Suzana Jež: Deichmann do kraja 2016. zapošljava još 15 radnika

14.10.2016. 07:38 / Izvor: Akta.ba
Suzana Jež: Deichmann do kraja 2016. zapošljava još 15 radnika

Suzana Jež, voditeljica odjeljenja za razvoj ljudskih potencijala kompanije Deichmann obuća d.o.o. .

U ogromnoj konkurentnosti kompanija važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kanidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije.

Suzana Jež, voditeljica odjeljenja za razvoj ljudskih potencijala kompanije Deichmann obuća d.o.o. koja je ponijela titulu Najpoželjnijeg poslodavca u Fashion&Retail sektoru ističe da je vizija nihovog poslovanja u službi ljudi i da su svjesni da je ova nagrada prije svega rezultat truda i rada njihovih uposlenika.

1.     Koliko zaposlenih trenutno ima Vaša kompanija?

- Trenutno imamo u kompaniji Deichmann obuća d.o.o. 137 zaposlenika.

 2.     Da li do kraja 2016. godine planirate zapošljavanje i u kojem obimu? Da li ste u prvom polugodištu 2016. godine zapošljavali nove kadrove  i u kojem broju?

- Do kraja 2016. godine planiramo otvoriti još jednu prodavnicu Deichmann na području BiH, također postoji mogućnost zapošljavanja u postojećim poslovnicama – sa obzirom na prvo polugodište približna je ocjena zapošljavanje još  15 radnika do kraja 2016. godine.

U prvom polugodištu 2016. zaposlili smo 34 osoba, od toga smo zaposlili 20 osoba na novootvorena radna mjesta u našim novim poslovnicama u Banja Luci, Trebinju i Livnu.

 3.     Da li na tržištu rada BiH pronalazite kadrove koji imaju potrebna znanja i vještine za obavljanje poslova, ili u okviru kompanije dodatno morate raditi na edukaciji zaposlenika?

- Na tržištu rada BiH pronalazimo kadrove koji ispunjavaju uslove navedene u našim oglasima – u tome nam je znatno pridonijela i veća prepoznatljivost zbog osvojene titule Najpoželjnijeg poslodavca u sektoru Fashion&Retail, ali također ulažemo i u dodatnu edukaciju naših zaposlenika - bez obzira na prethodno iskustvo i znanje i bez obzira na radno mjesto na koje je osoba zaposlena. Jedan od važnih ciljeva kompanije Deichmann je razvoj zaposlenika stoga organizujemo redovne radionice i obuke na kojima mogu naši zaposlenici pridobiti novo znanje i unaprijediti već postojeće.

Vjerujemo da iza svake uspješne kompanije stoje zaposlenici koji u svojem radu nalaze zadovoljstvo i radost, zato mi kao poslodavac nastojimo da našim saradnicima ponudimo priliku za dalji profesionalni i lični razvoj.

 4.     Koliko je brand poslodavca i sveukupna briga o zaposlenicima važna za privlačenje novih i zadržavanje postojećih kadrova?

- Današnje tržište rada teži tome da tražioci posla od poslodavca ne zahtijevaju samo materijalnu sigurnost, već i radnu sredinu gdje se mogu i ostvariti. Zato možemo bez i malo sumnje potvrditi da na odluku kandidata koji traže posao važno utiče i brand kompanije. Iz vlastitog iskustva znamo da kandidati prije razgovora nastoje saznati što više o potencijalnom poslodavcu i da tačno znaju što mogu očekivati!!

Svaki pojedinac ima želju da radi u kompaniji gdje je cijenjen, uvažen, gdje vlada ugodna radna atmosfera, gdje postoji mogućnost daljeg razvoja na profesionalnom nivou i gdje je lični prihod adekvatan radnoj poziciji i radnim zadacima.

Kako smo bili već treću godinu zaredom proglašeni za najpoželjnijeg poslodavca u Fashion&Retail sektoru možemo ustanoviti da je posljedica osvojene titule brojniji odaziv na naše konkurse, no, osim broja poboljšao se i kvalitet pristiglih prijava (naime, zaprimamo više biografija od kandidata koji posjeduju radno iskustvo traženo u konkursu). Značajno se povećao i broj pristiglih otvorenih molbi što možemo razumijeti kao posljedicu, a i kao uzrok toga da su tražioci posla i ostali u kompaniji Deichmann prepoznali poželjnog poslodavca.

Vjerujemo da su najbolji brand naše kompanije naši zaposlenici. Oni predstavljaju direktan i najčešće prvi kontakt potencijalnih kandidata sa našom kompanijom. Važan pokazatelj da su naši zaposlenici zadovoljni uslovima rada u kompaniji Deichmann je niska fluktuacija. Osoba koja se osjeća dobro na svome radnom mjestu i se identifikuje sa kompanijom, je motivisan zaposlenik koji ne razmišlja o promjeni poslodavca. 

Naši zaposlenici se ponose faktom da smo bili proglašeni „Najpoželjnijim poslodavcem” u sektoru Fashion&Retail jer su svjesni da je ova nagrada prije svega rezultat njihovog truda i rada!!!

5.     Šta biste istaknuli kao najvažniju prednost Vaše kompanije kada je u pitanju odnos prema zaposlenima, šta vas to izdvaja od ostalih poslodavaca?

- Vjerujemo da je važno da su vrijednosti koje zastupa naša kompanija vrijednosti sa kojima se mogu identifikovati i naši zaposlenici. Za vlasnike dobit i rast kompanije nisu namijenjene samima sebi. Vizija kompanije Deichmann je podređena misli vodilji ”Kompanija mora služiti ljudima”.

Kako bismo bili najbolji prodavač cipela na malo, naši zaposlenici rade natprosječno i u okviru svakog radnog mjesta preduzetno, samostalno i usmjereno ka rezultatima – samostalnost.

Naši rukovodioci moraju u tu svrhu stvoriti odgovarajući manevarski prostor za samoinicijativnost zaposlenika, samoodgovornost i ponos na postignute rezultate, i sa svakim pojedinačnim saradnikom postupati kao sa osobom sa svim svojim sposobnostima, potrebama i problemima – postupanje sa zaposlenicima.

Neka se to provodi u duhu suživota, međusobne podrške i ne u neslozi. Tako nastaje osjećaj pripadnosti. Sa dugoročnom saradnjom čuvamo iskustva zaposlenika i osiguravamo stalnost u našem preduzeću – sigurnost.

Podstičemo osobe koje su spremne ciljano oblikovati naše preduzeće, a naši su zaposlenici ujedno i učesnici u uspjehu preduzeća – razvoj na ličnom i profesionalnom nivou.

Razvoj kadrova je u preduzeću jedna od najznačajnijih strateških smjernica. Razvoj naših zaposlenika je naš prioritet zato u njihov razvoj puno ulažemo – od tečajeva i radionica do seminara koji su, naravno, prilagođeni pojedincu odnosno njegovom radnom mjestu. Razvijamo svijest da su obrazovanje, osposobljavanje i osviještenost naše osnovno pravo, dužnost i odgovornost.

Također je jedan od naših prioriteta upravljanje zaposlenicima. Imamo izrađene smjernice upravljanja koje slijedimo. Ove smjernice dopunjuju i konkretiziraju osnovna načela koja su dio vrijednosti i ciljeva našeg preduzeća na području upravljanja i zajedničke saradnje, te su formulisana u »Ciljanim okvirima« preduzeća. To su »pravila igre« koja slijedi naš rukovodeći kadar prilikom svakodnevnog rada sa obzirom na situaciju, na svim područjima i nivoima u preduzeću.

Naše smjernice rukovođenja su sljedeće: »Velika brižljivost pri odabiru zaposlenika«, »Biti uzor«, »Pokloniti povjerenje i pobijediti«, »Iskoristiti prednost«, »Informisati i postavljati cilljeve«, »Usredotočiti se na bitno«, »Donositi odluke«, »Vidjeti cjelinu« i  »Pozitivno razmišljati«.

6.     Šta za Vašu kompaniju znači priznanje Najpoželjniji poslodavac?

- Prije svega je za nas od velikog značenja mišljenje „neutralnih” osoba koje posao traže ili imaju želju da ga mijenjaju, tako možemo utvrditi što je važno njima i  što misle o nama kao poslodavcu.

Izbor na natječaju» Najpoželjniji poslodavac« služi nam kao neke vrste vanjsko mjerilo odnosno pokazatelj da potvrdimo da li naša zalaganja kreću u pravom smjeru. Rezultat istraživanja je također i ogledalo kompanije koje nam pokaže na kojem području radimo dobro i gdje još imamo rezerve.

Izbor najpoželjnijeg poslodavca godine nije samo istraživanje mišljenja o radnim mjestima i o preduzećima, nego je to i aktivan podsticaj napretku na području upravljanja ljudskim potencijalima, podsticaj preduzetnosti i kreativnom pridonosu zaposlenih ka uspjehu i rasti preduzeća.

Većinu informacija o radnoj atmosferi u našim poslovnicama možemo dobiti od kupaca i osoba koje učestvuju u takvim natječajima, ovakve povratne Informacji su objektivne, jer osobe nisu opterećene sa kompanijom, vide i osjete pravu atmosferu u prodavnici – zato nam izbor za najpoželjnijeg poslodavca u sektoru Fashion & Retail zaista puno znači!!!

Na kraju želimo još jednom naglasiti da najviše zahvale za to da valjamo u sektoru Fashion & Retail kao najpoželjniji poslodavac već treči put zaredom ide našim zaposlenicima u prodaji, oni su ključne osobe koje su u stalnom dodiru sa kupcima i koje stvaraju pravu sliku radne atmosfere u našom preduzeću. Oni stvaraju naš brand.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti