Kroz Agrorevoluciju proizvodnja i plasman mesa po najvišim standardima

28.11.2016. 11:23 / Izvor: Akta.ba

Agrorevolucija je trenutno jedina inicijativa ove vrste u našoj zemlji koja je za dobrobit svih građana.

Mali proizvođači mesa svakodnevno se susreću sa problemom plasmana svojih proizvoda na tržište pa sve više i odustaju od proizvodnje. Vrlo često su neadekvatno plaćeni i nedovoljno motivisani da se nastave baviti proizvodnjom.

Sandi Salkić diplomirani inženjer prehrambene tehnologije iz Cazina, našavši se u sličnim problemima kroz porodični biznis proizvodnje i plasmana mesa, odlučio je osnovati kompaniju čija će osnovna djelatnost biti pomoć malim proizvođačima mesa kroz proizvodnju, pakiranje i distribuciju proizvoda po najvišim standardima.

"Ja sam u ovom poslu još od djetinjstva kroz svoju porodicu i naš porodični biznis. Odlučio sam uraditi nešto po tom pitanju i ponuditi rješenje za male poljoprivrednike, a potrošačima ponuditi meso čije porijeklo mogu da provjere. Cilj mi je bio učiniti da se naša poljoprivreda razvija kroz naše domaće proizvode i da nismo ovisni o uvozu hrane koji drugi u okruženju ne žele da jedu. Iz svih tih potreba nastala je Agrorevolucija", kaže Salkić za poslovni portal Akta.ba.

Agrorevolucija je svojevrsna revolucija koja spaja nove generacije i stare tradicije u svrhu proizvodnje premium kvalitetnog mesa.

"Skup malih proizvođača koji žele da plasiraju domaće meso dobro poznatog sastava, koje je deset puta kvalitetnije zahvaljujući recepturi ishrane i posebnoj brizi za stada čini Agrorevoluciju. Željeli smo da omogućimo našim građanima meso koje je poznatog porijekla i sastava. Imamo poseban recept kojim vršimo ishranu naših grla, a svu hranu za stoku proizvodimo na vlastitim poljima, i tako se cijeli ciklus kontroliše, a sve u cilju dobijanja željene kvalitete mesa" ,govori Salkić.

Agrorevolucija je trenutno jedina inicijativa ove vrste u našoj zemlji koja je za dobrobit svih građana, prvi društveni biznis. Proglašena je jednim od tri najbolja Startup-a prvog ciklusa fondacija Mozaik i njihovog biznis inkubatora.

Salkić govori kako je potražnja za uslugama Agrorevolucije svakodnevno u porastu.

"Ljudi jedva čekaju da naše meso dođe do polica trgovina da ga mogu kupiti i osigurati sebi sigurnu ishranu. Svakodnevno dobijamo upite za nove kooperante, a sa druge strane nekoliko trgovačkih lanaca i restorana su me kontaktirali da dogovorimo saradnju", govori Salkić.

Agrorevolucija kroz svoju mrežu trenutno djeluje na području Cazina i Bihaća kroz nekoliko kooperanata a po planu razvoja vrlo brzo će se njihovo meso naći i u drugim dijelovima naše zemlje. Za njihovim uslugama postoji zaintersovanost i izvan naše zemlje, ali zbog velike potražnje na našem tržištu njihovi kapaciteti su trenutno ograničeni samo na BiH.

"Naš biznis sa kooperantima je još uvijek u povojima. U planu imamo razvoj saradnje sa 30 novih kooperanata u sljedećih 6 mjeseci. Potražnja je velika i sretni smo što su proizvođači prepoznali ideju kojom se mi vodimo a to i njima omogućuje bolju cijenu plasmana proizvoda i lakši razvoj njihovog poslovanja", govori Salkić.

Da finansijska podrška institucija vlasti u sektoru poljoprivrede stalno izostaje potvrdio je i Salkić koji ju do sad nije imao.

"Trenutno smo u pregovorima sa lokalnim vlastima pa se iskreno nadam da će i prepoznati značaj Agrorevolucije i na na taj način dati do znanja da ima mjesta za dobre ideje koje će se podržavati. U budućnosti od njih očekujem da nam pomognu stvoriti ambijent gdje se moj i slični biznisi mogu organski razvijati, bez pretjeranih prepreka i uz jednostavnije ishodovanje dozvola za poslovne objekte" ,rekao je Salkić.

Proizvodni kapaciteti Agrorevolucije nalaze se većinom u regiji Cazin. U narednom periodu žele da razviju čvrstu mrežu od 30 porodica koje će kroz rad s Agrorevolucijom osigurati kontinuiran izvor prihoda za sebe a nadaju se da će kasnije broj porodica rasti iz godine u godinu.

"Želimo širiti naše kapacitet, jer postoji potražnja, na taj način uposliti još ljudi, plasirati proizvod na police maloprodajnih lanaca u BiH, te se širiti dalje prema HoReCa kanalu, tj. hotelima i restoranima", istakao je Salkić.

Agrorevolucija je imala za cilj da u prvoj godini svog poslovanja i rada čak 51 posto dobiti firme uloži u njen daljni rast i razvoj, što su počeli i da ostvaruju.

Salkić je dao i savjet svim mladim poduzetnicima koji se žele okušati u vlastitom biznisu da treba da slijede svoje snove, da im prepreke budu motivacija da nastave dalje sa još više truda. "Mladi mogu puno doprinijeti razvoju naše zemlje, a pokretanje svog biznisa je idealan način za to" ,dodao je Salkić.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti