Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(HR) Nabavka poštanskih usluga

Izvor: Official Journal of the European Union, 22.04.2015.

Hrvatska-Zagreb: Poštanske usluge

2015/S 078-138278

Poziv na nadmetanje

Usluge

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Služba(e) za kontakt: Služba za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ana Šimić
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16002836
E-pošta: ana.simic@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2015%2fS+002-0016935

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Gospodarstvo i financije
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Nabava poštanskih usluga.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Usluge
Kategorija usluge br. 4: Kopneni (3) i zračni prijevoz pošte
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, Zagreb, Ulica grada Vukovara 269d i sukladno popisu lokacija danim u Prilozima III. i IV. dokumentaciji.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

Trajanje okvirnog sporazuma

Trajanje u godinama: 2

Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 650 000 HRK
Učestalost i vrijednost ugovora koji će se sklapati: Temeljem okvirnog sporazuma sklapat će se svake godine pojedinačni ugovor, sukladno odredbama članka 39. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka USRH).
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Nabava poštanskih usluga.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

64110000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave navedena u Troškovniku (Prilog II.) je okvirna količina. Stvarno nabavljena količina na temelju sklopljenog Okvirnog sporazuma može biti veća ili manja od okvirne količine.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 650 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 24 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
A) Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je obvezan uz ponudu priložiti izvornu bankarsku garanciju plativu „na prvi poziv” i „bez prigovora” u iznosu od 132 000 HRK s važenjem do isteka roka valjanosti ponude, kao jamstvo za ozbiljnost ponude tj. za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka USRH), nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 - Odluka USRH), odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Dokaz se dostavlja u izvorniku u zatvorenoj plastičnoj foliji (npr. uložni fascikl) i čini sastavni dio ponude uvezane u cjelinu. Dokaz ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.). Plastična folija mora biti s vanjske strane označena radnim brojem stranice na način kao i sve stranice ponude.
Sukladno odredbi članka 77. stavak 4. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka USRH) ponuditelj kao jamstvo za ozbiljnost ponude može dati novčani polog u traženom iznosu.
Novčani polog uplaćuje se u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske sa sljedećim podacima:
— IBAN: HR1210010051863000160,
— Model: HR64,
— poziv na broj: 9725-45927-OIB.
Svrha uplate: polog – javna nabava – Ev. broj.
Nakon završetka postupka javne nabave Naručitelj će sukladno odredbi članka 77. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka USRH) ponuditeljima vratiti jamstvo za ozbiljnost ponude.
B) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u obliku bankarske garancije u visini od 10 % od ukupne vrijednosti ugovora dostavlja samo odabrani ponuditelj u roku 8 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Javni naručitelj obvezan je isključiti natjecatelja ili ponuditelja iz postupka javne nabave:
1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt u dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave;
2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Kao dokaz u ponudi je potrebno dostaviti:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka, ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedni dokument iz točke 2.;
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata vezano za razloge isključenja.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja:
1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
2. ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Kao dokaz potrebno je u ponudi dostaviti:
1. izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave ili
2. važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke 1 ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke 1. ili dokument iz točke 2. ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti;
3. ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Dokazi pravne i poslovne sposobnosti
1. Dokaz o upisu u sudski, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta iz kojeg je razvidno da je ponuditelj registriran za obavljanje usluga koje su predmet nabave.
Potrebno je dostaviti odgovarajući izvod, a ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod, drugi važeći jednakovrijedni dokument ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajedničke ponude, članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje pravne sposobnosti pod točkom 10.1.1.;
2. Ponuditelj mora posjedovati određeno ovlaštenje ili biti član određene organizacije kako bi mogao izvršiti okvirni sporazum odnosno ugovor o javnoj nabavi u državi njegova sjedišta, a što dokazuje:
— važećom potvrdom kojom se dokazuje podnošenje potpune prijave koju izdaje Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije, sukladno odredbi članka 18. stavak 3. Zakona o poštanskim uslugama (NN, br. 144/12, 153/13), ili
— izjavom ponuditelja da može obavljati predmetne usluge, a sukladno članku 67. i članku 19. stavak 6. Zakona o poštanskim uslugama (NN, br. 144/12, 153/13).
U slučaju zajedničke ponude postojanje sposobnosti iz točke 10.1.2. dokazuje član zajednice ponuditelja koji će izvršavati taj dio predmeta nabave.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
1. Popis značajnih ugovora o izvršenju usluga izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, s iznosom i datumom izvršenja usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu ovoga Zakona ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima obvezno mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o urednom ispunjenju tih ugovora.
2. U svrhu dokaza tehničkih mogućnosti i mjera za osiguranje kvalitete pružatelja usluge, ponuditelj je u svojoj ponudi dužan dostaviti dokaz o rezultatima kontinuiranog mjerenja kakvoće obavljanja poštanskih usluga za 2013. i 2014. godinu.
Ovim dokazom ponuditelj dokazuje da je tijekom cijele 2013. i 2014. godine ostvario kontinuiranu kakvoću obavljanja poštanskih usluga na cijelom području RH na način da je u unutarnjem poštanskom prometu uručio 85 % poštanskih pošiljaka najbrže kategorije u roku od jednog radnog dana, odnosno 95 % u roku od dva radna dana, a za sve ostale pošiljke u unutarnjem prometu 95 % u roku od 3 radna dana. Navedeno ponuditelj mora dokazati potvrdom neovisnog tijela koje je obavilo mjerenje u skladu s normama HRN EN 13850 i 14508.
3. U svrhu dokaza osiguranja kvalitete pružanja usluga koje su predmet nabave, ponuditelj je u svojoj ponudi dužan dostaviti Izjavu koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje ponuditelja, kojom dokazuje da pri obavljanju poštanskih usluga koje su predmet ove nabave, na cijelom području Republike Hrvatske ima ustrojenu mrežu poštanskih ureda na način da jedan poštanski ured posluje u prosjeku na površini najviše do 80 km2 ili da posluje u prosjeku za najviše 6 000 stanovnika. Nadalje u izjavi treba navesti popis poštanskih ureda na način da se navede naziv poštanskog ureda, adresa i radno vrijeme poslovnice.
Obzirom da Naručitelj provodi i upravne postupke na cijelom području Republike Hrvatske, Naručitelju je radi zaštite i učinkovitog ostvarivanja prava stranaka u tim postupcima iznimno važno uručenje poštanskih pošiljaka (pismena) sukladno odredbama posebnih propisa koji uređuju dostavu pismena u navedenim postupcima. Slijedom navedenog, ponuditelj mora osigurati preuzimanje i uručenje poštanskih pošiljaka putem poštanskih ureda ili poslovnica s kojima raspolaže i koje posluju na traženi način.
Naime, nemogućnost uručenja poštanskih pošiljaka, posebice pismena u navedenim postupcima u bitnom smanjuje učinkovitost rada i postupanja Naručitelja te ostvarivanje prava stranaka u postupku.
4. Ponuditelj mora priložiti Izjavu kojom izjavljuje da je poštanska služba organizirana na način da pokriva područje cijele Republike Hrvatske te da je sposobna pružiti poštanske usluge za regionalne urede i ispostave navedene u Prilogu V. (Izjava iz Priloga V.).
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
VV-01/2015
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Rok za dostavu zahtjeva za dokumentaciju ili za pristup dokumentaciji: 1.6.2015 - 12:00
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
1.6.2015 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 90 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 1.6.2015 - 12:00

Mjesto:

Zagreb, Ulica grada Vukovara 269d.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji. Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
U otvorenom postupku javne nabave velike vrijednosti žalba se izjavljuje u roku 10 dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
2. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
4. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno odredbi članka 146. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka USRH) nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
20.4.2015

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: