Student Brand Story: Stručni žiri odabrao najbolje radove

18.06.2014. 15:06 / Izvor: eKapija.ba
Student Brand Story: Stručni žiri odabrao najbolje radove

Nakon analize pristiglih prijava stručni žiri odabrao je četiri tima koja su dobila priliku da prezentiraju svoje radove pred priznatim regionalnim ekspertima iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija koji će prisustvati Branding konferenciji.

Organizatori Branding konferencije, koja će se održati u petak, 20. juna u Sarajevu, posvećuju veliku pažnju edukaciji budućih marketinških stručnjaka. Tako je i ove godine nastavljena uspješna trogodišnja saradnja sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu  a sve u cilju sticanja praktičnog iskustva studenata odsjeka za marketing.

Tako će studenti, u sklopu takmičenja "Student Brand Story", dobiti priliku da svoje marketinške strategije i rješenja prezentiraju stručnom žiriju kojeg čine:

Denis Berberović - Ekonomski fakultet u Sarajevu, Bosna i Hercegovina,

Haris Kulović - Direktor razvoja Altermedia BiH,

Dragan Rujević - Managing Director New Moment New Ideas Company / YR,

Haris Kadenić - Voditelj marketinga kompanija Lactalis BH.

Maja Sijerčić – Žarak - Media & New Business Director BBDO Sarajevo, Bosna i Hercegovina,

Veliki broj studenata je imao priliku da dobije brief od kompanije Lactalis BH na osnovu kojeg su kreirali marketinšku strategiju za brend President u 2015. godini. Nakon analize pristiglih prijava stručni žiri odabrao je četiri tima koja su dobila priliku da prezentiraju svoje radove pred priznatim regionalnim ekspertima iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija koji će prisustvati Branding konferenciji. Najbolja tri rada će dobiti nagrade od kompanije Lactalis BH.

"Studenti su pokazali veliko interesovanje za ovo takmičenje i zaista smo imali težak posao – izabrati najbolje timove koji će dobiti priliku da nam detaljnije prezentiraju svoje ideje i rješenja. Veliko mi je zadovoljstvo vidjeti da mladi ljudi imaju ovako kvalitetne i održive ideje. Zajedno sa ostalim kolegama dijelim mišljenje da mladim ljudima treba pružiti priliku da češće učestvuju u događajima poput Branding konferencije, jer je ovo idealna prilika da ih motiviramo, a ujedno i naučimo da budu još bolji", kazao je Haris Kadenić, Voditelj marketinga kompanije Lactalis BH.

Cjelokupni program Branding konferencije 04 posvećen je trendovima i tržišnim promjenama izazvanim razvojem digitalnih medija kao i uspješnom iskustvu novih marketinških strategija, te s tim u vezi, i ove godine kao i prethodne tri, cilj konferencije je istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti.

Ukoliko još uvijek niste obezbijedili svoje mjesto u Brandland-u ovo je idealna prilika da to učinite odmah u «last minute prijavi». Svoje kotizacije možete obezbijediti i putem prijave koju možete pronaći na web-u: http://branding.ba/prijava/, a napominjemo vas da prijavom za učešće na Branding konferenciji dobijate i gratis kotizaciju za učešće na SEMPL 2014 konferenciji.

Branding konferenciju 04 podržavaju: Veleposlanstvo Republike Slovenije, Sberbank BH, BH Telecom, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, Lutrija BiH, Dunav Osiguranje, R&S, Atlantic grupa, Lactalis BH, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), Golden Drum Festival, Printdesign, STARline! Mercedes-Benz i Inside by Ećo Company.

Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete dobiti na web stranici www.branding.ba  ili na mail adresi info@branding.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti