Iako su odabrale glavni račun, Sparkasse banka blokirala račune firmama

21.06.2017. 16:11 / Izvor: Akta.ba
Iako su odabrale glavni račun, Sparkasse banka blokirala račune firmama

Redakciji portala Akta.ba javio se veliki broj nezadovoljnih klijenata Sparkasse bank iznenađeni odlukom banke.

Krajem maja ove godine poslovni subjekti koji nisu odredili glavni račun obavješteni su da će im od 1. juna 2017. godine biti blokirani svi računi dok ne odrede glavni račun.

Redakciji portala Akta.ba javio se veliki broj nezadovoljnih klijenata Sparkasse bank iznenađeni odlukom banke koja je blokirala transakcijske račune poslovnim subjektima, iako su odabrali račun u nekoj drugoj banci, a nisu ih pritom obavijestili o tome.

Prema našoj evidenciji, od 1. juna je u Sparkasse banci blokirano oko 483 računa firmi. 

Jedna od njih je i firma Ad Plus Sarajevo, koja se neugodno iznenadila ovim saznanjem.

"Krajnje je neprofesionalno blokirati klijenta, a da ga pritom ne obavijestite. Odnijeli smo nalog u banku i nismo ni znali da smo blokirani. Na moje pitanje zašto nas nisu taj dan obavijestili, dobio sam odgovor 'Znate li vi koliko je firmi blokirano?'", kaže za naš portal Mirnes Konjić, vlasnik firme, dodajući da su nakon ovakvog postupka prema klijentu odmah zatvorili račun u pomenutoj banci.

Napominje da su glavni račun odabrali uredno prije zakonskog roka i da nisu smatrali da trebaju svim bankama poslati obavještenje o odabranim računima za redovno poslovanje.

Kako su kazali iz Sparkasse banke za naš portal, posluje u skladu sa važećim propisima i ovdje se radi o striktnom poštivanju zakona. 

"Banka je postupila u skladu sa Zakonskom regulativom, tačnije po Zakonu o unutrašnjem platnom prometu u Federaciji BiH (stav 5., član 40/ službene novine Federacije BiH broj 48/15 od 24.06.2015. godine) prema kojem se poslovnim subjektima izričito nalaže obaveza odabira glavnog računa u predviđenim vremenskim okvirima, te sa druge strane i obaveze Banke u slučajevima nepoštivanja naloženih zakonskih obaveza od strane tih istih poslovnih subjekata. Važno je napomenuti da se ovaj propis odnosi na sve banke u Federaciji BiH, tako da mi nismo izuzetak", navode oni.

Ističu da je banka od stupanja na snagu Zakona o unutrašnjem platnom prometu FBiH kontinuirano radila na obavještavanju klijenata.

"Sparkasse Bank dd BIH nastavlja sa aktivnostima ishodovanja Izjava za određivanje računa. Svakom klijentu koji dostavi Izjavu o određivanju računa će izvršiti deblokadu i osigurati izdavanje potvrde da je osnova blokade bilo postupanje po Zakonu, a ne nesolventnost klijenta/računa", napominju iz banke.

Podsjetimo, Finansijsko-informatička agencija (FIA) obavjestila je sve poslovne subjekte sa sjedištem u Federaciji BiH da će od 01. juna 2017. godine biti blokirani svi računi poslovnim subjektima koji nemaju određen glavni račun ili imaju dva, odnosno više glavnih računa.

S.B.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti