Paradox seminar: Vrijeme je za digitalni marketing

23.02.2017. 08:57 / Izvor: Akta.ba

Digitalna agencija Paradox d.o.o. je odlučila organizovati seminar na kojem ćete naučiti mnoge korisne stvari vezane za alate digitalnog oglašavanja.

U Bosnu i Hercegovinu većina "trendova" dolazi sa nekoliko godina zakašnjenja. Ista situacija se dešava i sa digitalnim marketingom koji iz dana u dan zauzima sve veći udio marketing budžeta.

Upravo zbog toga, digitalna agencija Paradox d.o.o. je odlučila organizovati seminar na kojem ćete naučiti mnoge korisne stvari vezane za alate digitalnog oglašavanja.

Seminar je namijenjen svim zaposlenima u marketinškom sektoru, direktorima kompanija, preduzetnicima, studentima marketinga i IT-a, kao i individualcima koji žele steći napredna znanja i vještine u ovoj oblasti.

Predavač na navedenom seminaru je Faris Biogradlić, suosnivač i direktor agencije, certificiralni Google profesionalac čije iskustvo u digitalnom oglašavanju obuhvata rad u 24 industrije. Teme seminara su: priprema strategije za digitalnu kampanju, Facebook oglašavanje, Google oglašavanje, E-mail lead generation, psihologija ponašanja na web stranici, SEO optimizacija, remarketing te kreiranje i izvođenje digitalne marketinške strategije.

Ne dopustite da Vas “pregazi vrijeme”, prisustvujte seminaru u subotu, 18.03. U hotelu Radon Plaza i budite u toku sa svjetskim marketinškim trendovima!

Više informacija potražite na stranici: http://paradox.ba/seminar/

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave