Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.08.2019. 15:29
Kancelarijski materijal
Broj: JN-1-01-16-4-18-11/19
Datum: 09.08.2019. godine
Na osnovu člana 55. Zakona o upravi („Službeni glasnik BIH". broj 32/02 i 102/09). člana 64. stav (1) tačka (b). člana 68. stav (1) i stav (4) tačke 0 i i), člana 70. stav (1), (3) i (6). člana 88. i člana 89. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BIH". broj 39/14), na Preporuku Komisije za javnu nabavku, broj: JN-1 -01-16-4-18-9/19 od 22.7.2019. godine, u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala, ugovorni organ Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine donosi sljedeću:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku kancelarijskog materijala
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku, broj: JN-1-01-16-4-18-9/19 od 22.7.2019. godine i Okvirni sporazum o kupoprodaji kancelarijskog materijala za potrebe Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH, zaključit će se sa SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo, Ul. Muhameda Kantardžića br. 3, 71^000 Sarajevo, ponuda broj: 01-937/19 od, od 30.5.2019. godine, a nakon provedene e-aukcije, u iznosu od 24.263,30 KM bez PDV-a, odnosno 28.388,06 KM sa PDV-om. kao najpovoljnijim ponudačem.
Član 2.
Izabrani ponudač je dužan dostaviti dokaze o kvalifikovanosti u skladu sa članom 45. stav (1) tačke: c) i d) i ekonomske i finansijske sposobnosti, član 47. stav (1) tačke c) Zakona o javnim nabavkama i to u roku od 5 (pet) dana nakon što bude obaviješten od strane ugovornog organa o rezultatima postupka nabavke.
Ukoliko izabrani ponuđač ne dostavi traženu dokumentaciju u navedenom roku, ili je dostavi na nepropisan i nepotpun način. ugovor za javnu nabavku dodjeli će se drugorangiranom ponudaču u skladu sa članom 72. stav (3) Zakona ojavnim nabavkama.
Član 3.
Okvirni sporazum zaključit će se sa izabranim ponudačem na period od 1 (jedne) godine.
Član 4.
Ova odluka objavit će se na vveb stranici Ministarstva (www.mhrr.gov.ba), istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su sudjelovali u postupku javne nabavke. u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za izvršenje ove odluke se ovlašćuje i zadužuje Sektor za opšte, pravne i fmansijsko-materijalne poslove Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke kancelarijskog materijala broj: JN-1-01 -16-4-18-1/19 od 17.5.2019. godine. Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zatjeva za dostavu ponuda za nabavku kancelarijskog materijala. Procijenjena vrijedost javne nabavke bez PDV-a: 36.752,41 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 679-7-1-15-3-11/19, objavljeno dana 17.5.2019. godine na Portalu javnih nabavki. Tenderska dokumentacija broj: JN-1-01 -16-4-18-2/19 od 17.5.2019. godine. Komisija za nabavku imenovana je Odlukom, broj: 01-02-2-297-2/19 od 23.01.2019. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je ministrici za ljudska prava i izbjeglice BiH Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj: JN-1 -01 -16-4-18-6/19 od 3.7.2019. godine, zahtjev za prihvatanje računske greške broj: JN-1-01-16-4-18-7/19 od 8.7.2019 godine, dopis o prihvatanju računske greške SVJETLOST K.OMERC d.d. Sarajevo broj: 1199/07/19 od 10.7.2019. godine, zahtjev za pojašnjenje ponude. Exciusiv d.o.o Zenica broj: JN-1-01-16-4-18-8/19 od 8.7.2019. godine. pojašnjenje Exclusiv d.o.o Zenica broj: 1482/19 od 9.7.2019. godine. Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponudača, broj: JN-1 -01-16-4-18-9/19 od 22.7.2019. godine i Izvještaj o radu, broj: JN-1-01-16-4-18-10/19 od 22.7.2019. godine u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala.
U postupku po Izvještaju o radu utvrđeno je da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjelih ponuda. o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike. u kojima je utvrđeno sljedeće:
da je u predmetnom postupku primljeno tri (3) ponude; da je blagovremeno zaprimljeno tri (3) ponude; da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda,
da se ponuda ponudača EXLUSIVE d.o.o. Zenica isključuje zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju i u skladu sa članom 68. stav (1) i stav (4) tačke f) i i) Zakona o javnim nabavkama odbacuje kao nepotpuna.
da su ponude ponudača ELKOM d.o.o. Vitez i SVJETLOST KOMERC d.d. Sarajevo kvalifikovane i prihvatljive. Oba ponudača su dostavili sve tražene dokaze propisane tenderskom dokumetacijom. na propisan način.
EXLUSIVE d.o.o. Zenica
U skladu sa članom 49. tačka d. Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14) izvršena je kontrola usklađenosti uzoraka (koji su dostavljeni zajedno sa ponudom) sa tehničkom specifikacijom iz tenderske dokumentacije. Ustanovljeno je da u obrascu za cijenu ponude pod tačkom 81. - Fotokopirni papir A4 (A klasa-Premium), traženih karakteristika A4, 80 gr, A klasa-Premium, 500 lista u omotu. Dostavljen je uzorak papira naziva „Target". Na papiru ne postoje oznake klase ,.A" ili „Premiuin". Na osnovu naprijed navedenog. dana 8.7.2019. godine upućen je zahtjev za pojašnjenje ponude. broj: JN-1-01-16-4-18-8/19. Exclusive d.o.o Zenica je uputila akt broj: 1482/19 od 9.7.2019. godine, u kome je dostavljeno u prilogu Izjava ovlaštenog distributera za područje Balkana kao i tehnički list u prilogu za papir naziva ..Target".
U skladu sa zahtjevom za pojašnjenje a koji su u skladu sa zahtjevima postavljenim u Tenderskoj dokumentaciji, izvršen je uvid u dokumentaciju a koja je dostavljena u pojašnjenju i ustanovljeno je sljedeće:
1. Da u Izjavi za papir naziva ..Target" koju je prosljedio PERGAMENT PROMET d.o.o Zagreb. Samoborska cesta 145. 10090 Zagreb. Hrvatska nema tačne klasifikacije papira (..A" ili ..Premium").
2. Da u Tehničkom listu, kompanije NAVIGATOR za papir naziva „Target", nema tačne klasifikacije papira (..A" ili ..Premium").
Iz dostavljene ponude i dostavljenih dokaza nije moguće bilo da se utvrdi tačno o kojoj se klasi papira radi. Provjerom je utvrđeno sljedeće:
1. Na linku: http://www.papennaxx.de/target-corporate-A4-80a-FSC-Kopierpapier utvrđeno je da se radi o papiru B klase.
2. Kontaktiran je PERGAMENT PROMET d.o.o Zagreb, Samoborska cesta 145, 10090 Zagreb, Hrvatska a prema kontaktima iz Izjave i u razgovoru je utvrđeno da se radi o papiru naziva „Target", koji je visoke ,.B" klase.
U skladu sa navedenim, dostavljenim dokazima i ispunjenosti svih naprijed navedenih uslova ponuda ponudača EXLUSIVE d.o.o. Zenica isključuje se zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju i u skladu sa članom 68. stav (1) i stav (4) tačke 0 i i) Zakona o javnim nabavkama odbacuje kao nepotpuna.
U skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije. („Službeni glasnik BiH". broj 66/17), u predmetnoin postupku zakazana je i provedena e-aukcija dana 22.7.2019. godine u 10,00 sati na Portalu javnih nabavki.
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponudača. pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka ugovomi organ nije našao razloge, nepravilnost niti propuste u radu. koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponudača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama. podzakonskim aktima. Tenderskom dokumentacijom i provedenom e-aukcijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponudač najbolje ocijenjen zbog kriterija: ..najniže cijene" utvrđenoj u Obavještenju o nabavci, Tenderskoj dokumentaciji i Izvještaju o toku i završetku e-aukcije.
Naziv i sjedište ponuđača |
Cijena ponude bez PDV-a |
|
1. |
SVJETLOSTKOMERC D.D. SARAJEVO |
24.263,30 KM |
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav (1) tačka b) Zakona ojavnim nabavkama, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Ugovornom organu. najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
MIRBERGRAF d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Haptumana br. 7 (Tržni centar) 71000 Sarajevo
-
M I K E N A d.o.o. Sarajevo - ul. Nedima Filipovića broj 4 E 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFI-COM Nada Nedeljković s.p. Porječina - Kojići bb, Porječina, Petrovo 74317 Petrovo
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
17.05.2019