav, MS&Wood i Adis Hasaković, KLAS)

16. septembar u 9:00h (specijalna panel sesija): Where science kisses practice: Neuromarketing - science or a trend? (Melika Husic-Mehmedovic, Nick Lee, Luka Zevnik, Ismir Omeragic, Valicon)

Informacije o Konferenciji i govornicima dostupne su na http://www.efsa.unsa.ba/emacregional2016 i na facebook stranici http://www.facebook.com/emacregional2016

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave