Seminar o praktičnoj primjeni javnih nabavki

14.08.2017. 09:35 / Izvor: Akta.ba
Seminar o praktičnoj primjeni javnih nabavki

Seminar će se održati u Neumu, 13. - 15.09.2017. godine, u hotelu Sunce

PRAKTIČNA PRIMJENA JAVNIH NABAVKI 

E-AUKCIJE, PRAVNI ASPEKTI, UGOVORI I AKTUELNOSTI

Neum, 13. - 15.09.2017. godine, hotel Sunce 

Seminar namijenjen:

Ugovornim organima, privrednim subjektima, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke,  kao i za sve one koji rade i obavljaju poslove javnih nabavki.

Ciljevi seminara:

             Shvatanje prirode i ciljeva javnih nabavki, upoznavanjem sa osnovnim pojmovima o javnim nabavkama, te legislativom javnih nabavki

             Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

             Upoznavanje sa “Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e – aukcije“

             Zaključivanje ugovora u najboljem vlastitom interesu

             Realizacija ugovora u optimalnim vrijednostima

             Upoznavanje sa praktičnim primjerima iz postupaka javnih nabavki

             Primjena stečenih znanja u svakodnevnom radu

             Povećanje uspješnosti u provođenju ili u učešću u javnim nabavkama

Korist za organizaciju:

Učesnici će po okončanju seminara steći dodatna znanja i vještine koje će svojom primjenom prilikom provođenja postupka javnih nabavki, te elektronskih javnih nabavki olakšati, ubrzati i poboljšati postupke koje budu provodili, te po okončanju postupka sačiniti tekst ugovora kojim će najbolje iskazati svoje potrebe i zaštititi svoje interese, čime će efikasnost nabavki biti podignuta na viši nivo od dosadašnjeg. Naročito korisno može biti za službe / odjeljenja zadužene za realizaciju ugovora. Stečena znanja olakšati će pripremu ponuda i učešća u postupcima javnih nabavki, kao i poboljšati poziciju ponuđača u postupcima javnih nabavki. 

Korist za učesnika:

Učesnici, na individualnom planu  steći će osnovna znanja o javnim nabavkama (teorija i praksa) odnosno proširiti postojeća znanja. Osim provođenja samog postupka, te provođenje e-aukcija, steći će nova praktična znanja iz područja definisanja ugovornih obaveza (aktuelnosti). Interaktivnim pristupom i kroz razmjenu iskustava steći ćete nova praktična znanja sa ciljem unapređenja procesa javnih nabavki i boljeg razumijevanja Zakona o javnim nabavkama.                                           

Sadržaj seminara:

             Javne nabavke  –pojmovi, principi i ciljevi

             Subjekti javnih nabavki

             Predmeti javnih nabavki

             Preduslovi za pokretanje postupka

             Važnost planiranja javnih nabavki

             Vrste postupaka javnih nabavki

             E-aukcije

             Kriteriji za dodjelu ugovora

             Ponuda i njen sadržaj

             Pokretanje i provođenje postupka nabavke

             Razmatranje i ocjena ponuda

             Okončanje postupka – dodjela ugovora / poništenje postupka

             Obavještavanje učesnika o rezultatima postupka

             Revizija postupaka javnih nabavki

             Zaključenje ugovora o javnim nabavkama

             Materijalni propisi koji se primjenjuju u fazi izvršenja ugovora

             Praćenje realizacije ugovora 

             Primjeri iz prakse javnih nabavki

             Zaključci

Raspored seminara:

Registracija učesnika     09:30 - 10:00

10:00 - 16:00  srijeda     13.09.2017.

09:30 - 16:00  četvrtak   14.09.2017.

09:00 - 11:15  petak       15.09.2017.

Predavač: mr. Edin Sedlarević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH

Autor magistarskog rada na temu: „Postupak javnih nabavki u javnim preduzećima sa većinskim državnim vlasništvom u Bosni i Hercegovini“, na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2012. godine, kao i više stručnih članaka na temu javnih nabavki. Dugi niz godina se direktno bavi javnim nabavkama kroz učešće u komisijama za javne nabavke.

Preuzmite prospekt seminara sa svim potrebnim informacijma preko sljedećeg linka: PDF PROSPEKT

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 06.09.2017.

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268  Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave