Chronos promoviše i sebe i druge

31.05.2016. 13:10 / Izvor: Akta.ba
Chronos promoviše i sebe i druge

U prethodna dva mjeseca Chronos je imao značajnije predstavljanje na sajmovima.

U prethodna dva mjeseca Chronos je imao značajnije predstavljanje na sajmovima za koje kažu da su zadovoljni. Sajmovi predstavljaju idelanu priliku za širenje poslovnih kontakata, prezentovanje firme i upoznavanje tržišta, pa se trudimo što češće prisustvovati istim.

"U aprilu smo učestvovali na Sajmu zapošljavanja organizovanom od strane Javne ustanove Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona održanom u Gradskoj areni", kažu iz Chronos-a.

Obzirom na ciljane skupine Sajma zapošljavanja, Chronos je prezentovao Chronos edukaciju na istom. Specifičnost Chronos edukacije u odnosu na klasično obrazovanje, jeste što se cijelokupno učenje odvija online, te što polaznici nakon završene edukacije stiču određenu samostalnost u obavljanju poslova obuhvaćenim edukacijom. Chronos edukacija predstavlja edukaciju modernog vremena, koja vam obezbijeđuje raspored i uštedu vremena, ali prije svega kvalitetno primjenjivo znanje. Detaljnije o ponuđenim edukacijama pogledajte na oficijelnoj web stranici.

Osim na Sajmu zapošljavanja u maju su učestvovali i na Sajmu ženskog poduzetništva na Ilidži. Sajam je organiziralo Udruženje poslovnih žena u BiH u okviru Dana poduzetništva žena 2016. Chronos d.o.o. zapošljava 7 zaposlenica, te je sa zadovoljstvom pristupio Sajmu u znak podrške i prepoznavanja važnosti žene kao poduzetnice.

Iz Chronosa kažu kako osim što vole predstavljati sebe na ovakvim i sličnim događajima, tako su u predhodnom periodu kroz intervjue predstavili pozitivne priče porodičnih firmi na web stranici www.chronos.ba. Firma Kristali i Minerali, Selme Mujičić-Jović i Aleksandra Jovića, te Bubsi Beba, Slađane i Đurice Štula.

Firma Kristali i Minerali d.o.o., koja je u skorije vrijeme prešla iz obrta u d.o.o., se bavi izradom nakita i modnih dodataka sa kristalima i komponentama kompanije Swarovski. Djidji & Co je njihov registrovani zaštitni znak u porodičnom vlasništvu tj. modni brend preko kojeg plasiraju proizvode. Proizvodi su dostupni i putem web shopa.

Pored toga, kroz intervju sa Đuricom Štula, vlasnikom Bubsi Bebe - bebi brenda, studija za masažu Libra Studio BL i basiste u bendu Sopot, saznali su koja je tajna njegove svestranosti.

"Istaći ćemo Bubsi Bebu, bebi brend odjeće za bebe sa kreativnim dizajnom i printom. Proizvodi su dostupni širom BiH, ostalim zemljama regiona, ali i EU. Narudžbe primaju preko svoje web stranice", navode iz Chronos-a.

Pozitivne i uspješne priče su uvijek dobrodošle za motivaciju, punjenje pozitivnom energijom i kao pokretačka snaga za naprijed. "Nadamo se da će i naš Chronos nastaviti pisati i nizati priče uspjeha, svoje, a i tuđe", kažu u Chronos-u. O njihovom uspjehu i edukacijama možete više saznati na http://chronos.ba/.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti