Radionica: Prag procedure javnih nabavki
Radionica "Prag procedure javnih nabavki i finansijsko izvješćavanje na EU projektima" održat će se u Banjoj Luci, Mostaru i Sarajevu.
Radionica PRAG PROCEDURE JAVNIH NABAVKI I FINANCIJSKO IZVJESĆIVANJE NA EU PROEJKTIMA održat će se po sljedećem rasporedu:
BANJA LUKA, 9.05.2017.
SARAJEVO, 10.05.2016.
MOSTAR, 16.05.2016.
Prijaviti se možete klikom na PRIJAVA
CILJ RADIONICE
Cilj radionice je da institucijama i organizacijama koje su dobile projekt iz IPA programa prekogranične suradnje da se osigura dobra implementacija sa visokim postotkom povučenih sredstava i što nižom razinom neprihvatljivih troškova i nepravilnosti tijekom provedbe.
Većina potencijalnih korisnika IPA sredstava većinu pažnje posvećuje pisanju projekata ali glavni posao dolazi kad se dobije projekt i kad krene implementacija. Projektni tim mora već biti uhodan i biti upoznat sa programskim pravilima iz razloga što je vremenski raspored trošenja novca već isplaniran i svako kašnjenje dovodi do nepovlačenja sredstava. Vrlo je važno osposobiti projektni tim i upoznati ga s programskim pravilima koji se dijelom oslanjaju na domaće zakonodavstvo.
PROGRAM RADIONICE
– Početak projekta;
– Revizorski trag;
– Najčešće greške;
– Vježba: praktični rad realokacije sredstava projekta, grupni rad
– Troškovi po proračunskim linijama uz najčešće greške.
– Vježba raspored po proračunskim linijama
– Priprema izvještaja o napretku, dijelovi izvještaja o aktivnostima i financijskog izvještaja;
– Najčešće greške;
– Arhiviranje i vidljivost projekta;
– PRAG kao osnova ugovaranja;
– Obveza korisnika grant ugovora za provođenjem sekundarne javne nabave po procedurama propisanima PRAG-om,
principi javne nabave po PRAG-u.
– Brza vježba, grupni rad: Određivanje vrste nabave
– Opća i specifična pravila;
– Vrste ugovora, priprema natječajne dokumentacije;
– Potrebna dokumentacija za pojedine postupke, obrasci, aneksi, rokovi.
– Vježba: Priprema natječajne dokumentacije korištenjem PRAG-a i aneksa
– Rad povjerenstva za nabavu, Ugovaranje, provedba, plaćanje i izvješćivanje;
– Rasprava o najčešćim pogreškama prilikom nabave po pravilima EU.
– Vježba: Rad Povjerenstva za nabavu;
– Sumiranje postignutih rezultata.
CILJNA SKUPINA
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave;
Udruženja, Asocijacije poslodavaca, Zadruge;
Instituti, Fakulteti;
Neformalna udruženja i inicijative;
Ministarstva;
Razvojne agencije, Preduzetnički inkubatori, Klasteri;
Osnovne škole, Srednje škole, Javne ustanov
VODITELJ RADIONICE
ILIJA PAPAC
KOTIZACIJA
230,00 KM s uključenim PDV-om
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 23,00 KM.
Na rane uplate do petka 28.04.2017. odobravamo 10% popusta.
ODJAVA
U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 05.05.2017. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 08.05.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.
INFORMACIJE
Ejla Bektaš – Hajdarović, voditeljica projekta
GSM. +387 63 / 223 276 Tel/Fax: +387 36 / 343 440
E-mail: obuke@apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.