Kompanija m:tel dobar primjer interne korporativne prakse

06.06.2016. 10:26 / Izvor: Akta.ba
Kompanija m:tel dobar primjer interne korporativne prakse

Motivisanje i unapređenje vještina i znanja svakog zaposlenog, dio je misije ove kompanije, koja se konstantno realizuje i kroz interno društveno odgovorno poslovanje.

Razvoj i ostvarenje punog potencijala zaposlenih su od velikog značaja za vodeće kompanije, te su upravo na najboljem glasu one firme koje nude širok izbor mogućnosti za razvoj karijere svojim zaposlenima.

Jedan od najboljih primjera dobre korporativne prakse investiranja u zaposlene i odnosa prema ljudskom potencijalu jeste kompanija m:tel. Motivisanje i unapređenje vještina i znanja svakog zaposlenog, dio je misije ove kompanije, koja se konstantno realizuje i kroz interno društveno odgovorno poslovanje. Svakako, pružanje mogućnosti za razvoj karijere zaposlenima su od posebne važnosti upravo za kompanije poput m:tel-a, koje se bave savremenim tehnologijama kao što su telekomunikacije ili IT, jer je riječ o područjima koja se neprestano razvijaju.

Takođe, jedna od glavnih vrijednosti koja se tiče principa poslovanja razvijenih i osviještenih kompanija jeste investicija u mlade ljude, tako što im se pruža mogućnost konstantnog stručnog usavršavanja. Suštinski, danas kvalitet i uspjeh cjelokupnih korporacija zavisi od toga da li su u stanju da sklope savremen sistem organizacije, koji čine motivisani i talentovani stručnjaci u svojim oblastima. Kompanija m:tel iz godine u godinu, konstantno, posvećeno i ciljano za svoje zaposlene organizuje niz stručnih obuka, edukacija i stručnih usavršavanja, team building seminara i treninga, kroz koje su prošli svi zaposleni, u zavisnosti od sfere njihovih interesovanja i poslovnih potreba. Dakle, sasvim je logično zaključiti da su u prednosti one kompanije, koje će svojim uposlenicima omogućiti profesionalni razvoj, i to na taj način što će stvoriti radno okruženje koje će ih podsticati da budu inovativniji, da razumiju značaj timskog rada, ali preuzimanja rizika i odgovornosti kada to situacije zahtijevaju, što m:tel svakako čini.

Zadovoljstvo i lojalnost zaposlenih su, po svim relevantnim istraživanjima, ključni faktori uspjeha svake kompanije ili organizacije. Iz tog razloga, konstantna ulaganja u podizanje zadovoljstva, rezultiraju lojalnošću zaposlenih, što vodi generalnom uspjehu kompanije. Ilustracija planskog i efektivnog ulaganja u podizanje zadovoljstva zaposlenih, na primjeru kompanije m:tel jeste upravo investiranje u motivisanje zaposlenih, a kroz konstantnu brigu o njihovom zdravlju, podršku porodicama zaposlenih u specifičnim situacijama, edukaciju, ali i pružanje prilike da iniciraju ideje i za njih budu nagrađeni. Ovo je kompanija koja ima i svoje psihološko i pravno savjetovalište za zaposlene, te program materijalne i socijalne zaštite, ali i godišnje novčano nagrađivanje istaknutih zaposlenih. 

Interno komuniciranje i međusobna saradnja sa kolegama, pokazala se kao jedan od važnijih motivatora zaposlenih, pa je sasvim jasno zašto je potrebno obratiti pažnju upravo na ovu vrstu komunikacije, što često bude zaboravljeno. U m:tel-u se naročito vodi računa o internom komuniciranju i razvoju timskog duha, što je konstantna aktivnost u domenu internog društveno odgovornog poslovanja ove kompanije, pa je i na ovom polju to kompanija koja se suštinski brine o svojim zaposlenim, na svim nivoima.  

Poput svakog dobrog  lidera, kompanija m:tel podržava svoje zaposlene i u onim aktivnostima za koje se sami opredijele. Jedna od takvih aktivnosti je dobrovoljno davalaštvo krvi, koje u ovoj kompaniji djeluje putem Aktiva dobrovoljnih davalaca krvi, čije nastojanje da promoviše humanost na ličnom primjeru, kompanija podržava i nastoji da pomogne u svakom obliku. Ova kompanija u formalnoj organizaciji ima čitav tim ljudi koji se brinu za zaposlene, odnosno Sektor za ljudske resurse, jer, kako kažu, „kompaniju čine ljudi, i oni su najveći kapital kojem se treba posvetiti i u njega ulagati“.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti