Važnost brendiranja proizvoda prepoznata u regiji

12.06.2015. 19:43 / Izvor: eKapija.ba
Važnost brendiranja proizvoda prepoznata u regiji

Ohrabrujuće je što je u regiji prepoznato da je brendiranje proizvoda nešto što je neophodno u današnjem svijetu bez obzira da li imate malu obućarsku radnju ili veliku kompaniju, navela je Boljanović.

Tijekom regionalnog panela ''PR Star-Utjecaj pozitivne priče na vaš brend'' koji se održavao u sklopu Brending konferencije u Sarajevu Adnan Šteta, direktor Konzuma u BiH, je kazao da je poslovanje na tržištu BiH veoma komplicirano jer to zahtjeva pozicioniranje proizvoda na tri različita načina na različitim područjima BiH.

Kada se govori o asortimanu kaže da je BiH najspecifičnija država na svijetu jer na manji broj stanovništva ne postoji veći broj brendova. 

''Ipak, mi se nastojimo u BiH prilagođavati potrošačima i uvažavati njihove navike'', istaknuo je on.

Na upit moderatora panela Marka Pavlović, urednika i voditelja na televizijskog mreži  Al Jazeera, kako se nose sa kritikama vezanima za tretman malih domaćih proizvođača kaže da oni kroz svoje djelovanje tj. otvaranje novih prodavnica, zapošljavanje ljudi, pokušavaju predstaviti pravi Konzum.

Dodao je da u svojoj ponudi imaju 30.000 artikala, rade sa 800 dobavljača, 500 bh. brendova, 400 bh. proizvođala, 8.000 artikala iz BiH.

Odgovarajući da pitanje smatra li da je njegov brend u kontekstu imidža u krizi istaknuo je da nije.

Ljiljana Boljanović, direktorica PR agencije Olaf McAteer, koja je ekskluzivni zastupnik jedne od najvećih globalnih mreža, kompanije Ketchum Inc. Network, navodi da im se veoma mali broj kompanija obrati za pomoć prije izbijanja krize.

Navodi da je ohrabrujuće što je u regiji prepoznato da je brendiranje proizvoda nešto što je neophodno u današnjem svijetu bez obzira da li imate malu obućarsku radnju koju ste brendirali tako da se zna da ste dobar susjed, da uradite posao brzo ili na neki drugi način izađete u susret kupcu.

Ne moraju to biti globani brendovi koji će potrošiti milijune na reklame. I to je oblik brendiranja, navodi ona. Dodaje da dobar marketing ne može prodati lošu robu. Odnosno može, ali samo na kratke staze. Ali zato je može unaprijediti.

Od kada je ona u ovom poslu, zadnjih 15-tak godina, kaže trendovi su se promijenili. Prije su im se kompanije javljale samo kada imaju nešto veliko da priopće. Sada vidimo da su kompanije prepoznale da se mora kontinuirano ulagati u brendove. Što je logično budući da je velika konkurencija na tržištu, ima dosta brendova a potrošačka moć je niska, ističe Boljanović.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti