Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.03.2020. 15:20
Hrana i sredstva za higijenu
Bosna i Hercegovina
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
Broj: 02-14-5-1814-12/19
Sarajevo, 28.02.2020.godine
Na osnovu člana 70. st. (1) i (3) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), a na prijedlog Komisije za javne nabavke, imenovane Rješenjem, broj: 02-14-5- 1814-1/19 od 19.12.2019. godine, federalni ministar raseljenih osoba i izbjeglica d o n o s i
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku roba hrana i sredstva za higijenu za potrebe Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica
I
U cilju odabira najpovoljnijeg ponuđača, nakon provedenog otvorenog postupka javne nabavke roba – hrana i sredstva za higijenu za potrebe Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, evidencijski broj nabavke: 02-14-5-1814-3/19 od 23.01.2020. godine, broj obavještenja o nabavci sa portala javnih nabavki: 668-1-1-7-3-13/20 od 23.01.2020.godine , sažetak obavještenja objavljen u Službenom glasniku BiH – Oglasnik javne nabavke, broj: 7/20, kao najbolje ocijenjena prihvatljiva ponuda, nakon okončane e-aukcije je ponuda ponuđača:
Gold mignon d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom cijenom ponude bez PDV-a u iznosu od 200.670,00 KM.
II
Ponuda ponuđača iz tačke I ove odluke ocijenjena je prihvatljivom, jer ispunjava sve uslove postavljene tenderskom dokumentacijom, a koja je ujedno, prema kriteriju za dodjelu ugovora (najniža cijena), nakon okončane e-aukcije najpovoljnija za Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica.
III
Izabrani ponuđač dužan je dostaviti dokaze o kvalificiranosti u roku od 5 (pet) dana od dana obavještenja od strane ovog ministarstva o rezultatima postupka nabavke.
IV
Za realizaciju ove odluke zadužuje se Sektor za pravne, finansijske i opće poslove ovog Ministarstva.
V
Odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na web stranici Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama, istovremeno s upućivanjem iste svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.
O b r a z I o ž e nj e
Postupak nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka, broj: 02-14-5- 1814/19 od 19.12.2019. godine. Javna nabavka provedena je putem otvorenog postupka nabavke. Procijenjena vrijednost nabavke iznosila je 180.000,00 KM bez PDV-a za dvije godine i predviđena je Planom javnih nabavki za 2019. godinu Ministarstva, dio I Robe, pod rednim brojem 2. – hrana i sredstva za higijenu. Obavijest o nabavci, broj: 668-1-1-7-3-13/20 poslana je na objavu 23.01.2020. godine, te je zajedno sa tenderskom dokumentacijom, istog dana objavljena na portalu Javnih nabavki. Za ovaj postupak nabavke ugovorni organ je predvidio zaključivanje okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem na 2 godine i provođenje e-aukcije.
Tendersku dokumentaciju preuzelo je 23 privrednih subjekata, a 4 ponuđača dostavila su ponude u predmetnom postupku nabavke. Sve ponude dostavljene su blagovremeno. Ponude su dostavili sljedeći ponuđači: Gold Mignon d.o.o. Sarajevo, TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo, Defter d.o.o. Sarajevo i Penny plus d.o.o. Sarajevo.
Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem, broj: 02-14-5-1814-1/19 od 19.12.2019. godine, izvršila je pregled i evaluaciju pristiglih ponuda i konstatovala da se od ukupno 4 (četiri) zaprimljene ponude, dvije odbacuju kao neprihvatljive i to ponude ponuđača: TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo i Penny plus d.o.o. Sarajevo, a da su ponuđači Gold mignon d.o.o. Sarajevo i DEFTER d.o.o. Sarajevo dostavili prihvatljive ponude u predmetnom postupku nabavke.
Ponuda ponuđača TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo, odbačena je iz sljedećeg razloga:
U tenderskoj dokumentaciji, tačka 3.4. Ekonomska i finansijska sposobnost (član 47. stav (1) tač. a) i c) Zakona), propisano je da će ponuda ponuđača biti odbačena, ako ponuđač ne ispuni sljedeće minimalne uslove: pozitivan bilans uspjeha za 2018. godinu i solventnost ponuđača (da transakcijski račun ponuđača nije bio blokiran u periodu od 12 mjeseci, računajući do datuma objavljivanja Obavještenja o nabavci od 23.01.2019-23.01.2020. godine).
Kao dokaz za solventnost ponuđača tražena je potvrda poslovne banke o solventnosti, da transakcijski račun ponuđača nije bio blokiran u periodu od 12 mjeseci, računajući do datuma objavljivanja Obavještenja o nabavci od 23.01.2019-23.01.2020. godine.
Ponuđač TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo dostavio je Potvrdu o solventnosti, izdatu od strane Intesa SanPaolo Banka d.d. Bosna i Hercegovina, broj: MNC-56/20 od 10.02.2020. godine, u kojoj se između ostalog, navodi da račun klijenta nije bio blokiran u periodu od 09.02.2019. - 09.02.2020. godine.
Iz dostavljenog dokaza, vidljivo je da potvrda datumski ne odgovara dokazu o solventnosti ponuđača, koji je tražen tačkom 3.4. tenderske dokumentacije, jer je izdata nakon obavještenja o nabavci od 23.01.2020. godine i da ne obuhvata period od 23.01.2019-09.02.2019. godine. Uzimajući u obzir naprijed navedeno, ponuda ponuđača TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo, odbacuje se kao neprihvatljiva.
Ponuda ponuđača PENNY PLUS d.o.o. Sarajevo, odbačena je iz istog razloga, kao i ponuda ponuđača TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo.
Ponuđač PENNY PLUS d.o.o. Sarajevo je dostavio sljedeće Potvrdu o solventnosti:
Izdatu od strane Bosna Bank Ineternational d.d. Sarajevo, broj: 09-027-101628/20 od 29.01.2020. godine, u kojoj se između ostalog, navodi da račun klijenta nije bio blokiran u
periodu od posljednih 12. mjeseci od momenta izdavanja potvrde, dakle od 29.01.2019. - 29.01.2020. godine.Iz dostavljenog dokaza, vidljivo je da potvrda datumski ne odgovara dokazu o solventnosti ponuđača, koji je tražen tačkom 3.4. tenderske dokumentacije, jer je izdata nakon obavještenja o nabavci od 23.01.2020. godine i da ne obuhvata period od 23.01.2019-29.01.2019. godine.
Uzimajući u obzir naprijed navedeno, ponuda ponuđača Penny plus Sarajevo d.o.o. Sarajevo, odbacuje se kao neprihvatljiva.
Nakon izvršenog pregleda i evaluacije ponuda i okončane e-aukcije, Komisija je dostavila federalnom ministru raseljenih osoba i izbjeglica Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 02-14-5-1814-10/19 od 24.02.2020. godine zajedno sa Preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača, Gold mignon d.o.o. Sarajevo, sa registriranim sjedištem u ul. Olimpijska bb, 71 000 Sarajevo, ID broj: 4200199130009.
Budući da je najniža ponuđena cijena premašila iznos procjenjene vrijednosti nabavke, federalni ministar je aktom broj: 02-14-5-1814-11/19 od 21.02.2020. godine dao saglasnost da se predmetni postupak nastavi, jer Ugovorno tijelo ima dovoljno sredstava u Budžetu za finansiranje ovog sporazuma/ugovora.
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice, da je Komisija pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, shodno postavljenim uslovima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, federalni ministar nije našao razloge, nepravilnost niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Izabrani ponuđač dostavio je prihvatljivu ponudu u skladu sa uslovima postavljenim u tenderskoj dokumentaciji, a u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora ponudio je najnižu cijenu.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke, svaki od ponuđača koji je učestvovao u postupku nabavke, može izjaviti žalbu ugovornom organu - Federalnom ministarstvu raseljenih osoba i izbjeglica, u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom poštanskom pošiljkom, u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.
MINISTAR
dr. sci. Edin Ramić
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - MERCATOR BH d.o.o. Sarajevo - ul. Blažuj bb 71210 Ilidža
-
AMKO KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
STATIONERY d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Rudarska br. 61 75000 Tuzla
-
MELIK-group, d.o.o. Visoko - ulica Kakanjska bb 71300 Visoko