Seminar o praktičnoj primjeni javnih nabavki
Seminar će se održati u Neumu, 13. - 15.09.2017. godine, u hotelu Sunce
PRAKTIČNA PRIMJENA JAVNIH NABAVKI
E-AUKCIJE, PRAVNI ASPEKTI, UGOVORI I AKTUELNOSTI
Neum, 13. - 15.09.2017. godine, hotel Sunce
Seminar namijenjen:
Ugovornim organima, privrednim subjektima, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke, kao i za sve one koji rade i obavljaju poslove javnih nabavki.
Ciljevi seminara:
Shvatanje prirode i ciljeva javnih nabavki, upoznavanjem sa osnovnim pojmovima o javnim nabavkama, te legislativom javnih nabavki
Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
Upoznavanje sa “Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e – aukcije“
Zaključivanje ugovora u najboljem vlastitom interesu
Realizacija ugovora u optimalnim vrijednostima
Upoznavanje sa praktičnim primjerima iz postupaka javnih nabavki
Primjena stečenih znanja u svakodnevnom radu
Povećanje uspješnosti u provođenju ili u učešću u javnim nabavkama
Korist za organizaciju:
Učesnici će po okončanju seminara steći dodatna znanja i vještine koje će svojom primjenom prilikom provođenja postupka javnih nabavki, te elektronskih javnih nabavki olakšati, ubrzati i poboljšati postupke koje budu provodili, te po okončanju postupka sačiniti tekst ugovora kojim će najbolje iskazati svoje potrebe i zaštititi svoje interese, čime će efikasnost nabavki biti podignuta na viši nivo od dosadašnjeg. Naročito korisno može biti za službe / odjeljenja zadužene za realizaciju ugovora. Stečena znanja olakšati će pripremu ponuda i učešća u postupcima javnih nabavki, kao i poboljšati poziciju ponuđača u postupcima javnih nabavki.
Korist za učesnika:
Učesnici, na individualnom planu steći će osnovna znanja o javnim nabavkama (teorija i praksa) odnosno proširiti postojeća znanja. Osim provođenja samog postupka, te provođenje e-aukcija, steći će nova praktična znanja iz područja definisanja ugovornih obaveza (aktuelnosti). Interaktivnim pristupom i kroz razmjenu iskustava steći ćete nova praktična znanja sa ciljem unapređenja procesa javnih nabavki i boljeg razumijevanja Zakona o javnim nabavkama.
Sadržaj seminara:
Javne nabavke –pojmovi, principi i ciljevi
Subjekti javnih nabavki
Predmeti javnih nabavki
Preduslovi za pokretanje postupka
Važnost planiranja javnih nabavki
Vrste postupaka javnih nabavki
E-aukcije
Kriteriji za dodjelu ugovora
Ponuda i njen sadržaj
Pokretanje i provođenje postupka nabavke
Razmatranje i ocjena ponuda
Okončanje postupka – dodjela ugovora / poništenje postupka
Obavještavanje učesnika o rezultatima postupka
Revizija postupaka javnih nabavki
Zaključenje ugovora o javnim nabavkama
Materijalni propisi koji se primjenjuju u fazi izvršenja ugovora
Praćenje realizacije ugovora
Primjeri iz prakse javnih nabavki
Zaključci
Raspored seminara:
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 13.09.2017.
09:30 - 16:00 četvrtak 14.09.2017.
09:00 - 11:15 petak 15.09.2017.
Predavač: mr. Edin Sedlarević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH
Autor magistarskog rada na temu: „Postupak javnih nabavki u javnim preduzećima sa većinskim državnim vlasništvom u Bosni i Hercegovini“, na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2012. godine, kao i više stručnih članaka na temu javnih nabavki. Dugi niz godina se direktno bavi javnim nabavkama kroz učešće u komisijama za javne nabavke.
Preuzmite prospekt seminara sa svim potrebnim informacijma preko sljedećeg linka: PDF PROSPEKT
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 06.09.2017.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268 Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.