BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
Finansijsko-informatička agencija
Broj: 07-11-19-1039-21/2020
Sarajevo, 21.05.2020. godine
Na osnovu člana 70. stav (1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), a po provedenom postupku javne nabavke - Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda za nabavku roba - kancelarijskog namještaja, na preporuku Komisije za nabavku kancelarijskog namještaja, direktor Finansijsko-informatičke agencije donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
I
Ugovor o nabavci, isporuci i montaži kancelarijskog namještaja, za potrebe Finansijsko- informatičke agencije (u daljem tekstu: Agencija), prema uslovima iz ponude broj: 112/KH od 08.05.2020. godine, dodjeljuje se najpovoljnijem ponuđaču u ovom postupku javne nabavke, koji ispunjava sve uslove iz tenderske dokumentacije, "Hafele BH" d.o.o. Gračanica, čija ukupna cijena ponude nakon provedene e-aukcije iznosi 16.680,00 KM bez PDV-a.
II
U skladu sa članom 98. stav (5) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) (u daljem tekstu: Zakon), ugovorni organ zaključiti će Ugovor o nabavci, isporuci i montaži kancelarijskog namještaja sa odabranim ponuđačem iz tačke I ove Odluke u roku od deset dana od dana obavještavanja svih učesnika u postupku o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Izabrani ponuđač je dužan dostaviti dokaze o kvalificiranosti u roku od pet dana od dana prijema obavještenja o rezultatima postupka nabavke. U slučaju da izabrani ponuđač propusti dostaviti dokaze o kvalificiranosti u navedenom roku ili dostavi neprihvatljive dokaze, Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača će biti poništena.
III
U prilogu ove Odluke, ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, dostavlja se i Zapisnik o pregledu i ocjeni konačne ponude broj: 07-11-19-1039-20/2020 od 21.05.2020. godine, u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona.
IV
Zadužuje se Sektor za pravne i zajedničke poslove, da najkasnije u roku od sedam dana od dana donošenja ove Odluke, istu dostavi svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke i time ih obavijesti o rezultatima postupka.
V
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Agencije: www.fia.ba, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke.
Obrazloženje
Postupak nabavke kancelarijskog namještaja pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 07-11-19-1039-1/2020 od 21.04.2020. godine. Javna nabavka provedena je putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost nabavke iznosi 21.000,00 KM. Obavještenje o nabavci objavljeno je dana 29.04.2020. godine na Portalu javnih nabavki pod rednim brojem: 10700-7-1-63-3-11/20 . Tenderska dokumentacija za nabavku kancelarijskog namještaja je objavljena na Portalu javnih nabavki, s tim da je poslan i zahtjev za dostavljanje ponuda na adrese tri privredna subjekta i to:
-D&M d.o.o. Sarajevo
-R&S d.o.o. Sarajevo
-VIF Kancelarijski namještaj d.o.o.
Blagovremeno, u ostavljenom roku, ponudu su dostavili sljedeći ponuđači:
-"Hafele BH" d.o.o. Gračanica
-"GRADIZ" d.o.o. Sarajevo
Komisija za nabavku kancelarijskog namještaja (u daljem tekstu: Komisija), imenovana Rješenjem direktora broj: 07-11-19-1039-2/2020 od 21.04.2020. godine, izvršila je pregled i ocjenu pristiglih ponuda i utvrdila da su oba ponuđača dostavila prihvatljive ponude, jer ispunjavaju sve postavljene uvjete iz tenderske dokumentacije.
Nakon izvršenog pregleda i ocjene ponuda, te provedene e-aukcije, Komisija je dostavila direktoru Agencije Zapisnik o pregledu i ocjeni konačne ponude broj: 07-11-19-1039- 20/2020 od 21.05.2020. godine, sa preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača "Hafele BH" d.o.o. Gračanica.
U postupku donošenja ove Odluke posebno su cijenjene činjenice daje Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača, kao i ocjenu pristiglih ponuda shodno kriterijima iz tenderske dokumentacije, te da je izbor izvršen u skladu sa Zakonom i podzakonskim aktima.
Direktor Agencije je prihvatio prijedlog Komisije i uzimajući u obzir naprijed navedeno odlučio kao u dispozitivu Odluke.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ove Odluke može se podnijeti žalba ugovornom organu, Agenciji, u roku od pet dana od dana prijema iste, u pisanoj formi direktno ili preporučenom pošiljkom, putem faksa broj: 033/255-206 ili e-maila: info@fia.ba .
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljkova br.13 76300 Bijeljina
DESIGN OFFICE d.o.o. Banja Luka - Pave Radana br.2 78000 Banja Luka
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
29.04.2020