Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga provedbe kontrole na terenu, metodom daljinskog istraživanja – CWRS, mjera izravne potpore i IAKS mjera ruralnog razvoja u 2014. i 2015. godini
Hrvatska-Zagreb: Usluge praćenja i nadzora
2014/S 030-048555
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Služba(e) za kontakt: Služba za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ana Šimić
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16002836
E-pošta: ana.simic@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0006742
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Republika Hrvatska.
NUTS kod HR
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 632 000 HRKUčestalost i vrijednost ugovora koji će se sklapati: Temeljem okvirnog sporazuma sklapat će se svake godine pojedinačni ugovor, sukladno odredbama članka 39. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13).
71700000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 632 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
b) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u obliku bankarske garancije u visini od 10 % od ukupne vrijednosti ugovora dostavlja samo odabrani ponuditelj u roku 8 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
Javni naručitelj obvezan je isključiti natjecatelja ili ponuditelja iz postupka javne nabave: 1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta: a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona; b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe) (Dokaz: Potvrda Porezne uprave o stanju duga ili važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smiju biti stariji od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave. Ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje gore navedeni dokument, on može biti zamijenjen izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika. Izjava ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave.);
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata vezano za razloge isključenja.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja: 1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta (Dokaz: izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave ili važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod ili izvod ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti. Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.);
2. ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta; ili
3. ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Popis značajnih ugovora o izvršenju usluga izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, s iznosom i datumom izvršenja usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu ovoga Zakona ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima obvezno mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o urednom ispunjenju tih ugovora.
Ponuditelj mora dostaviti dokaz o najmanje 2 završena projekta istog ili sličnog (u uspostavi i implementaciji LPIS sustava ili kontrole potpora u poljoprivredi na terenu (kontrola daljinskim istraživanjem)) opsega posla obuhvaćenog ovim projektnim zadatkom u posljednje 3 godine u zemljama članicama EU-a ili zemljama kandidatkinjama od kojih je vrijednost jedne izvršene usluge najmanje 2 000 000 HRK bez PDV-a.
Ponuditelj mora dostaviti dokaz da primjenjuje odgovarajući skup mjera informacijske sigurnosti vezano uz zaštićenost podataka sukladno Uredbi o mjerama informacijske sigurnosti (NN 46/08), odnosno da je certificiran za primjenu norme ISO 27001. Kao dokaz treba dostaviti Certifikat poslovne sigurnost izdan od nadležnog (ovlaštenog tijela) ili certifikat o primjeni norme ISO 27001.
Ponuditelj mora dostaviti dokaz da raspolaže s djelatnicima koji imaju potrebno stručno znanje i iskustvo u provođenju poslova vezanih uz opseg posla (poslovi u uspostavi i implementaciji LPIS sustava ili kontrole potpora u poljoprivredi na terenu (kontrola daljinskim istraživanjem)):
a) Voditelj projekta (1 djelatnik) – odgovoran za koordinaciju i upravljanje svim zadacima u okviru projekta - visoka stručna sprema (VSS agronomija; geo-informatika) – potrebno je dostaviti diplomu – obučenost i iskustvo u vođenju projekata povezanih s opsegom posla sukladno metodologiji i tehničkim dokumentima DG JRC-a (projekti vezani uz implementaciju LPIS/IAKS, Kontrole kvalitete) – potrebno je dostaviti potvrdu o vođenju projekata – najmanje 3 godine radnog iskustva u disciplinama povezanim s Geografsko informacijskim znanostima (GIS) – potrebno je dostaviti presliku radne knjižice i potvrdu poslodavca iz koje je vidljivo sudjelovanje na projektu vezanom za geografsko informacijske znanosti (GIS) – iskustvo u području povezanom sa opsegom posla – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo iskustvo u području povezanom s opsegom posla i potvrdu iz koje je vidljivo sudjelovanje na takvom projektu – znanje hrvatskog jezika – potrebno je dostaviti izjavu o poznavanju hrvatskog jezika.
b) Stručnjak za daljinsko istraživanje i analizu prostornih podataka – (1 djelatnik) odgovoran za osiguranje kvalitete i statističku analizu podataka prikupljenih tijekom provođenja kontrole na terenu – visoka stručna sprema (VSS/ diplomski studij poljoprivrednog smjera, geo-informatika) – obučenost i iskustvo u području obrade, analize i provođenja kontrole kvalitete prostornih podataka sukladno metodologiji i tehničkim dokumentima DG JRC-a – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo iskustvo u području obrade, analize i provođenja kontrole kvalitete prostornih podataka i potvrdu iz koje je vidljivo sudjelovanje na projektu vezanom uz obradu, analizu i provođenje kontrole kvalitete prostornih podataka – iskustvo u RDBMS alatima, u korištenju „web-mapping” tehnologija – potrebno dostaviti potvrdu poslodavca iz koje je vidljivo sudjelovanje na projektu – najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima povezanim s opsegom posla – kao dokaz potrebno je dostaviti presliku radne knjižice kao i potvrdu poslodavca.
c) Kontrolor površina metodom daljinskog istraživanja – CAPI metoda (CwRS) – (10 djelatnika) za provođenje kontrola na terenu površina metodom daljinskog istraživanja – srednja stručna sprema (SSS poljoprivredne, geodetske ili slične struke), potrebno je dostaviti diplomu/svjedodžbu – radno iskustvo u korištenju GIS tehnologija i alata – radno iskustvo u obradi prostornih podataka – radno iskustvo u fotointerpretaciji i fotogrametrijskoj restituciji te obradi satelitskih ili zračnih snimaka – najmanje 2 godine radnog iskustva na izvođenju CwRS kontrola. Kao dokaze za gore navedene uvjete (točka c) od 2.–5., potrebno je dostaviti sljedeće: – životopis iz kojeg je vidljivo traženo radno iskustvo i potvrdu naručioca kojom dokazuje da je radio na poslovima daljinskog istraživanja – potvrdu/potvrde iz koje je vidljivo sudjelovanje na 2 projekta izvođenja CwRS kontrola, radno iskustvo u korištenju GIS tehnologija i alata, radno iskustvo u obradi prostornih podataka, radno iskustvo u fotointerpretaciji i fotogrametrijskoj restituciji te obradi satelitskih ili zračnih snimaka.
d) Kontrolor za kontrolu na terenu površina – brzi terenski posjeti RFV – (10 djelatnika) za provođenje kontrola na terenu površina na području 10 zona kontrole, – srednja stručna sprema (SSS poljoprivredne, geodetske ili slične struke), potrebno je dostaviti diplomu. Ako djelatnik nema SSS spreme poljoprivredne, geodetske ili slične struke je potrebno 2 godine radnog iskustva u kontrolama na terenu (kao dokaz je potrebna potvrda naručioca) – radno iskustvo u rukovanju (mjerenju površina) GPS uređajima – kao dokaz potrebno je dostaviti životopis te potvrdu poslodavca da je sudjelovao na projektima koji su uključivali mjerenje GPS uređajima – radno iskustvo na poslovima povezanim sa kontrolom na terenu – kao dokaz potrebno je dostaviti potvrdu naručioca kojom dokazuje da je radio na poslovima kontrole na terenu – vozačka dozvola B kategorije, potrebno je dostaviti vozačku dozvolu u preslici.
e) IT tehnička podrška (1 djelatnik) – za davanje IT tehničke podrške kontrolorima na terenu – srednja stručna sprema (SSS informatičkog smjera ili slične struke) – potrebno je dostaviti svjedodžbu – najmanje 1 godina radnog iskustva u poslovima instalacije, održavanja, konfiguriranja i nadzora računalne i mrežne infrastrukture – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo radno iskustvo te potvrdu poslodavca.
f) Administrativno osoblje – (1 djelatnik) za davanje administrativne podrške kontrolorima na terenu – srednja stručna sprema (SSS administrativnog smjera ili slične struke) – potrebno je dostaviti svjedodžbu – najmanje 1 godina radnog iskustva u poslovima administracije – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo radno iskustvo te potvrdu poslodavca.
Potrebno je dostaviti Izjave Ponuditelja da ima na raspolaganju djelatnike s gore navedenim kvalifikacijama; izjave se nalaze u Prilogu IV.a do IV.f ove dokumentacije. Izjave moraju biti praćene popisom traženih djelatnika.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
U otvorenom postupku javne nabave velike vrijednosti žalba se izjavljuje u roku 10 dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
2. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
4. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno odredbi članka 146. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13) nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Controlmatik BH d.o.o. Sarajevo - ul. Terzibašina broj 20 71000 Sarajevo
-
GEO KONZALTING d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta broj 16 71210 Ilidža
-
WINNER PROJECT d.o.o. Sarajevo - Ul. Zmaja od Bosne br. 47A 71000 Novo Sarajevo
-
Rohde & Schwarz Österreich Gesellschaft m.b.H. - Technologiestraße 10/Gebäude E 10/Geb.E 1120 Wien
-
JU VIRS Dr VASO BUTOZAN Banja Luka - Ulica Branka Radičevića broj 18 78000 Banja Luka
-
RMS d.o.o. Sremska Mitrovica - Kralja Petra I 88 22000 Sremska Mitrovica
-
ZIGMA d.o.o. - u stečaju Gacko - Kraljice Jelene bb 89240 Gacko
-
D-PRO d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 11 71000 Sarajevo
-
ANRITSU A/S - Kay Fiskers Plads 9 DK-2300 København S Copenhagen
-
Tehničko-Ekološki Zavod d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Kranovića bb 78000 Banja Luka
-
05.09.2014
-
21.02.2014