Šta je uzrok ekspanzije hotela u Sarajevu?

13.09.2016. 08:02 / Izvor: Faktor
Šta je uzrok ekspanzije hotela u Sarajevu?

Neke procjene govore o više od 120 različitih hotela, pansiona, hostela i prenoćišta u KS i ova grana privrede zauzima sve veću ulogu.

Glavni grad Bosne i Hercegovine već nekoliko godina zaredom posjećuje sve veći broj turista.

Oni dolaze s određenim očekivanjima i iskustvima iz drugih zemalja, čemu se ugostitelji moraju prilagoditi. Zbog njihovog smještanja, povećava se broj izgrađenih i renoviranih hotela, kao i njihova ponuda. Trenutno u Kantonu Sarajevu se ne zna tačan broj hotela, a neke procjene govore o više od 120 različitih hotela, pansiona, hostela i prenoćišta. Svakodnevno se otvaraju novi hoteli u Sarajevu, što jasno ukazuje na činjenicu da ova grana privrede zauzima sve veću ulogu.

RAZLIČITI TRENDOVI

Profesorica marketinga na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu Vesna Babić-Hodović izjavila je za Faktor kako se sve veći broj hotela u Sarajevu može objasniti jednostavnom formulom: koliko ulagača - toliko hotela.

"Ulagači su zainteresirani samo ako mogu zaraditi. Još ranije se pokušalo s određenom strategijom upravljanja brojem hotela, ali niko ne može nekome zabraniti da napravi hotel",rekla je Babić-Hodović.

OCJENA GOSTIJU

Predsjednik Udruge hotelijera i restoratera BiH Amir Hadžić rekao je za Faktor kako je popunjenost hotela tokom ljeta u prosjeku 45 posto, s tim da ima problema ukoliko se sagleda cijela sezona.

"Sarajevo je turistički grad i gosti dolaze cijelu godinu, ali trenutno nema strategije upravljanja turizmom ni turističkom ponudom, pogotovo kada izostavimo ljetnu sezonu", istakao je Hadžić.

On smatra da hoteli u Sarajevu prate trendove iz regiona i svijeta, ali da ne treba zaboraviti na ljubaznost naših ljudi, koji su bitan faktor u ukupnom dojmu gostiju.

LUKSUZNI I JEFTINI HOTELI

Vesna Babić-Hodović kazala je da je ponuda hotela u glavnom gradu okrenuta zahtjevima gostiju i da se javljaju dva trenda u domaćem hotelijerstvu.

"Prvi je trend luksuznih hotela, kod kojih je glavno da imaju nešto novo u ponudi, da se razlikuju od konkurenata. Drugo su hoteli koji ciljaju na goste kojima je bitna cijena", kaže Vesna Babić-Hodović za Faktor.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti