Radionica: Prag procedure javnih nabavki

14.04.2017. 10:08 / Izvor: Akta.ba
Radionica: Prag procedure javnih nabavki

Radionica "Prag procedure javnih nabavki i finansijsko izvješćavanje na EU projektima" održat će se u Banjoj Luci, Mostaru i Sarajevu.

Radionica PRAG PROCEDURE JAVNIH NABAVKI I FINANCIJSKO IZVJESĆIVANJE NA EU PROEJKTIMA održat će se po sljedećem rasporedu:

BANJA LUKA, 9.05.2017.

SARAJEVO, 10.05.2016.

MOSTAR, 16.05.2016.

Prijaviti se možete klikom na PRIJAVA

CILJ RADIONICE

Cilj radionice je da institucijama i organizacijama koje su dobile projekt iz IPA programa prekogranične suradnje da se osigura dobra implementacija sa visokim postotkom povučenih sredstava i što nižom razinom neprihvatljivih troškova i nepravilnosti tijekom provedbe.

Većina potencijalnih korisnika IPA sredstava većinu pažnje posvećuje pisanju projekata ali glavni posao dolazi kad se dobije projekt i kad krene implementacija. Projektni tim mora već biti uhodan i biti upoznat sa programskim pravilima iz razloga što je vremenski raspored trošenja novca već isplaniran i svako kašnjenje dovodi do nepovlačenja sredstava. Vrlo je važno osposobiti projektni tim i upoznati ga s programskim pravilima koji se dijelom oslanjaju na domaće zakonodavstvo.

PROGRAM RADIONICE

– Početak projekta;

– Revizorski trag;

– Najčešće greške;

– Vježba: praktični rad realokacije sredstava projekta, grupni rad

– Troškovi po proračunskim linijama uz najčešće greške.

– Vježba raspored po proračunskim linijama

– Priprema izvještaja o napretku, dijelovi izvještaja o aktivnostima i financijskog izvještaja;

– Najčešće greške;

– Arhiviranje i vidljivost projekta;

– PRAG kao osnova ugovaranja;

– Obveza korisnika grant ugovora za provođenjem sekundarne javne nabave po procedurama propisanima PRAG-om,

principi javne nabave po PRAG-u.

– Brza vježba, grupni rad: Određivanje vrste nabave

– Opća i specifična pravila;

– Vrste ugovora, priprema natječajne dokumentacije;

– Potrebna dokumentacija za pojedine postupke, obrasci, aneksi, rokovi.

– Vježba: Priprema natječajne dokumentacije korištenjem PRAG-a i aneksa

– Rad povjerenstva za nabavu, Ugovaranje, provedba, plaćanje i izvješćivanje;

– Rasprava o najčešćim pogreškama prilikom nabave po pravilima EU.

– Vježba: Rad Povjerenstva za nabavu;

– Sumiranje postignutih rezultata.

CILJNA SKUPINA

Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave;

Udruženja, Asocijacije poslodavaca, Zadruge;

Instituti, Fakulteti;

Neformalna udruženja i inicijative;

Ministarstva;

Razvojne agencije, Preduzetnički inkubatori, Klasteri;

Osnovne škole, Srednje škole, Javne ustanov

VODITELJ RADIONICE

ILIJA PAPAC

KOTIZACIJA

230,00 KM s uključenim PDV-om

Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 23,00 KM.

Na rane uplate do petka 28.04.2017. odobravamo 10% popusta.

ODJAVA

U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 05.05.2017. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 08.05.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.

INFORMACIJE

Ejla Bektaš – Hajdarović, voditeljica projekta

GSM. +387 63 / 223 276 Tel/Fax: +387 36 / 343 440

E-mail: obuke@apriori.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave