Agencija Aquarius idejni tvorac najvećeg regionalnog festivala demo bendova

02.12.2016. 11:05 / Izvor: Akta.ba

Tokom godina, agencija je izrasla u vodeću marketinšku agenciju u Republici Srpskoj i jednu od vodećih u cijeloj Bosni i Hercegovini.

Na bh. tržištu danas postoji mnoštvo marketinških agencija koje djeluju i rade kako na teritoriji BiH tako i na inostranim tržištima, ali samo mali broj njih zaista posjeduje produkte koje javnost prepoznaje.

Jedna od njih je Aquarius full service advertising agencija koja je osnovana 1993. godine u Banja Luci i koja je idejni tvorac popularnog Demofest-a.

Tokom godina, agencija je izrasla u vodeću marketinšku agenciju u Republici Srpskoj i jednu od vodećih u cijeloj Bosni i Hercegovini, a ovaj status već dugo brižljivo čuvaju.

O svojim proizvodima Nenad Bosnić, PR agencije za Akta.ba kaže kako su posebno ponosni na Demofest, koji je ujedno i najveći samostalni projekat Agencije.

"Radi se o trenutno najvećem regionalnom festivalu demo bendova, koji naredne godine slavi svoj 10. rođendan. Tokom godina smo cijeloj regiji predstavili skoro 300 mladih autorskih sastava, koji se bave alternativnom muzikom. Kroz Demofest su se takvi bendovi prvi put susreli sa velikom binom, velikom medijskom pažnjom i prilikom da kao nagradu za najboljeg od njih, snime svoj prvi album. Takođe, u revijalnom programu su često svirale  velike svjetske zvijezde, kao što su Mando Diao, Kelis, Guano Apes, Gentleman, Asian Dub Foundation, The Sisters of Mercy i mnogi drugi. I sve to uz besplatan ulaz, na divnoj banjalučkoj tvrđavi Kastel. Ovaj festival svake godine posjećuje sve više ljudi, pa smo u 2015. godini oborili i sopstvene rekorde sa više od 30.000 posjetilaca tokom tri festivalske večeri" ,rekao je Bosnić.

PREKO 600 KREIRANIH REKLAMNIH I CJELOVITIH KAMPANJA

Agencija je u svojoj dvadesettrogodišnjoj historiji kreirala preko 500 reklamnih kampanja i preko 100 vizuelnih identiteta i znakova.

"U 23 godina našeg rada u našem portfoliju se skupilo preko 100 klijenata, na različitim i specifičnim projektima, kroz koje smo stekli bogato iskustvo, kompetentnost, odgovornost, analitičnost i preciznost. Danas imamo 40 zaposlenih, mnogo iskustva u ovom poslu i sve neophodne resurse da realizujemo skoro sve što naši klijenti zamisle", rekao je Bosnić.

Agenciju čini mladi tim profesionalaca iz domena tržišnih komunikacija, strategije, kreativnog pisanja, dizajna, produkcije, oglašavanja, promocije i odnosa s javnošću, koji znaju kako se grade jaki i uspješni brendovi klijenata  kako lokalnih tako i internacionalnih kompanija.

"Uspješno se bavimo promocijom u raznim oblastima, od telekomunikacija i bankarskog sektora, preko poljoprivredne proizvodnje i pivarske industrije, pa do sportskih klubova i kampanja od društvenog značaja. Kompanije su sa godinama prepozanele naš rad i svakodnevno nam ukazuju povjerenje kroz promociju i stvaranje nekih novih brendova i realizaciju njihovih ideja", govori Bosnić.

NAGRADE I PRIZNANJA ZA KVALITET

Agencija Aquarius je dobitnik 21 festivalske nagrade, kao i priznanja European Excellence Award.

Neki od najznačajnijih projekata na kojima je agencija radila vezani su za kompaniju m:tel za koju su producirali TV emisiju "m:agazin", koja se bavi aktuelnostima iz sfera tehnologije, nauke i medicine.

"U pitanju je TV sadržaj kakav ne postoji kod nas, a cjelokupnu produkciju vrši naša agencija Aquarius. Emisija se pokazala toliko uspješnom da je u toku njena treća sezona, a gledanost je u konstantnom porastu. Za istu kompaniju smo realizovali cjelogodišnji projekat "Dobro djelo". Pokrenuli smo i posebnu web platformu za prijavljivanje dobrih djela, ma koliko mala ili velika ona bila, u cilju promovisanja pozitivnih vrijednosti u našem društvu. Na kraju godine je opština u kojoj je prijavljeno najviše takvih djela na poklon od kompanije m:tel dobila novo igralište za djecu, koje sad krasi grad Prnjavor", govori Bosnić.

Tokom 2016. Agencija je organizovala na desetine događaja i kampanja, od promocije najmodernijeg Huawei telefona tokom koje je umjetnik uživo slikao, preko takmičenja za najljepšu ljubavnu poruku, čije autore je klijent Agencije nagradio putovanje u Veronu, grad Romea i Julije, pa do animiranih TV reklama i videa za društvene mreže.

"Ove godine smo pomogli i Banjalučkoj pivari da realizuje svoju veliku nagradnu igru pod nazivom "Nektarijada". Uz originalne TV reklame i PR podršku, cijeli projekat smo završili velikim izvlačenjem nagrada na banjalučkom Trgu Krajine, gdje se nalazio veliki "bazen" sa stotinama hiljada pristiglih koverti i hiljadama posjetilaca, koji su došli da isprate ovaj događaj i nastupe regionalnih muzičkih zvijezda", rekao je Bosnić.

Aquarius u narednom periodu nastavlja aktivno da radi na promociji svojih projekata, ali i na stvaranju novih kreativnih ostvaranja iz njihove radionice.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti