U stvaranju dobre poslovne klime svatko mora uraditi svoj dio posla

28.04.2017. 17:06 / Izvor: Akta.ba
U stvaranju dobre poslovne klime svatko mora uraditi svoj dio posla

Na panelu je istaknuto da mediji mogu djelimično utjecati na stvaranje pozitivnog poslovnog okruženja svojim izvještavanjem, ali je naglašena uloga institucija u čijem opisu posla je stvaranje  povoljnog poslovnog okruženja.

Mediji mogu odigrati značajnu ulogu u stvaranju poslovne klime u državi, istaknuto je na panelu 'Uloga medija u kreiranju poslovne klime'' koji se održavao u okviru Jahorina ekonomskog foruma.

Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik srbijanskih novina NIN, kazao je da mediji svojim izvještavanjem mogu doprinijeti stvaranjem bolje poslovne klime, ali da su za to potrebno imati dobre novinare za ekonomiju koje je sve teže zadržati jer većina njih ode u državne institucije i korporacije kao PR-ovu.

''Mediji mogu prilikom donošenja nekih zakona prije njihovog usvajanja ukazati na moguće negativne posljedice njegove primjene i na taj način, pristiskom na vlasti, utjecati na izmjenu spornih odredbi''., naveo je on.

Denis Kuljiš,politički analitičar, kazao je da se zadnjih 20-tak godina izvještavalo o političarima koji su stvarali države u regiji. Taj je proces završen i sada bi se, navodi on, trebali okrenuti drugim temama.

Sandra Kukić, novinarka RTRS-a, kaže da zadatak novinara da ukazuje na nepravilnosti u radu institucija koje bi trebale stvarati okvir za povoljno poslovno okruženje i raditi inspekcijsku kontrolu, ali problem je, navodi, što iako novinari u svojim tekstovima ukažu na probleme izostaje reakcija nadležnih institucija.

''Institucije su jedne koje mogu uraditi nešto konkretno po tom  pitanju'', navodi ona.

Na panelu je istaknuto da unatoč vijestima o korupciji, nepotizmu i drugim negativnim pojavama u društvu, o kojima novinari najčešće pišu, potrebno više uvoditi pozitivne ekonomske priče.

Azra Atagić Ćatović, direktorica poslovnog portala Akta.ba, kazala je da je vrlo bitno da od poduzetnika koji su uspjeli pravimo male heroje jer oni to i jesu ako se uzme u obzir okruženje u kojem rade. ''Moramo pokazati da u BiH ima i pozitivnih priča'', navela je ona.

Siniša Vukelić, urednik portala Capital.ba, ističe da su mediji do sada otkrili veliki broj broj afera, sprega politike i privatnih poduzeća, zlouptreba javnih funkcija i sl, ali da su istražni organi pokrenuli veoma mali broj aktivnosti po tom pitanju. ''Iako su to negativne priče one su ozibljne i arumetirane'', naveo je on.

Na panelu je istaknuto da mediji mogu djelimično utjecati na stvaranje pozitivnog poslovnog okruženja svojim izvještavanjem, ali također je podcrtana uloga institucija u čijem opisu posla je stvaranje  povoljnog poslovnog okruženja. ''Svatko u ovom lancu mora raditi svoj dio svog posla'', istaknuto je. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti