Branding konferencija 04: Trendovi, brandovi - sexy i zavodljivi

10.06.2014. 09:51 / Izvor: eKapija.ba
Branding konferencija 04: Trendovi, brandovi - sexy i zavodljivi

U okviru programa Branding konferencije 04, koja će se održati 20. juna u Sarajevu, pored kreativnih radionica, učesnici će imati priliku sudjelovati u panel diskusiji na temu Ko su zvijezde budućnosti?Trendovi, brandovi - sexy i zavodljivi.

U okviru programa  Branding konferencije 04, koja će se održati 20. juna u hotelu Bristol u Sarajevu, pored kreativnih radionica i inspirativnih predavanja, učesnici će imati priliku sudjelovati u zanimljivoj panel diskusiji na temu “Ko su zvijezde budućnosti? Trendovi, brandovi - sexy i zavodljivi”.

Panel koji počinje u popodnevnim satima, pružiti će jedinstvenu priliku učesnicima da se aktivno uključe u diskusiju, te da razmjene ideje i iskustva sa panelistima Head of Corporate Communications, Studen & Co Holding (BiH) Natašom Pucar, predsjednikom uprave Digitalna distribucija oglasa (Hrvatska) Jan Jilekom, te generalnim Manger-om Strategic Distribution Unit HoReCa SEE Atlantic Grupa (Hrvatska) Kristijanom Gregorićem.

"Savremeni globalizacijski tokovi nametnuli su nam obavezu da svoje poslovanje prilagođavamo najnovijim biznis trendovima, odnosno da od svojih proizvoda napravimo brandove inovativnije i drugačije od ostalih.  Mjesto poput Brandlanda definitivno nam pruža mogućnost da razmjenom ideja pronađemo put ka uspjehu, tj. da postanemo najbolji od najboljih, stoga vidimo se na Brandlandu", poručio je Kristijan Gregorić, generalni Manger Strategic Distribution Unit HoReCa SEE Atlantic Grupa, Hrvatska.

Panelisti imaju bogato iskustvo u marketingu, prodaji, metrici i digitalnim medijima, a kroz zanimljivu diskusiju nastojat će učesnicima Branding konferencije ponuditi odgovore na pitanja koji KPI-ji (key performance indicator) su bitni kada postavljamo ciljeve kampanja, kolika je važnost 360 aktivnosti na prodajnom mjestu/Horeka kanalu i šta su po njima efikasne kampanje, a govoriti će se i o visokoj koncentraciji mladih koji imaju tendeciju "switch" brandova.

Ne propustite putovanje u Brandland, mjesto gdje ideje i iskustva postaju inspiracija i snaga.

Važnost ovog događaja prepoznale su vodeće kompanije i institucije: Veleposlanstvo Republike Slovenije, Sberbank BH, BH Telecom, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, Lutrija BiH, Dunav Osiguranje, R&S, Atlantic grupa, Lactalis BH, Media Res i Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), EuroplakatBH, Golden Drum Festival, Printdesign, STARline i Inside by Ećo Company.

I ove godine vjerni partneri Branding konferencije su i medijski pokrovitelji: Oslobođenje, Press RS, Dnevni list, Euro Blic, InStore magazin, Business Magazine, SEEbiz.net, eKapija.ba, Bljesak.info, Doznajemo.com, Media Marketing, RSG, Al Jazeera Balkans, Onasa, Identitet.ba.

Takođe nas podržavaju i mediji iz Hrvatske: Forbes, Jutarnji list i Planb, iz Srbije: Advertiser Serbia, Marketing mreža i Marketing ITD, kao i iz Slovenije: Marketing magazin Slovenija i Crne Gore: Vijesti.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti