Zvanično započela kampanja "Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH"

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Zvanično započela kampanja "Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH"

/ Izvor:

U Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla kampanja "Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“ usmjerena na afirmaciju domaćih proizvoda i povećanje njihove kupovine, petnaestim okruglim stolom zvanično je započela jučer.

Kampanju će od jučer, uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, provoditi marketinška agencija Colosseum. Partner na ovom projektu, koji će za sada biti realiziran samo u Tuzlanskom kantonu, kompanija je Bingo, najveći domaći trgovački lanac.

"Moramo iskoristiti naš resurs, naš džep, jer kada bi svaki građanin mjesečno odabrao samo 10 maraka više domaćih umjesto uvoznih proizvoda, to bi značilo novih 480 miliona KM našoj privredi, a time i nova radna mjesta, sigurnije i stabilnije penzione fondove, bolje zdravstvo, školstvo itd." , istakao je premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić.

Kampanja "Prepoznaj svoje, budi ponosan – Made in BiH", koja je odazivom prisutnih proizvođača očigledno zavrijedila pažnju, mijenjati će koncept djelovanja što će u konačnici imati mjerljive pokazatelje.

"Ovo je puno više od slogana. To je krovni komunikacijski koncept, kreativno rješenje koje je prihvatljivo raznim domaćim proizvođačima. Priča o domaćem proizvodu ali i privrednicima se može pričati na racionalni ali i emotivni način, zavisi od publike kojoj se obračamo – djeca, mladi, studenti, budžetski korisnici, penzioneri – sva javnost!"

Novi trendovi, integrisana komunikacija radi na stvaranju veće svjesnosti o domaćim proizvodima, ali i promjeni stanja svijesti o ideji poduzetništva. Učesnici i partneri ovog projekta, osim komunikacijskog krovnog koncepta imaju pravo na korištenje vizuela istog, jer nam je vrlo bitan princip proširivanja tog koncepta kako bi se mogao implemntirati na razne medije i ideje.

Colosseum trenutno radi na implementacija strateških koraka kampanje, uvodimo pozitivne promjene u cilju postizanja boljih rezultata, poredeći ovu kampanju sa drugim sličnim kampanjama i ciljevima, težimo ka mjerljivim rezultatima." - rekao je tokom prezentacije direktor Colosseuma Zlatko Berbić.

U ekonomskom eko-sistemu BiH neophodno je sve njene građane podsjetiti (naučiti) koji su benefiti u kupovini i odabiru domaćih proizvoda i usluga ili kako ustvari funkcioniše fiskalni sistem naše države. Ovo je neiskorišten resurs i čini nam razvoj privrede koji nas ekonomski osamostaljuje. Održivi razvoj je politička plaforma EU i razvijenog svijeta i na toj strategiji se temelji dugoročno privredno gospodarska platforma opstanka. Kompanije u BiH i njihovi menadžmenti su danas ostali na „suhom“… Domaća proizvodnja je vrlo slabo zaštićena i proizvođači su prepušteni uvoznoj konkurenciji upitne kvalitete i roba.

Tim povodom, podršku kampanji je dala i Kantonalna privredna komora Tuzla,koja će certificirati sve proizvođače koji sudjeluju u kampanja na taj način će se vratiti povjerenje i kod kupaca, gdje će kupci znati da je to domaći proizvod i da je to prije svega kvalitetan proizvod.

"Certifikatom će se otkloniti sve sumnje oko pitanja da li je taj proizvod kvalitetan, ili ne", istakao je Nedret Kikanović predsjednik Kantonalne privredne komore Tuzla.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti