Unapređenje poslovne korespodencije sa strankama i saradnicima
Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima.
Interquality organizuje sminar na temu ”Unapređenje poslovne korespodencije i komunikacije sa strankama i saradnicima” Dubrovnik, 11. - 13.05.2017. Prijave poslati do 04.05.2017.
Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima, rukovodiocima svih profila, voditeljima timova, šalterskim radnicima, poslovnim sekretarima/icama, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima.
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva. Korespondencija kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamenljivu ulogu i znacaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću.
Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku. Ona mora biti jednostavna, razumljiva i efikasna s jednim ciljem, posredovati uspješno između dva sagovornika, pošiljatelja i primatelja poruke. Komunikacija danas nije više statična, već je interaktivna, uz bezbroj novih oblika poslovnog komuniciranja.
Cilj seminara: Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima. Poštovanje pravila poslovne etikecije u radu državnih organa.
Program seminara:
- Savremeni pristup organizaciji poslovanja i rada sa strankama;
- Poslovna korespodencija, pojam i vrste;
- Osnovne odlike pisane, telefonske poslovne komunikacije, conference call;
- Verbalna i neverbalna komunikacija;
- Interna i eksterna komunikacija;
- Primjena etičkog kodeksa i poslovnog bontona u praksi;
- Efikasna organizacija i upravljanje vremenom, poslovni sastanci i pregovori;
- Prevencija i upravljanje konfliktima;
- Kako uočiti djelovanje stresa i kako to djeluje na posao?
Dnevni raspored rada: 11.05.2017.
Četvrtak: od 10:00 - 16:00 12.05.2017.
Petak: od 10:00 - 16:00 13.05.2017.
Subota: od 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Predavači: Edin Ljuhar, dipl.oec. Menadžer i auditor kvaliteta - Gost predavač “PR Menadžer”
INTERQUALITY d.o.o. Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15.
71000 Sarajevo
Tel: + 387 33 762 545 Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 62 991 244
e-mail: edin.ljuhar@interquality.ba www.interquality.ba
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.