Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(HR) Nabavka usluga provedbe kontrole na terenu, metodom daljinskog istraživanja – CWRS, mjera izravne potpore i IAKS mjera ruralnog razvoja u 2014. i 2015. godini

Izvor: Official Journal of the European Union, 12.02.2014.

Hrvatska-Zagreb: Usluge praćenja i nadzora

2014/S 030-048555

Poziv na nadmetanje

Usluge

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Služba(e) za kontakt: Služba za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ana Šimić
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16002836
E-pošta: ana.simic@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0006742

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Gospodarstvo i financije
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Usluge provedbe kontrole na terenu, metodom daljinskog istraživanja – CWRS, mjera izravne potpore i IAKS mjera ruralnog razvoja u 2014. i 2015. godini.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Usluge
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Republika Hrvatska.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

Trajanje okvirnog sporazuma

Trajanje u godinama: 2

Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 632 000 HRK
Učestalost i vrijednost ugovora koji će se sklapati: Temeljem okvirnog sporazuma sklapat će se svake godine pojedinačni ugovor, sukladno odredbama članka 39. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13).
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Usluge provedbe kontrole na terenu, metodom daljinskog istraživanja – CWRS, mjera izravne potpore i IAKS mjera ruralnog razvoja u 2014. i 2015. godini.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

71700000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Detaljan opis predmeta nabave nalazi se u projektnom zadatku koji je sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 632 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
a) Jamstvo za ozbiljnost ponude Ponuditelj je obvezan uz ponudu priložiti izvornu bankarsku garanciju plativu „na prvi poziv” i „bez prigovora” u iznosu od 280 000 HRK s važenjem do isteka roka valjanosti ponude, kao jamstvo za ozbiljnost ponude tj. za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13), nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13), odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora. Dokaz se dostavlja u izvorniku u zatvorenoj plastičnoj foliji (npr. uložni fascikl) i čini sastavni dio ponude uvezane u cjelinu. Dokaz ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.). Plastična folija mora biti s vanjske strane označena radnim brojem stranice na način kao i sve stranice ponude. Sukladno odredbi članka 77. stavak 4. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13) ponuditelj kao jamstvo za ozbiljnost ponude može dati novčani polog u traženom iznosu. Novčani polog uplaćuje se u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske sa sljedećim podacima: IBAN: HR1210010051863000160 Model: HR64 poziv na broj: 9725-45927-OIB Svrha uplate: polog – javna nabava – Ev.broj Nakon završetka postupka javne nabave Naručitelj će sukladno odredbi članka 77. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13) ponuditeljima vratiti jamstvo za ozbiljnost ponude.
b) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u obliku bankarske garancije u visini od 10 % od ukupne vrijednosti ugovora dostavlja samo odabrani ponuditelj u roku 8 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Dokaz pravne sposobnosti – Dokaz o upisu u sudski, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Potrebno je dostaviti odgovarajući izvod, a ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod, drugi važeći jednakovrijedni dokument ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. U slučaju zajedničke ponude, članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje pravne sposobnosti pod točkom 10.1.
Javni naručitelj obvezan je isključiti natjecatelja ili ponuditelja iz postupka javne nabave: 1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta: a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona; b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe) (Dokaz: Potvrda Porezne uprave o stanju duga ili važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smiju biti stariji od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave. Ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje gore navedeni dokument, on može biti zamijenjen izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika. Izjava ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave.);
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata vezano za razloge isključenja.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja: 1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta (Dokaz: izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave ili važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod ili izvod ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti. Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.);
2. ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta; ili
3. ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Popis značajnih ugovora o izvršenju usluga izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, s iznosom i datumom izvršenja usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu ovoga Zakona ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima obvezno mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o urednom ispunjenju tih ugovora.
Ponuditelj mora dostaviti dokaz o najmanje 2 završena projekta istog ili sličnog (u uspostavi i implementaciji LPIS sustava ili kontrole potpora u poljoprivredi na terenu (kontrola daljinskim istraživanjem)) opsega posla obuhvaćenog ovim projektnim zadatkom u posljednje 3 godine u zemljama članicama EU-a ili zemljama kandidatkinjama od kojih je vrijednost jedne izvršene usluge najmanje 2 000 000 HRK bez PDV-a.
Ponuditelj mora dostaviti dokaz da primjenjuje odgovarajući skup mjera informacijske sigurnosti vezano uz zaštićenost podataka sukladno Uredbi o mjerama informacijske sigurnosti (NN 46/08), odnosno da je certificiran za primjenu norme ISO 27001. Kao dokaz treba dostaviti Certifikat poslovne sigurnost izdan od nadležnog (ovlaštenog tijela) ili certifikat o primjeni norme ISO 27001.
Ponuditelj mora dostaviti dokaz da raspolaže s djelatnicima koji imaju potrebno stručno znanje i iskustvo u provođenju poslova vezanih uz opseg posla (poslovi u uspostavi i implementaciji LPIS sustava ili kontrole potpora u poljoprivredi na terenu (kontrola daljinskim istraživanjem)):
a) Voditelj projekta (1 djelatnik) – odgovoran za koordinaciju i upravljanje svim zadacima u okviru projekta - visoka stručna sprema (VSS agronomija; geo-informatika) – potrebno je dostaviti diplomu – obučenost i iskustvo u vođenju projekata povezanih s opsegom posla sukladno metodologiji i tehničkim dokumentima DG JRC-a (projekti vezani uz implementaciju LPIS/IAKS, Kontrole kvalitete) – potrebno je dostaviti potvrdu o vođenju projekata – najmanje 3 godine radnog iskustva u disciplinama povezanim s Geografsko informacijskim znanostima (GIS) – potrebno je dostaviti presliku radne knjižice i potvrdu poslodavca iz koje je vidljivo sudjelovanje na projektu vezanom za geografsko informacijske znanosti (GIS) – iskustvo u području povezanom sa opsegom posla – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo iskustvo u području povezanom s opsegom posla i potvrdu iz koje je vidljivo sudjelovanje na takvom projektu – znanje hrvatskog jezika – potrebno je dostaviti izjavu o poznavanju hrvatskog jezika.
b) Stručnjak za daljinsko istraživanje i analizu prostornih podataka – (1 djelatnik) odgovoran za osiguranje kvalitete i statističku analizu podataka prikupljenih tijekom provođenja kontrole na terenu – visoka stručna sprema (VSS/ diplomski studij poljoprivrednog smjera, geo-informatika) – obučenost i iskustvo u području obrade, analize i provođenja kontrole kvalitete prostornih podataka sukladno metodologiji i tehničkim dokumentima DG JRC-a – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo iskustvo u području obrade, analize i provođenja kontrole kvalitete prostornih podataka i potvrdu iz koje je vidljivo sudjelovanje na projektu vezanom uz obradu, analizu i provođenje kontrole kvalitete prostornih podataka – iskustvo u RDBMS alatima, u korištenju „web-mapping” tehnologija – potrebno dostaviti potvrdu poslodavca iz koje je vidljivo sudjelovanje na projektu – najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima povezanim s opsegom posla – kao dokaz potrebno je dostaviti presliku radne knjižice kao i potvrdu poslodavca.
c) Kontrolor površina metodom daljinskog istraživanja – CAPI metoda (CwRS) – (10 djelatnika) za provođenje kontrola na terenu površina metodom daljinskog istraživanja – srednja stručna sprema (SSS poljoprivredne, geodetske ili slične struke), potrebno je dostaviti diplomu/svjedodžbu – radno iskustvo u korištenju GIS tehnologija i alata – radno iskustvo u obradi prostornih podataka – radno iskustvo u fotointerpretaciji i fotogrametrijskoj restituciji te obradi satelitskih ili zračnih snimaka – najmanje 2 godine radnog iskustva na izvođenju CwRS kontrola. Kao dokaze za gore navedene uvjete (točka c) od 2.–5., potrebno je dostaviti sljedeće: – životopis iz kojeg je vidljivo traženo radno iskustvo i potvrdu naručioca kojom dokazuje da je radio na poslovima daljinskog istraživanja – potvrdu/potvrde iz koje je vidljivo sudjelovanje na 2 projekta izvođenja CwRS kontrola, radno iskustvo u korištenju GIS tehnologija i alata, radno iskustvo u obradi prostornih podataka, radno iskustvo u fotointerpretaciji i fotogrametrijskoj restituciji te obradi satelitskih ili zračnih snimaka.
d) Kontrolor za kontrolu na terenu površina – brzi terenski posjeti RFV – (10 djelatnika) za provođenje kontrola na terenu površina na području 10 zona kontrole, – srednja stručna sprema (SSS poljoprivredne, geodetske ili slične struke), potrebno je dostaviti diplomu. Ako djelatnik nema SSS spreme poljoprivredne, geodetske ili slične struke je potrebno 2 godine radnog iskustva u kontrolama na terenu (kao dokaz je potrebna potvrda naručioca) – radno iskustvo u rukovanju (mjerenju površina) GPS uređajima – kao dokaz potrebno je dostaviti životopis te potvrdu poslodavca da je sudjelovao na projektima koji su uključivali mjerenje GPS uređajima – radno iskustvo na poslovima povezanim sa kontrolom na terenu – kao dokaz potrebno je dostaviti potvrdu naručioca kojom dokazuje da je radio na poslovima kontrole na terenu – vozačka dozvola B kategorije, potrebno je dostaviti vozačku dozvolu u preslici.
e) IT tehnička podrška (1 djelatnik) – za davanje IT tehničke podrške kontrolorima na terenu – srednja stručna sprema (SSS informatičkog smjera ili slične struke) – potrebno je dostaviti svjedodžbu – najmanje 1 godina radnog iskustva u poslovima instalacije, održavanja, konfiguriranja i nadzora računalne i mrežne infrastrukture – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo radno iskustvo te potvrdu poslodavca.
f) Administrativno osoblje – (1 djelatnik) za davanje administrativne podrške kontrolorima na terenu – srednja stručna sprema (SSS administrativnog smjera ili slične struke) – potrebno je dostaviti svjedodžbu – najmanje 1 godina radnog iskustva u poslovima administracije – potrebno je dostaviti životopis iz kojeg je vidljivo radno iskustvo te potvrdu poslodavca.
Potrebno je dostaviti Izjave Ponuditelja da ima na raspolaganju djelatnike s gore navedenim kvalifikacijama; izjave se nalaze u Prilogu IV.a do IV.f ove dokumentacije. Izjave moraju biti praćene popisom traženih djelatnika.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
VV-02/2014
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
25.3.2014 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 90 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 25.3.2014 - 12:00

Mjesto:

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji. Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
U otvorenom postupku javne nabave velike vrijednosti žalba se izjavljuje u roku 10 dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
2. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
4. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno odredbi članka 146. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13, 143/13) nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
10.2.2014

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: