4 koraka do učinkovite inventure!
Frontman Assets, osim popisa, omogućava praćenje i upravljanje osnovnim sredstvima u realnom vremenu, tokom cijele godine.
Ako se prisjetite Vašeg posljednjeg popisa osnovnih sredstava, sigurno je da kod narednog ne želite više papira, loših uređaja i istraživanja gdje se neko sredstvo nalazi, ko ga je zadužio i nije vratio.
Šta je bitno kod inventure i kako je realizovati:
• odgovarajuća i pravovremena priprema,
• treba razmisliti kada želimo raditi popis osnovnih sredstava i do kada ga želimo završiti,
• za pregled rezultata popisa osnovnih sredstava odgovorna osoba mora odvojiti vrijeme kako bi ih detaljno analizirala,
• pri samom popisu nije važno samo jesu li sredstva ovdje, već treba provjeriti u kakvom su stanju.
Digitalni popis osnovnih sredstava uz pomoć bar kodova je brz i gotovo bez greške.
Kako provesti inventuru što je učinkovitije moguće možete pročitati OVDJE
Frontman Assets iz ponude kompanije Špica Systems d.o.o. Sarajevo, osim popisa, omogućava praćenje i upravljanje osnovnim sredstvima u realnom vremenu, tokom cijele godine. Korištenjem odgovarajućih izvještaja, možete efikasno odlučiti koja sredstva treba servisirati, koja su ispravna, a nisu u upotrebi i koja treba dodijeliti zaposleniku, umjesto kupnje novog sredstva.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.