Ivan Ivanovič Kurjavij: Modriča kvalitetom ponovo osvaja region

31.03.2017. 08:59 / Izvor: Akta.ba
Ivan Ivanovič Kurjavij: Modriča kvalitetom ponovo osvaja region

Za plasman proizvoda Rafinerije ulja Modriča na tržištu odgovorna je Uprava za prodaju ulja "OPTIMA Grupa".

Proizvodi Rafinerije ulja Modriča zauzimaju vodeću poziciju na tržištu motornih ulja i maziva u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini. Poznati brend je sačuvao svoju poziciju na regionalnim tržištima zahvaljujući strateškom radu na usavršavanju tehnologije i proširenju asortimana visokokvalitetnih proizvoda. Za plasman proizvoda Rafinerije ulja Modriča na tržištu odgovorna je Uprava za prodaju ulja "OPTIMA Grupa" d.o.o. koju vodi Ivan Ivanovič Kurjavij.

Kakva je situacija na tržištu ulja i maziva u našoj zemlji, a kakva na regionalnim tržištima i koja je njihova perspektiva?

- Tržište Balkana u opštem obimu stagnira, i do 2020. godine ne očekuje se značajan rast tražnje. Vezano je to za trenutnu makroekonomsku situaciju u regionu.

Struktura tražnje se mijenja, a u skladu sa obnovom voznog parka koeficijenta automobilizacije, i dizelizacijom (rast tražnje za dizel motorima) voznog parka regiona. Trend dizelizacije najizraženiji je na tržištu Republike Srpske i Bosne i Hercegovine. Iz tog razloga raste učešće ulja za dizel motore u ukupoj tražnji, a evidentan je i rast tražnje za polusintetičkim i sintetičkim uljima našeg premium segmenta.

Iz tog razloga, naše ovogodišnje učešće na sajmu automobila u Beogradu posvećeno je promociji naših najkvalitetnijih ulja iz premium segmenta naših prepoznatljivih brendova OPTIMA i MAXIMA.

Na koja inostrana tržišta izvozite maziva, ulja i funkcionalne tečnosti i kako zadržavate poziciju na tim tržištima?

- Naša distributivna mreža obuhvata tržišta Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Crne Gore. Takođe izvozimo maziva u Mađarsku, Rumuniju, Albaniju i Njemačku, a od 2016. godine naši proizvodi se isporučuju i na tržišta Rusije, Ukrajine i Vijetnama.

Da li je bio problem da zadržite ista tržišta s obzirom da ste prošle godine mjenjali vizual proizvoda, kako je on prihvaćen i koliko je teško odlučiti se na takav potez kada je tržište danas preplavljeno šarolikim vizualima?

- Kao što ste dobro primjetili, tržište je prezasićeno kolor vizuelnim rješenjima ambalaže, zbog toga je redizajn naših proizvoda korak napravljen u pravo vrijeme i u pravom smjeru, kako sa stanovišta tržišnog marketinga, tako i sa gledišta povećanja lojalnosti naših klijenata proizvodima Nestro. Prilikom donošenja odluke o redizajnu proizvoda proučili smo odnos potrošača prema postojećem brendu, stepen njihove lojalnosti, prednosti i mane kompanije i konkurentske prednosti. Stabilan rast prodaje naših proizvoda pokazuje da nismo pogriješili!

Koliko se oslanjate na tradicionalnu komunikaciju, a koliko na savremene tehnike komunikacija sa distributerima, potrošačima?

- Do sada smo izvršili prelaz od kvantitativne distribucije prema kvalitativnoj. U okviru kvalitetne distribucije naši klijenti su dobili mogućnost tehničke podrške i konsultacija koje pružaju stručnjaci iz službe za primjenu u pogledu primjene naših proizvoda tokom korišćenja i servisiranja opreme. U cilju unaprijeđenja kvaliteta rada sa klijentima i kontrolisanja zastupljenosti proizvoda na policama, blagovremenog i potpunog oformljavanja narudžbi, u okviru Direkcije za prodaju ulja radi grupa komercijalista, što takođe omogućuje kontrolu prometa robe kroz prodajna mjesta koja rade sa krajnjim potrošačima. Ipak, glavni akcenat što se tiče komunikacije smo stavili na rad sa članovima prodajne mreže.

Kada biste sada morali preporučiti neki od proizvoda kupcu u jednoj rečenici koja bi ona bila?

- Kupovinom maziva proizvedenih u Rafineriji ulja Modriča, kupujete premium kvalitet po nižim cijenama, a istovremno ste sigurni da kupujete originalni proizvod čiji sadržaj u boci zaista odgovara specifikaciji, certifikatu i approval-u (odobrenju) vodećih svjetskih proizvođača automobila.

Očuvali ste tradiciju predstavljanja na Sajmovima poput Beogradskog, ali i onog u Modriči. Koji su interesi RUM-a na takvim manifestacijama?

- To nam daje mogućnost da predstavimo naše nove proizvode, razmjenimo iskustva sa kolegama, povećamo interesovanje za naše proizvode, kako među krupnim preduzećima i distributerima, tako i među krajnjim pojedinačnim kupcima.

Proizvodno i marketinški posljednje dvije godine urađeno je puno, šta je ispred Vas (planovi razvoja tržišta i prodaje)?

- Proizvodni kapaciteti novog kompleksa za blending motornih ulja koji je pušten u rad 2015. godine omogućavaju nam da optimizujemo upravljanje robnim zalihama, dovoljan obim i fleksibilnost proizvodnje i dozvoljavaju nam da brzo reagujemo na potrebe tržišta. Naša ulja su dobila odobrenja Volvo, VW, MAN, Renault, Caterpillar, BMW i drugih vodećih proizvođača automobila. Naši planovi podrazumjevaju dalje povećanje prodaje na ciljanim tržištima, proširivanje saradnje sa našim partnerima u Rusiji, Ukrajini i Vijetnamu i uvođenje proizvoda Rafinerije ulja Modriča na nova tržišta.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti